szczuraz Opublikowano 3 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2013 pany wtryski w asv i afn są takie same ?
hornet Opublikowano 3 Czerwca 2013 Opublikowano 3 Czerwca 2013 pany wtryski w asv i afn są takie same ? Jakie masz i za ile ? chętnie wezmę asv
szczuraz Opublikowano 3 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2013 Na razie mogę je wrzucić do siebie jak będą pasowały a potem będę się dogadywał co do ceny. Generalnie są po czyszczeniu i mają nie lać.
Nelson Opublikowano 3 Czerwca 2013 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Maciek wyleciała mi z głowy Twoja prośba. W B4 Cabrio, które silniki są warte uwagi?
Nelson Opublikowano 3 Czerwca 2013 Opublikowano 3 Czerwca 2013 1,9 są najlepsze To go sobie postaw na telewizorze:grin:
kaju Opublikowano 3 Czerwca 2013 Opublikowano 3 Czerwca 2013 1,9 są najlepsze To go sobie postaw na telewizorze:grin: no i pozamiatał
roman_tyk Opublikowano 3 Czerwca 2013 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Na razie mogę je wrzucić do siebie jak będą pasowały a potem będę się dogadywał co do ceny. Generalnie są po czyszczeniu i mają nie lać. najpierw wymien sobie filtr paliwa popatrz wtedy w grupe 004 ktory przedstawiaja aktualna regulacja dynamicznego kata wtrysku, może sie poprawi a może nie...jak nie to warto przeczyscic nastawnik. Jak miales korekcje dużo na plus to wymiana filtra tez moze pomóc w grupie 013 korektami cylindrów ale wątpie... mialem goscia kiedys co sprawdzil wszystko caly uklad paliwowy, walki a korekty i tak byly złe, wyszła krzywa korba...ale to byl nowszy PDek mniej idiotoodporny...
Nelson Opublikowano 3 Czerwca 2013 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Na razie mogę je wrzucić do siebie jak będą pasowały a potem będę się dogadywał co do ceny. Generalnie są po czyszczeniu i mają nie lać. najpierw wymien sobie filtr paliwa popatrz wtedy w grupe 004 ktory przedstawiaja aktualna regulacja dynamicznego kata wtrysku, może sie poprawi a może nie...jak nie to warto przeczyscic nastawnik. Jak miales korekcje dużo na plus to wymiana filtra tez moze pomóc w grupie 013 korektami cylindrów ale wątpie... mialem goscia kiedys co sprawdzil wszystko caly uklad paliwowy, walki a korekty i tak byly złe, wyszła krzywa korba...ale to byl nowszy PDek mniej idiotoodporny... Z tego co widziałem, to ten samochód miał do czynienia z inteligentnymi ludźmi jedynie w fabryce:decayed: Miejmy nadzieję, że Maciek go ogarnie:wink:
Dikson Opublikowano 3 Czerwca 2013 Opublikowano 3 Czerwca 2013 i co z tego że są w kamerach mnie pobili dostałem z buta w twarz nie zdąrzyłem wyśiąsć z auta moją żonę która była w 7 mesiącu ciązy pchneli na maske skopali auto było obdukcja jaki samochód ilu ich było numery rejestracyjne auta póżniej rozpoznanie przez szybę na policji i h*j sprawę umorzyli jeszcze cwaniakli przywiezli umowe kupna sprzedaży że w cześniej sprzedali to auto i to nie oni ---------- Post dopisany at 15:17 ---------- Poprzedni post napisany at 15:17 ---------- a wszystko przez to że żona zatrąbniła na nich bo wymusili pierszeństwo To niezłe zjeby. Ale że sprawę umorzyli to juz masakra. W Polsce prawo jest jakie jest, każdy interpretuje jak chce. A po za tym za samo zatrabienie juz była akcja?
