marcin9680 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Witam , po przeczytaniu pewnego postu na forum dotyczacego uruchomienia drugiej zarowki od tylnego swiatla przeciwmglowego w Audi B5 postanowilem sprawdzic u siebie i rzecz ma sie tak , w obu lampach sa miejsca na zarowke i we wtyczkach jest taka sam ilosc przewodow do kazdej zarowki znajdujacej sie w lampie jednak ze po zapaleniu swiatel przeciwmglowych pali sie tylko jedna zarowka a po sprawdzeniu tej , ktora sie nie swieci "kontrolka" to wychodzi na to ze w przewodzie nie ma napiecia. Moze ktos wie co jest powodem i co trzeba zrobic by palily sie obie zarowki ?? Dziekuje bardzo za wszelka pomoc i porady.
piotrcar Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 audi ma tylko jedna zarowke do przeciwmgielnych. zreszta wiekszosc samochodow tak ma
rikardo Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Masz mieć jedno światło przeciwmgielne. Ja na początku myślałem, że mam spalona żarówkę a gdy rozebrałem lampę to okazało się, że jej tam wcale nie ma. Gdy wkręciłem żarówkę nie mogłem złożyć lampy ponieważ w kloszu w miejscu gdzie miała wejść żarówka było zwężenie.
marcin9680 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2009 I tu wlasnie jest dylemat bo po wlozeniu zarowki bez zadnych problemow zakladam lampe , jedyny problem to ze nie swieci mimo ze dokladnie w prawej i lewej lampie ilosc przewodow dochodzacych do lampy jest taka sama Wspomne tylko ze jezdze Audi na angielska strone ale raczej to chyba zaden problem i roznica pomiedzy autem z angli a reszta europy , wiazki elektryczne sa takie same. Wiem i rozumiem nie ktorych zdanie na temat zapalania swiatla przeciwmglowego i sam uzywam tylko kiedy widocznosc jest bardzo zla jednak ze mimo ze mieszkam w anglii najwiekszym problemem nie jest mgla lecz ulewne deszcze , podczas jazdy w deszczu za autem z pod opon powstaje taka "chmura z kropel deszczu" ze czasami zadnych swiatel nie widac tylko "stopy" dlatego chcem dolozyc druga zarowke. Dziekuje.
Demo Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 ponieważ w kloszu w miejscu gdzie miała wejść żarówka było zwężenie. Może się da wywiercić otwór na żarówkę. Ja tak rezałem w nowym kloszu pod światło stop (albo drogowe). Fizycznie miejsce w kloszu było, tylko zaślepione. Wystarczyło wywiercić frezem do drewna otwór. I tu wlasnie jest dylemat bo po wlozeniu zarowki bez zadnych problemow zakladam lampe , jedyny problem to ze nie swieci mimo ze dokladnie w prawej i lewej lampie ilosc przewodow dochodzacych do lampy jest taka sama Poprowadź przewód z tej co świeci do tej drugiej i finał. Jak Ci to żyć nie daje
domjenick Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 mi sie wydaje,ze to sprawa kodowania,jesli zmienisz z europejskiego,na angielskie-to zapali ci sie po drugiej stronie-w Anglii nie mozna miec dwoch mgielnych z tylu-nie musisz miec z przodu,ale z tylu mozesz miec tylko jedno i po prawej stronie
marcin9680 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2009 Pokombinuje z tym kodowaniem moze cos wyrezam , co do legalnosci dwoch swiatel przeciwmglowych z tylu to w 100% jest oki , upewnilem sie zanim zaczelem myslec nad rozgryzieniem tego tematu a co do twojej odpowiedzi "Demo" to raczej nie jest to sprawa ktora mi zyc nie daje , wyjasnilem to juz dlaczego chcem to zrobic i nie widze nic w tym zlego. Tak samo jak zmiana kierownicy na S-line , zmiana felg na wieksze czy rezanie podswietlenia kratek nawiewow itp. nie jest uwazane za bezsensowne , cos co ludzia zyc nie daje , poprostu taka juz nasza ludzka natura , ze zawsze musimy poprawiac fabryke :> ale dzieki
Demo Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 raczej nie jest to sprawa ktora mi zyc nie daje , wyjasnilem to juz dlaczego chcem to zrobic i nie widze nic w tym zlego. Ja też nie. To była rada z podtekstem żartobliwym
kwiatek6901 Opublikowano 13 Czerwca 2009 Opublikowano 13 Czerwca 2009 Światło przeciwmgielne tylne może być tylko jedno!!!!Gdybyś podłączył sobie drugie to jaka była by różnica między światłem hamowania a tymże światłem.Pomyśl logicznie i zrozum że to by wprowadzało jadących za tobą w małe zakłopotanie ;(i nie tylko....
marcin9680 Opublikowano 13 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2009 Oki chlopaki i dziewczeta pora zakonczyc ten temat bo zadnej konkretnej i pomocnej odpowiedzi w tym temacie tylko komentarze dotyczace legalnosci i ilosci swiatel przeciwmglowych z tylu auta ( a co z autami co maja dwa swiatla fabrycznie ?) a nie o to mi chodzilo. Juz pisalem ze rozumiem i popieram opinie na temat jazdy na swiatlach przeciwmglowych tylko wtedy kiedy widocznosc naprawde jest zla ale pisalem rowniez , ze nie po to chcem zalozyc drugie swiatlo przeciwmglowe zeby jezdzic w ciagu dnia i oslepiac innych czy tez w nocy kiedy widocznosc jest najwspanialsza i widac wszystko na 10 km tylko czesto jezdze w ulewnym deszczu co naprawde powoduje ze praktycznie wcale nie widac tylnych swiatel nawet z odlegosci 30-50 metrow , a jak ktos jezdzi w UK to wie o czym mowie i w czym rzecz. A do tych swiatel stopu i rzekomej pomylki kiedy zapale dwa swiatla przeciwmglowe to raczej tutaj to na moja korzysc jezeli beda myslec ze hamuje , bo juz 2 kolizje mialem (najechanie na tyl) i to w dzien , mimo ze 24h jezdze na wlaczonych swiatlach. ( przynajmniej wartosc autka sie zwrocila z odszkodowania hehe ) Dziekuje i pozdrawiam.
domjenick Opublikowano 13 Czerwca 2009 Opublikowano 13 Czerwca 2009 czesto jezdze w ulewnym deszczu co naprawde powoduje ze praktycznie wcale nie widac tylnych swiatel nawet z odlegosci 30-50 metrow , a jak ktos jezdzi w UK to wie o czym mowie i w czym rzecz. to gdzie ty mieszkasz,ze masz caly czas ulewne deszcze?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się