Darecki20005 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Witam wszystkich.Mam problem z moją A4 silnik AWX. Mianowicie od miesiąca wywinął mi trzy razy taki numer ze miałem problem z uruchomieniem i kręciłem go może dłuzej niz 3 min az zaczął łapac i po wielkich trudach zapala, drugi problem to taki ze podczas postoju np na czerwonum swietle rzuca silnikiem az samochód sie zatrzęsie. Czy na zimnym czy na ciepłym jest to samo.Jade normalnie staje puszczam nogę z gazu i po jakichś 20 sec to sie dzieje.Kompletnie sie na tym nie znam wiec pytam co może być przyczyną.Jadąc dziś z miasta zajechałem do mechanika.Podłączył on komputer i pokazało mu (błąd pierwszego cylindra)Otóż tak norma jak pokazywał ten komputer spalania na kazdy culinder była od -2,81 do +2,81 i trzy cylindry miały w granicach -020,-045 a ten pierwszy miał +2,99. koles twierdzi ze to wina pompowtryskiwacza i chciał go wymieniac.Powiedział ze on kosztuje 2,5tyś. Niewiem co robić wezcie cos poradzcie czy to ten wtrysk czy cos innego i czy on odpowiedzialny jest za te dwie usterki. Prosze o proste odpowiedzi bo ze mnie mechanik jak z koziej...... Pozdrawiam
spanky Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 bardo mozliwe ze to wina pompowtryskiwacza ....(wysral sie biedaczek) ... ale z cena to pan mechanik przesadzil .... podpinalisci pod Vag'a.. wywalilo jakies bledy ... p.s podjedz do jakiegos dobrego doktora od TDI ... [+] piFko zaczyna dzialac .... :twisted:
Darecki20005 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Podpinał i pisało dokładnie tak: Błąd na pierwszym cilindrze
spanky Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Podpinał i pisało dokładnie tak: Błąd na pierwszym cilindrze prawdopodobnie tu tkwi problem....
Darecki20005 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2007 No oki ale jak myslisz czy to też ma cos wspolnego z tym ze nieraz zadwie mi sie udaje go uruchomic???
spanky Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 No oki ale jak myslisz czy to też ma cos wspolnego z tym ze nieraz zadwie mi sie udaje go uruchomic??? jak najbardziej ...
spanky Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Wielkie dzięki prosze .... pamietaj ze to tylko moja sugestia przeslana przez forum internetowe .... ostateczna diagnoze "wyda dokotor TDI"
pre_pl Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Darecki20005, a można wiedzieć jaki masz przebieg i gdzie kupowałeś auto ? (tak pytam, z ciekawości... ) .Powiedział ze on kosztuje 2,5tyś W ASO tyle kosztują, a gdzie indziej : http://www.motoallegro.pl/item170828341_pompowtryskiwacze_audi_skoda_seat_vw_tdi.html http://www.allegro.archiver.pl/pompowtryskiwacze-audi-skoda-seat-vw-tdi-341-256985.html
Darecki20005 Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Auto kupilem z ogloszenia z allegro i bylo rok jezdzone w kraju i ma przebieg 100tys.Po stanie jego sadze ze ten przebieg ma ale kto to wie [ Dodano: 30-04-2007, 08:20 ] Problem rozwiązany pompowtrysk nowy i śmiga jak należy
ptasiekm Opublikowano 7 Maja 2007 Opublikowano 7 Maja 2007 Pomocy ! Pomocy ! Czujnik temperatury płynu chłodzącego zmieniony na nowy, termostat nowy.... Auto rozgrzane i kiedy zgaszę silnik już drugi raz nie odpalę, wyglada to tak - rozruch - wkręca się na 400 rpm i gaśnie po 2 sekundach, jak wystygnie to znowu odpala bez problemu. awaryjnie odpinam czujnik cieczy chłodzącej i odpala jak szalony co jest grane.... VAG pokazuje jedynie jakiś błą ABS - to bez naczenia dla problemu... pomóżcie... szkoda mi jeżdzić ciągle z odpiętym czujnikiem bo pewnie klimatronik widzi temp. -10 st.C i więcej pali.... ja to jeszcze sobie poradzę bo jak mam problem z ponownym uruchomieniem to odpinam czujnik, ale żona - nie poradzi sobie.... [ Dodano: 08-05-2007, 08:03 ] pomocy, kto ma lub miał taką przypadłość ??? (nie życząc nikomu)
wojtek26 Opublikowano 8 Maja 2007 Opublikowano 8 Maja 2007 pojedź na Vaga i sprawdź jaką temp pokazuje komputer i bedziesz wiedział czy to czujnik temp. szczególnie jak nie możesz odpalic
ptasiekm Opublikowano 8 Maja 2007 Opublikowano 8 Maja 2007 VAG wskazuje temperaturę dokładnie o 3,5 stopnia mniejszą od klimatronika ... czy taka rozbieżnoć mieści się w normie ? (sprawdziłem przy różnych wskazaniach) ...... i temp. na VAG-u nie przekracza 91 stopni C .................. co u licha dzieje się z tym rozruchem na ciepłym silniku, nie wiem od czego zacząć sprawdzanie ???? .... mechanicy też lekko zdziwieni.....
spanky Opublikowano 9 Maja 2007 Opublikowano 9 Maja 2007 .................. co u licha dzieje się z tym rozruchem na ciepłym silniku, nie wiem od czego zacząć sprawdzanie ???? .... mechanicy też lekko zdziwieni..... to zmien mechaników ..... p.s nie wszystko da sie zdiagnozowac przez forum internetowe ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się