Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY WROCŁAWSKIE -> Info ostatnie posty.


szczuraz

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 32.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • szczuraz

    4607

  • hornet

    3524

  • kaju

    3181

  • Spartan_Wroc.

    1873

Top użytkownicy w tym temacie

pany wtryski w asv i afn są takie same ?

Jakie masz i za ile ? chętnie wezmę asv :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie mogę je wrzucić do siebie jak będą pasowały a potem będę się dogadywał co do ceny. Generalnie są po czyszczeniu i mają nie lać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maciek wyleciała mi z głowy Twoja prośba. W B4 Cabrio, które silniki są warte uwagi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1,9 są najlepsze :D

To go sobie postaw na telewizorze:grin:

no i pozamiatał :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie mogę je wrzucić do siebie jak będą pasowały a potem będę się dogadywał co do ceny. Generalnie są po czyszczeniu i mają nie lać.

najpierw wymien sobie filtr paliwa popatrz wtedy w grupe 004 ktory przedstawiaja aktualna regulacja dynamicznego kata wtrysku, może sie poprawi a może nie...jak nie to warto przeczyscic nastawnik. Jak miales korekcje dużo na plus to wymiana filtra tez moze pomóc w grupie 013 korektami cylindrów ale wątpie...

mialem goscia kiedys co sprawdzil wszystko caly uklad paliwowy, walki a korekty i tak byly złe, wyszła krzywa korba...ale to byl nowszy PDek mniej idiotoodporny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie mogę je wrzucić do siebie jak będą pasowały a potem będę się dogadywał co do ceny. Generalnie są po czyszczeniu i mają nie lać.

najpierw wymien sobie filtr paliwa popatrz wtedy w grupe 004 ktory przedstawiaja aktualna regulacja dynamicznego kata wtrysku, może sie poprawi a może nie...jak nie to warto przeczyscic nastawnik. Jak miales korekcje dużo na plus to wymiana filtra tez moze pomóc w grupie 013 korektami cylindrów ale wątpie...

mialem goscia kiedys co sprawdzil wszystko caly uklad paliwowy, walki a korekty i tak byly złe, wyszła krzywa korba...ale to byl nowszy PDek mniej idiotoodporny...

Z tego co widziałem, to ten samochód miał do czynienia z inteligentnymi ludźmi jedynie w fabryce:decayed: Miejmy nadzieję, że Maciek go ogarnie:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i co z tego że są w kamerach mnie pobili dostałem z buta w twarz nie zdąrzyłem wyśiąsć z auta moją żonę która była w 7 mesiącu ciązy pchneli na maske skopali auto było obdukcja jaki samochód ilu ich było numery rejestracyjne auta póżniej rozpoznanie przez szybę na policji i h*j sprawę umorzyli jeszcze cwaniakli przywiezli umowe kupna sprzedaży że w cześniej sprzedali to auto i to nie oni :facepalm:

---------- Post dopisany at 15:17 ---------- Poprzedni post napisany at 15:17 ----------

a wszystko przez to że żona zatrąbniła na nich bo wymusili pierszeństwo

To niezłe zjeby. Ale że sprawę umorzyli to juz masakra. W Polsce prawo jest jakie jest, każdy interpretuje jak chce. A po za tym za samo zatrabienie juz była akcja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie mogę je wrzucić do siebie jak będą pasowały a potem będę się dogadywał co do ceny. Generalnie są po czyszczeniu i mają nie lać.

najpierw wymien sobie filtr paliwa popatrz wtedy w grupe 004 ktory przedstawiaja aktualna regulacja dynamicznego kata wtrysku, może sie poprawi a może nie...jak nie to warto przeczyscic nastawnik. Jak miales korekcje dużo na plus to wymiana filtra tez moze pomóc w grupie 013 korektami cylindrów ale wątpie...

mialem goscia kiedys co sprawdzil wszystko caly uklad paliwowy, walki a korekty i tak byly złe, wyszła krzywa korba...ale to byl nowszy PDek mniej idiotoodporny...

Z tego co widziałem, to ten samochód miał do czynienia z inteligentnymi ludźmi jedynie w fabryce:decayed: Miejmy nadzieję, że Maciek go ogarnie:wink:

+100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

pozdrowienia dla Kolegi z którym mijałem się w niedzielę ok godz 20:30 na A4 pomiędzy kątami wrocławskimi a wrocławiem (kierunek katowice)

szare b6 (nie pamietam czy sedan czy avant :facepalm: - byłem lekko zmeczony po podrozy z UK :decayed:) customowy wydech - na 2rurki (zderzak chyba zwykly przycinany pod rurki)

miał ramkę a4-klub ale środkowa część zaklejona/zamalowana :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak czułem bo jak się z nim zrównałem i kiwnąłem to chyba zrozumiał że ma ładny samochód :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak czułem bo jak się z nim zrównałem i kiwnąłem to chyba zrozumiał że ma ładny samochód :grin:

:polew::polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widziałem, to ten samochód miał do czynienia z inteligentnymi ludźmi jedynie w fabryce:decayed: Miejmy nadzieję, że Maciek go ogarnie:wink:

Srebrną odchamiłem a ta przy tamtej to pan pikuś. Uwierz mi :wink:

najpierw wymien sobie filtr paliwa popatrz wtedy w grupe 004 ktory przedstawiaja aktualna regulacja dynamicznego kata wtrysku, może sie poprawi a może nie...jak nie to warto przeczyscic nastawnik. Jak miales korekcje dużo na plus to wymiana filtra tez moze pomóc w grupie 013 korektami cylindrów ale wątpie...

filtr wymienię na 100% jak tylko wróci od lakiernika. A w logi mogę patrzeć i przez dwa dni... jeszcze nie ogarnąłem tego. Mam nadzieję że kiedyś będę je ogarniał "w locie" tak jak w AEB i nie bede już musiał zapisywać i wrzucać na forum :wink:

Korekty miałem 0.40 , 0.40 i 1.00 na trzecim garnku

BTW który to do mnie dzwonił dzisiaj w sprawie maski i zderzaka ? Było głośno i nie dosłyszałem :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dużo na plus więc ECU ciągle dodaje paliwa (zbyt mało mocy z cylindra) zamiast ujmować (symptom lejącego wtrysku). 1.00 nie ma tragedii ludzie miewaja po 2.5 i jeżdzą...jak włożysz jakikolwiek wtrysk bez ustawienia ciśnień profesjonalnie to korekty będą jeszcze gorsze, no chyba ze masz farta życiowego. Ja bym to zostawił na razie, poszedł do garażu, wymienił filtr paliwa, popatrzyl w pompe, wzial młotek poklepał to tu to tam i będzie jezdzic. A kopci choć troche? np w miejscu przy dodaniu gazu?

to w porównaniu do AEB jest banalnie proste w diagnosyce i naprawie, kazdy Heniu za skrzyzowaniem to ogarnia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym to zostawił na razie, poszedł do garażu, wymienił filtr paliwa, popatrzyl w pompe, wzial młotek poklepał to tu to tam i będzie jezdzic.

Najpierw to musi poklepać blacharz żeby maske otworzyć... Bo teraz jak otworze to nie zamknę :facepalm::grin:

A kopci choć troche? np w miejscu przy dodaniu gazu?

Nie zauważyłem na postoju ale jak mu depnę po spokojniejszej jeździe to kupa dymu zostaje. Jak kręcę go wyżej cały czas (np robiac logi) to jest to rzadziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bry :hi:i kolejnemu autu uratowałem życie zaczęło ścinać klin na wale choć myślałem że w AFN to żadkość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...