Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY WROCŁAWSKIE -> Info ostatnie posty.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ESP działa zawsze jak jest uślizg kół :decayed: Zaprezentuj wykres bo chyba Miras dowalił koksu....

---------- Post dopisany at 19:43 ---------- Poprzedni post napisany at 19:43 ----------

Jak w vagu ustawia się przebieg do następnego wyświetlenia inspekcji olejowej? :eusathink:

w polskim masz opcje do wybory od 10 do 40 tys

mam vaga 3.11

pokierujta jakoś łopatologicznie bo ja ze wsi jestem :whistling::grin:

eeeee w 3.11 nie wiem

---------- Post dopisany at 19:44 ---------- Poprzedni post napisany at 19:43 ----------

Coś mi mówi, że po świętach turbo trzeba będzie wsadzić.... tylko jakie ... :whistling:

  • Odpowiedzi 32.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • szczuraz

    4607

  • hornet

    3524

  • kaju

    3181

  • Spartan_Wroc.

    1873

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

nie mam wykresu, bo nie wziąłem pena ze sobą... muszę podjechać po świętach, to mi zgrają

wydawało mi się, że ESP działa tylko do jakiejś prędkości

w takim razie jaka może być inna przyczyna tego, że przy wciśnięciu pedału gazu do końca na 4 i 5 biegu motor przestaje ciągnąć, a obroty się zwiększają? skoro ESP działa przy każdej prędkości, to powinien zareagować, a kontrolka w ogóle się nie zapala i dopiero jak trochę gazu popuszczę i dodam, to auto jedzie

dodam, że ten 'brak ciągu' nie występuje zawsze, więc wydaje mi się, że to uślizg kół na mokrej nawierzchni, więc co z tym ESP :/ wk***ia mnie to, bo wyprzedzam, a tu nagle nie ma ciągu... to ja pier... taki program, gdzie moc jest tak wielka, że przyczepności nie ma

Opublikowano

Dzisiaj przepalałem cebrę... na żmigrodzkiej jakiś typek próbował się ciąć ze mną caymanem ze świateł, jak podjechałem obok niego to perfidnie gazował, podjeżdżał :grin: Dłuuuuugo na niego czekałem przy następnych światłach :whistling:

---------- Post dopisany at 20:21 ---------- Poprzedni post napisany at 20:20 ----------

nie mam wykresu, bo nie wziąłem pena ze sobą... muszę podjechać po świętach, to mi zgrają

wydawało mi się, że ESP działa tylko do jakiejś prędkości

w takim razie jaka może być inna przyczyna tego, że przy wciśnięciu pedału gazu do końca na 4 i 5 biegu motor przestaje ciągnąć, a obroty się zwiększają? skoro ESP działa przy każdej prędkości, to powinien zareagować, a kontrolka w ogóle się nie zapala i dopiero jak trochę gazu popuszczę i dodam, to auto jedzie

dodam, że ten 'brak ciągu' nie występuje zawsze, więc wydaje mi się, że to uślizg kół na mokrej nawierzchni, więc co z tym ESP :/ wk***ia mnie to, bo wyprzedzam, a tu nagle nie ma ciągu... to ja pier... taki program, gdzie moc jest tak wielka, że przyczepności nie ma

może sprzęgło? :eusathink:

Opublikowano

właśnie zastanawiałem się nad sprzęgłem, ale czy to jest możliwe, żeby już po zmianie biegu i wciskaniu gazu sprzęgło całkowicie się wybijało?

Opublikowano
właśnie zastanawiałem się nad sprzęgłem, ale czy to jest możliwe, żeby już po zmianie biegu i wciskaniu gazu sprzęgło całkowicie się wybijało?

206ps to już spory doping, niuton pewnie też już pokaźny... wydaje mi się, że sprzęgło może się już uślizgiwać

Opublikowano

a miałem nadzieję, że to uślizg kół :( bo też myślałem o sprzęgle... to lipa straszna... okazało się, że było 193KM po leciutkim sofcie zrobionym przez poprzednika, Miras trochę mi przeciągnął wzrost mocy na bardziej jednostajnie przyspieszony, zrobiło się z tego 206KM i czuć wyraźną poprawę w dynamice, auto naprawdę zapierdziela teraz, ale nie chcę zaraz sprzęgła zmieniać... pojadę do nich po świętach, mam nadzieję, że zrobią jakąś korektę w ramach 'gwarancji'...

Opublikowano

Uślizg kół czułbyś w kierownicy, szarpało by Ci. Sprzęgło się ślizga aż miło :whistling:

Opublikowano

no to kolejna wizyta w ECU mnie czeka, zastanawiam się, czy skórka jest warta tej wyprawki... czyli skoro 'dołożyli' tak mało i musi być mniej, czy opłacało mi się w ogóle cokolwiek ruszać...

jakie sprzęgło ew. trzeba by tam wsadzić, żeby było mocniejsze?

Opublikowano

sprzęgło.. podjedź po świętach po wykres bo bardzo ciekawy jestem tych prac

---------- Post dopisany at 21:01 ---------- Poprzedni post napisany at 20:59 ----------

no to kolejna wizyta w ECU mnie czeka, zastanawiam się, czy skórka jest warta tej wyprawki... czyli skoro 'dołożyli' tak mało i musi być mniej, czy opłacało mi się w ogóle cokolwiek ruszać...

jakie sprzęgło ew. trzeba by tam wsadzić, żeby było mocniejsze?

Ja to się dziwię, że tam program został zrobiony skoro sprzęgło się ślizga :facepalm: powinieneś być poinformowany o stanie sprzęgła...

