Nelson Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 Pany do mojej suczuni lepsza polerka czy oczojebny seledyn na felgach? Ksiądz podaj rozmiar felg i zakres prac jakie trzeba wykonać
Ksiadz Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 Doberek! Felgi 18" Pewnie naprawa ich, bo są z deka zajechane. Później malowanie, byle porządne :-P
Nelson Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 Naprawa w jakim sensie? Toczenie rantów czy uzupełnienie ubytków? Malujesz w jaki kolor? I co to za model?
Ksiadz Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 Wydaje mi sie naprawa ubytków też. Ktoś je kiedyś niby odnawiał i tak zje...ał że szkoda pisać. Na tylniej jest tyle farby, lakiery że opona źle przylega i mi cały czas powietrze spierdziela. A fele są ori z S4. Mogę zrobić fotki później jak wyglądają to będziesz wiedział o co pytać, bo ja to zielony jestem ;-P Poza tym też się zaczęłem zastanawiać czy warto, bo znalazłem 5 sztuk z oponami w bardzo dobrym stanie za 400 F. To swoje 5 pewnie za 250-300 opierdzielił. A będę się bawił PLASTIDIPEM, to mógłbym sam pomalować je na kolor jaki chcę. Dlatego też zastanawiam się czy warto. Co myślisz?
Nelson Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 Ja nie chcę czarnych, więc plastdipol odpada. Renowacja będzie kosztowała 100-120 funtów. Także wybór należy do Ciebie. Odnowione fele to odnowione, nałożysz 2 warstwy wosku i masz spokój. Ja dam do odnowienia, tylko zobaczę jak będzie z hajsiwem:wink:
Ksiadz Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 No plastidipa masz w różnych kolorach. Dlatego też myśle nad tym. Czekam na odpowiedź chłopa czy coś spuści z ceny za fele. Mówisz 120 F wyjdzie za cztery felgi, odnowienie i pokalowanie w kolor jaki chcę, piecowo, czy jak oni to robią, na gotowo? Dam Ci znać pewnie dzisiaj. ---------- Post dopisany at 17:30 ---------- Poprzedni post napisany at 11:29 ---------- Panowie, szybkie i krótkie pytanko. Czy przy wymianie 1 DIN na 2 DIN muszę rozebrać tunel czy idzie to zrobić bez demontarzu?
Ksiadz Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 Chcę to zrobić bez zmiany tunelu na 2 DIN
Gość cwiara Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 No plastidipa masz w różnych kolorach. Dlatego też myśle nad tym.Czekam na odpowiedź chłopa czy coś spuści z ceny za fele. Mówisz 120 F wyjdzie za cztery felgi, odnowienie i pokalowanie w kolor jaki chcę, piecowo, czy jak oni to robią, na gotowo? Dam Ci znać pewnie dzisiaj. ---------- Post dopisany at 17:30 ---------- Poprzedni post napisany at 11:29 ---------- Panowie, szybkie i krótkie pytanko. Czy przy wymianie 1 DIN na 2 DIN muszę rozebrać tunel czy idzie to zrobić bez demontarzu? Ja tunelu nie zmienialem. Gdzies mialem zdjecia gdzie trzeba dociac aby pasowalo. A i zeby wymienic kosz na 2 din trzeba odkrecic tunel i go odsunac. Oczywiscie jesli chodzi o B6 bo nie doczytalem. Sent from my iPhone using Tapatalk
Ksiadz Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 A możesz mi te fotki załatwić proszę. Czyli bez wyjęcia foteli i odkręcenia tunelu będzie lipa?
Gość cwiara Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 Foteli nie ruszalem. Odkrecilem sruby mocujace tunel i odsunalem go do tylu. Tyle wystarczy zeby wyjac kosz. Zaraz poszukam zdjec. Sent from my iPhone using Tapatalk
emay Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 Nie musisz foteli wyciagać aby poluzować tunel
qrczak91 Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 BMW E65/E66 745 LONG BRC SERWIS (3008899218) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Młody auto sprzedaje...
emay Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 LPG w takim aucie :facepalm::facepalm::facepalm: ---------- Post dopisany at 20:57 ---------- Poprzedni post napisany at 20:56 ---------- Wziąłbym gdyby nie te lpg, bo moja żona powiedziała nigdy wiecej audi
hornet Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 LPG w takim aucie :facepalm::facepalm::facepalm:---------- Post dopisany at 20:57 ---------- Poprzedni post napisany at 20:56 ---------- Wziąłbym gdyby nie te lpg, bo moja żona powiedziała nigdy wiecej audi widać się zna i to bardzo dobrze... skoda odpowiada żonie ?? Gaz zawsze można wymontować ale jak to na brc latało to nie ma różnicy między gazem a pb.
emay Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 No wiesz coś tam o audi wie:polew: wie, że się strasznie psuło:grin:. Skoda odpowiada, bo się nie sypie tak jak audi i ma więcej miejsca na tylnej kanapie
hornet Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 Jak kupiłeś gówno i to jeszcze kręcone od znajomego to nie dziw się, że się sypało a superb to w klasie A6... kup A6 a żona opluje skodę
kaju Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 A gadałeś z tym gościem od S8? Ja dopiero do domu wróciłem, także dzisiaj i tak bym Ci tego nie obejrzał
emay Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 A gadałeś z tym gościem od S8? Ja dopiero do domu wróciłem, także dzisiaj i tak bym Ci tego nie obejrzał Koleś kręci a z krętaczem nie chce gadać. Tam jakiś wał jest nawet nie chce tego komentować ---------- Post dopisany at 07:42 ---------- Poprzedni post napisany at 07:37 ---------- Jak kupiłeś gówno i to jeszcze kręcone od znajomego to nie dziw się, że się sypało a superb to w klasie A6... kup A6 a żona opluje skodę Jak się przesiadać to na coś większego niż A6. Hornet dzwoniłem do Ciebie wieczorem masz namiar na tego tjunera co niby taki dobry ? Chce go o coś zapytać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się