hornet Opublikowano 3 Czerwca 2013 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Na razie mogę je wrzucić do siebie jak będą pasowały a potem będę się dogadywał co do ceny. Generalnie są po czyszczeniu i mają nie lać. najpierw wymien sobie filtr paliwa popatrz wtedy w grupe 004 ktory przedstawiaja aktualna regulacja dynamicznego kata wtrysku, może sie poprawi a może nie...jak nie to warto przeczyscic nastawnik. Jak miales korekcje dużo na plus to wymiana filtra tez moze pomóc w grupie 013 korektami cylindrów ale wątpie... mialem goscia kiedys co sprawdzil wszystko caly uklad paliwowy, walki a korekty i tak byly złe, wyszła krzywa korba...ale to byl nowszy PDek mniej idiotoodporny... Z tego co widziałem, to ten samochód miał do czynienia z inteligentnymi ludźmi jedynie w fabryce:decayed: Miejmy nadzieję, że Maciek go ogarnie:wink: +100
seves Opublikowano 4 Czerwca 2013 Opublikowano 4 Czerwca 2013 pozdrowienia dla Kolegi z którym mijałem się w niedzielę ok godz 20:30 na A4 pomiędzy kątami wrocławskimi a wrocławiem (kierunek katowice) szare b6 (nie pamietam czy sedan czy avant - byłem lekko zmeczony po podrozy z UK ) customowy wydech - na 2rurki (zderzak chyba zwykly przycinany pod rurki) miał ramkę a4-klub ale środkowa część zaklejona/zamalowana
seves Opublikowano 4 Czerwca 2013 Opublikowano 4 Czerwca 2013 tak czułem bo jak się z nim zrównałem i kiwnąłem to chyba zrozumiał że ma ładny samochód
hornet Opublikowano 4 Czerwca 2013 Opublikowano 4 Czerwca 2013 tak czułem bo jak się z nim zrównałem i kiwnąłem to chyba zrozumiał że ma ładny samochód :polew:
szczuraz Opublikowano 4 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2013 Z tego co widziałem, to ten samochód miał do czynienia z inteligentnymi ludźmi jedynie w fabryce:decayed: Miejmy nadzieję, że Maciek go ogarnie:wink: Srebrną odchamiłem a ta przy tamtej to pan pikuś. Uwierz mi najpierw wymien sobie filtr paliwa popatrz wtedy w grupe 004 ktory przedstawiaja aktualna regulacja dynamicznego kata wtrysku, może sie poprawi a może nie...jak nie to warto przeczyscic nastawnik. Jak miales korekcje dużo na plus to wymiana filtra tez moze pomóc w grupie 013 korektami cylindrów ale wątpie... filtr wymienię na 100% jak tylko wróci od lakiernika. A w logi mogę patrzeć i przez dwa dni... jeszcze nie ogarnąłem tego. Mam nadzieję że kiedyś będę je ogarniał "w locie" tak jak w AEB i nie bede już musiał zapisywać i wrzucać na forum Korekty miałem 0.40 , 0.40 i 1.00 na trzecim garnku BTW który to do mnie dzwonił dzisiaj w sprawie maski i zderzaka ? Było głośno i nie dosłyszałem
roman_tyk Opublikowano 4 Czerwca 2013 Opublikowano 4 Czerwca 2013 dużo na plus więc ECU ciągle dodaje paliwa (zbyt mało mocy z cylindra) zamiast ujmować (symptom lejącego wtrysku). 1.00 nie ma tragedii ludzie miewaja po 2.5 i jeżdzą...jak włożysz jakikolwiek wtrysk bez ustawienia ciśnień profesjonalnie to korekty będą jeszcze gorsze, no chyba ze masz farta życiowego. Ja bym to zostawił na razie, poszedł do garażu, wymienił filtr paliwa, popatrzyl w pompe, wzial młotek poklepał to tu to tam i będzie jezdzic. A kopci choć troche? np w miejscu przy dodaniu gazu? to w porównaniu do AEB jest banalnie proste w diagnosyce i naprawie, kazdy Heniu za skrzyzowaniem to ogarnia...
szczuraz Opublikowano 4 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2013 Ja bym to zostawił na razie, poszedł do garażu, wymienił filtr paliwa, popatrzyl w pompe, wzial młotek poklepał to tu to tam i będzie jezdzic. Najpierw to musi poklepać blacharz żeby maske otworzyć... Bo teraz jak otworze to nie zamknę A kopci choć troche? np w miejscu przy dodaniu gazu? Nie zauważyłem na postoju ale jak mu depnę po spokojniejszej jeździe to kupa dymu zostaje. Jak kręcę go wyżej cały czas (np robiac logi) to jest to rzadziej.
goldi Opublikowano 4 Czerwca 2013 Opublikowano 4 Czerwca 2013 bry :hi:i kolejnemu autu uratowałem życie zaczęło ścinać klin na wale choć myślałem że w AFN to żadkość
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się