Dev Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 witam pacjent to seat toledo II 1999r 1.6i 8V 74kW AKL sorry ze na tym forum o tym pisze ale staram sie wrzucic temat gdzie sie da może ktoś miał podobny problem auto pali jak smok, po dodaniu gazu z tłumika wydobywaja sie kłeby dymu, na pewno nie jest to olej silnikowy, poniewaz nie ma ubytków na wolnych obrotach sonda wskazuje znaczne zubozenie mieszanki (0.1V) silnik pracuje nierówno i jest słabe przy dodaniu gazu tj 4000 obr/min sonda wskazuje 1V a nawet 1.05V silnik wyraznie jest zalewany sonda jest nowa, NGK, taka jak powinna byc, zadna uniwersalna, oscyluje poprawnie, świece nowe, ori czujnik wody i termostat Vag nie podaje zadnych błędów jutro sprawdze ciśnienie na garach i przewody WP moze da to jakis wymierny efekt czekam na sugestie bo nie bardzo mogę ogarnąc temat a auto w poniedziałek ma długa trase pozdrawiam T
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się