Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY WROCŁAWSKIE -> Info ostatnie posty.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pany do mojej suczuni lepsza polerka czy oczojebny seledyn na felgach?

Ksiądz podaj rozmiar felg i zakres prac jakie trzeba wykonać:wink:

  • Odpowiedzi 32.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • szczuraz

    4607

  • hornet

    3524

  • kaju

    3181

  • Spartan_Wroc.

    1873

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Doberek!

Felgi 18"

Pewnie naprawa ich, bo są z deka zajechane. Później malowanie, byle porządne :-P

Opublikowano

Naprawa w jakim sensie? Toczenie rantów czy uzupełnienie ubytków? Malujesz w jaki kolor? I co to za model?

Opublikowano

Wydaje mi sie naprawa ubytków też. Ktoś je kiedyś niby odnawiał i tak zje...ał że szkoda pisać.

Na tylniej jest tyle farby, lakiery że opona źle przylega i mi cały czas powietrze spierdziela.

A fele są ori z S4.

Mogę zrobić fotki później jak wyglądają to będziesz wiedział o co pytać, bo ja to zielony jestem ;-P

Poza tym też się zaczęłem zastanawiać czy warto, bo znalazłem 5 sztuk z oponami w bardzo dobrym stanie za 400 F.

To swoje 5 pewnie za 250-300 opierdzielił. A będę się bawił PLASTIDIPEM, to mógłbym sam pomalować je na kolor jaki chcę. Dlatego też zastanawiam się czy warto. Co myślisz?

Opublikowano

Ja nie chcę czarnych, więc plastdipol odpada. Renowacja będzie kosztowała 100-120 funtów. Także wybór należy do Ciebie. Odnowione fele to odnowione, nałożysz 2 warstwy wosku i masz spokój. Ja dam do odnowienia, tylko zobaczę jak będzie z hajsiwem:wink:

Opublikowano

No plastidipa masz w różnych kolorach. Dlatego też myśle nad tym.

Czekam na odpowiedź chłopa czy coś spuści z ceny za fele.

Mówisz 120 F wyjdzie za cztery felgi, odnowienie i pokalowanie w kolor jaki chcę, piecowo, czy jak oni to robią, na gotowo?

Dam Ci znać pewnie dzisiaj.

---------- Post dopisany at 17:30 ---------- Poprzedni post napisany at 11:29 ----------

Panowie, szybkie i krótkie pytanko. Czy przy wymianie 1 DIN na 2 DIN muszę rozebrać tunel czy idzie to zrobić bez demontarzu?

Opublikowano

trzeba inny tunel takze jest rezanko.

Opublikowano

Chcę to zrobić bez zmiany tunelu na 2 DIN

Opublikowano
No plastidipa masz w różnych kolorach. Dlatego też myśle nad tym.

Czekam na odpowiedź chłopa czy coś spuści z ceny za fele.

Mówisz 120 F wyjdzie za cztery felgi, odnowienie i pokalowanie w kolor jaki chcę, piecowo, czy jak oni to robią, na gotowo?

Dam Ci znać pewnie dzisiaj.

---------- Post dopisany at 17:30 ---------- Poprzedni post napisany at 11:29 ----------

Panowie, szybkie i krótkie pytanko. Czy przy wymianie 1 DIN na 2 DIN muszę rozebrać tunel czy idzie to zrobić bez demontarzu?

Ja tunelu nie zmienialem. Gdzies mialem zdjecia gdzie trzeba dociac aby pasowalo. A i zeby wymienic kosz na 2 din trzeba odkrecic tunel i go odsunac.

Oczywiscie jesli chodzi o B6 bo nie doczytalem.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Opublikowano

A możesz mi te fotki załatwić proszę.

Czyli bez wyjęcia foteli i odkręcenia tunelu będzie lipa?

Opublikowano

Foteli nie ruszalem. Odkrecilem sruby mocujace tunel i odsunalem go do tylu. Tyle wystarczy zeby wyjac kosz. Zaraz poszukam zdjec.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Opublikowano

Nie musisz foteli wyciagać aby poluzować tunel

Opublikowano

Ok. Super. Dzięki wielkie za info ;-)

Opublikowano

LPG w takim aucie :facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:

---------- Post dopisany at 20:57 ---------- Poprzedni post napisany at 20:56 ----------

Wziąłbym gdyby nie te lpg, bo moja żona powiedziała nigdy wiecej audi :grin:

Opublikowano
LPG w takim aucie :facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:

---------- Post dopisany at 20:57 ---------- Poprzedni post napisany at 20:56 ----------

Wziąłbym gdyby nie te lpg, bo moja żona powiedziała nigdy wiecej audi :grin:

widać się zna i to bardzo dobrze... skoda odpowiada żonie ?? :polew: Gaz zawsze można wymontować ale jak to na brc latało to nie ma różnicy między gazem a pb.

Opublikowano

No wiesz coś tam o audi wie:polew: wie, że się strasznie psuło:grin:. Skoda odpowiada, bo się nie sypie tak jak audi i ma więcej miejsca na tylnej kanapie :decayed:

Opublikowano

Jak kupiłeś gówno i to jeszcze kręcone od znajomego to nie dziw się, że się sypało :polew:

a superb to w klasie A6... kup A6 a żona opluje skodę :decayed:

Opublikowano

A gadałeś z tym gościem od S8? Ja dopiero do domu wróciłem, także dzisiaj i tak bym Ci tego nie obejrzał :facepalm:

Opublikowano
A gadałeś z tym gościem od S8? Ja dopiero do domu wróciłem, także dzisiaj i tak bym Ci tego nie obejrzał :facepalm:

Koleś kręci a z krętaczem nie chce gadać. Tam jakiś wał jest nawet nie chce tego komentować :facepalm:

---------- Post dopisany at 07:42 ---------- Poprzedni post napisany at 07:37 ----------

Jak kupiłeś gówno i to jeszcze kręcone od znajomego to nie dziw się, że się sypało :polew:

a superb to w klasie A6... kup A6 a żona opluje skodę :decayed:

Jak się przesiadać to na coś większego niż A6. :decayed: Hornet dzwoniłem do Ciebie wieczorem masz namiar na tego tjunera co niby taki dobry ? Chce go o coś zapytać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...