Opublikowano
sprzęgło.. podjedź po świętach po wykres bo bardzo ciekawy jestem tych prac

---------- Post dopisany at 21:01 ---------- Poprzedni post napisany at 20:59 ----------

no to kolejna wizyta w ECU mnie czeka, zastanawiam się, czy skórka jest warta tej wyprawki... czyli skoro 'dołożyli' tak mało i musi być mniej, czy opłacało mi się w ogóle cokolwiek ruszać...

jakie sprzęgło ew. trzeba by tam wsadzić, żeby było mocniejsze?

Ja to się dziwię, że tam program został zrobiony skoro sprzęgło się ślizga :facepalm:powinieneś być poinformowany o stanie sprzęgła...

No według mnie też się za bardzo nie popisali :whistling:

Opublikowano

to oni sprawdzają takie rzeczy?

po pierwsze powinni mnie zapytać, czy w związku z tym, że przy pierwszej próbie wyszło 193KM, chcę czegoś więcej i powinni mi powiedzieć, ile max. są w stanie wyciągnąć na seryjnym sprzęcie, w sensie czy zależy mi zwiększeniu mocy o kilkanaście koni w zamian za niemałą kwotę :/ żadnego takiego pytania nie było, po prostu wzięli się do pracy...

Opublikowano
to oni sprawdzają takie rzeczy?

po pierwsze powinni mnie zapytać, czy w związku z tym, że przy pierwszej próbie wyszło 193KM, chcę czegoś więcej i powinni mi powiedzieć, ile max. są w stanie wyciągnąć na seryjnym sprzęcie, w sensie czy zależy mi zwiększeniu mocy o kilkanaście koni w zamian za niemałą kwotę :/ żadnego takiego pytania nie było, po prostu wzięli się do pracy...

Oczywiście, że sprawdzają... a przynajmniej powinni :whistling: Jeśli coś jest nie halo to zazwyczaj się nie podejmują. No i nigdy nie wyciągasz softem maksymalnych możliwości...było by to zabójstwo dla silnika

Opublikowano

Według mnie porządny tuner to na dzień dobry sprawdza stan podzespołów, a nie napierdala od razu softu. Ya yebie skąd Wy tych ludzi bierzecie to raz, dwa, (oczywiście za szczerym przeproszeniem) że sami sobie ładujecie pół h*ja do d*py, to też podziw pełen :facepalm: wyjścia w tej chwili masz dwa, jeśli chcesz mieć sprawne auto: albo ograniczasz program i czekasz kilkanaście kkm aż Ci się sprzęgło wysra na ograniczonym programie, albo robisz sprzęgło i cieszysz się tym co masz. Ja bezdyskusyjnie wybierałbym drugi wariant.

Który jutro spija poranną kawę około 7-7:30? Chętnie bym się napił :whistling:

---------- Post dopisany at 21:21 ---------- Poprzedni post napisany at 21:19 ----------

Według mnie rób sprzęgło, bo szkoda ograniczać teraz program i potem znowu robić korektę - to się mija totaaaalnie z celem uwierz mi :whistling: jak nie masz teraz siana, to po prostu chwile pojeździj z sercem, a jak sobie zrobisz, to wtedy wykorzystuj w pełnie to, co masz, a masz tam pod buciorem zacnie :kox: a sprzęgło u chłopaków z forum popytaj o ceny, co handlują nowymi tajlami :wink:

Opublikowano

Dokładnie. Nawet jak teraz wrócisz do poprzedniego wariantu to to sprzęgło i tak padnie niedługo... a tak skoro i tak już siano poszło na program to zostań przy tym, a sprzęgło kup nowe ewentualnie wzmocnij bo nie wiem ile tam seryjne wytrzymuje Nm i będzie pięknie :decayed:

Opublikowano

ECU Project ma uznaną markę we Wro, to nie jest wg wrocławskich opinii byle jaki tuner... przynajmniej ja mam taką wiedzę

nie będę w to auto ładował teraz nowego sprzęgła, pojadę do nich po świętach i zobaczymy co powiedzą, bo generalnie to wygląda tak, że zrobili cokolwiek byleby zrobić i kasę ściągnąć :/

no nic, może coś się da z tym zrobić, trochę wyrównać i będzie git

Opublikowano

Wspominałem już, że jakiś czas temu wujek mojej kobity chciał zrobić soft w Środzie Śląskiej i mu odmówiono zracji aluminiowego bloku? Pacjent to Insignia 2.0TwinTurbo

:facepalm:

Opublikowano

No ja też jestem w ciężkim szoku tego, co mi piszesz, że po sofcie w ECU masz takie cyrki. Osobiście ich nie znam, ale znam opinie wielu ludzi i do tej pory były pozytywne.

Opublikowano

a sprzęgło zrobię za jakiś czas, bo kobieta mnie z domu pogoni, jak się dowie, ile znowu muszę $ wydać...

Opublikowano
Wspominałem już, że jakiś czas temu wujek mojej kobity chciał zrobić soft w Środzie Śląskiej i mu odmówiono zracji aluminiowego bloku? Pacjent to Insignia 2.0TwinTurbo

:facepalm:

Łotafak? :doh:

---------- Post dopisany at 21:28 ---------- Poprzedni post napisany at 21:28 ----------

a sprzęgło zrobię za jakiś czas, bo kobieta mnie z domu pogoni, jak się dowie, ile znowu muszę $ wydać...

No to przy niej lepiej delikatnie jeździj, żeby nie zauważyła, że coś nie bangladesz :decayed:

Opublikowano

już zauważyła, bo przeżywałem za kółkiem, że coś się pier... a za 2 miechy ślub :D

sprzęgło z kołem to ok. 3tys :/ ja pier**lę za przeproszeniem...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...