kamilradosc Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 witam , mam problem z moja audiolka [ B5 1.9tdi 110KM ] czy ktos moze mi powiedziec co mogło mi paść przy nastepujacych objawach : - od 0 do 100 ok 20 sek - Vmax ok 130-140 km/h - strasznie kopci czy to wina przeplywomierza?? wtrysków?? slynny zaworek od turbiny (tylko to kopcenie mi nie pasuje)?? od czego zaczac aby nie isc w koszty :/ i jeszcze jedno, czy w tym silniku były wersje z automatyczna skrzynia biegów?? z gory dzieki za sugestie i informacje pozdro [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 22-04-2007, 11:07 ] dodany do FAQ
spanky Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 witam , mam problem z moja audiolka [ B5 1.9tdi 110KM ] czy ktos moze mi powiedziec co mogło mi paść przy nastepujacych objawach : - od 0 do 100 ok 20 sek - Vmax ok 130-140 km/h - strasznie kopci i jeszcze jedno, czy w tym silniku były wersje z automatyczna skrzynia biegów?? z gory dzieki za sugestie i informacje pozdro nieszczelnosc w dolocie ..... :exclaim: sprawdz obejmy i pomacaj gumowe rury ... :twisted: tak ... byly wersje z aftomatem .... [+] pssssst ... kolejny zywiec ...
bufo07 Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Opublikowano 14 Kwietnia 2007 miałem to samo i po wizycie na forum padła trafna diagnoza nieszczelność w dolocie jedna z gumowych rurek była pęknięta u mnie jeszcze przy zapalaniu z wydechu leciąła sadza
kamilradosc Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2007 niestety dzisiaj sprawdzilem caly dolot. nic nie znalazlem, wszystko podokrecalem , pomacałem i nic :/ a do tego dzisiaj mi poszły przeguby :/ pozdro
Gość Murzyn Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Opublikowano 14 Kwietnia 2007 przeguby 2 na raz?? :eek: nic nie znalazlem, wszystko podokrecalem , pomacałem i nic :/ jak autko ktos bedzie czymal na zwiekszonych obrotach masz wieksza szanse znalesc nieszczelnosc. Ewentualnie przy dodawaniu gazu sprawdzaj czy gdzies nie dmucha/zaciaga powietrza
bartek213 Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Opublikowano 14 Kwietnia 2007 po mojemu do bedzie zawor EGR odkrec go wsac blaszke tak aby spaliny sie nie dostawaly dalej do ukladu ssacego
kamilradosc Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2007 witam ponownie , dzisiaj byłem w warsztacie na kompie wyskoczyly mi nastepujace bledy : 00575 17978 00553 00550 01266 przy czym wszystkie poza 00575 udało sie skasować (czujnik cisnienia rozgalezienia w rurze) mechanik mowi ze nie wie od czego nawet zaczac i jak sie za to zabrac. a do ASO nie chce jechac bo mnie skasuja tyle ze drugie audi bym kupił moze macie jakies pomysly jak to ugryzc?? bo ja juz zaczynam watpic :/
MARTiiii Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Troche dziwne jak nie wiem od czego zacząć . Możesz jeszcze zaliczyć któryś z serwisów Boscha. W wawie napewno jest jeden specjalizujący się w silnikach Diesla . Zobacz ich stronke.
szogun0 Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Opublikowano 17 Kwietnia 2007 witam ponownie , dzisiaj byłem w warsztacie na kompiewyskoczyly mi nastepujace bledy : 00550 - kontrola początku wtrysku (zmieniany rozrząd, zapowietrzony układ paliwowy?) 00553 - przepływomierz powietrza 00575 - doładowanie, przekroczona wartość 01266 - przekaźnik świec żarowych, zwarcie lub przerwa w obwodzie 17978 - ECU zablokowane przez Immobilizer. Sprawdź przekaźnik świec żarowych i wtyczkę przy sterowniku silnika. No i czy sztanga się rusza. Jednak jeśli kopci to obstawiam nieszczelność albo na łączniku nad pokrywą zaworów albo przy intercoolerze.
spanky Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 witam ponownie , dzisiaj byłem w warsztacie na kompiewyskoczyly mi nastepujace bledy : 00575 17978 00553 00550 01266 przy czym wszystkie poza 00575 udało sie skasować (czujnik cisnienia rozgalezienia w rurze) mechanik mowi ze nie wie od czego nawet zaczac i jak sie za to zabrac. a do ASO nie chce jechac bo mnie skasuja tyle ze drugie audi bym kupił moze macie jakies pomysly jak to ugryzc?? bo ja juz zaczynam watpic :/ błedy wskazuja ze autko ma prawdopodobnie dosyc powazne problemy ... samo skaosawnie :exclaim: prawdopodobnie nie zalatwi sprawy (chyba ze ktos sie kiedys tym zajał i poprostu nie skasował błedów zapisanych w ECU - w co wątpie ... ) widze ze jestes "zielony" w temacie jak róweniż mechanik do którego pojechałes ..... osobiscie proponuje podjechac do kogos kto ma pojecie (duże) o TDI ... p.s wiekszosc Twoich problemów (jak nie wszystkie) były juz opisane na forum ... poszukaj .... wraz z rozwiazaniami ....
kamilradosc Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2007 wymienilem zaworek EGR, bledy wykasowane ale ustarka nie ustapiła mozecie mi polecic dobry i w miare rozsadny cenowo warsztat w warszawie i okolicach?? facet u ktorego maje audi stalo pzez ostatnie kilka dni twierdzi ze winna jest ASB i turbina.
spanky Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Opublikowano 20 Kwietnia 2007 wymienilem zaworek EGR, bledy wykasowane ale ustarka nie ustapiła :eek: nic dziwnego ze nie ustapiła .... ehhh Ci super mechanicy ....
baskecior Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Opublikowano 20 Kwietnia 2007 witam ponownie , dzisiaj byłem w warsztacie na kompiewyskoczyly mi nastepujace bledy : 00550 - kontrola początku wtrysku (zmieniany rozrząd, zapowietrzony układ paliwowy?) 00553 - przepływomierz powietrza 00575 - doładowanie, przekroczona wartość 01266 - przekaźnik świec żarowych, zwarcie lub przerwa w obwodzie 17978 - ECU zablokowane przez Immobilizer. Sprawdź przekaźnik świec żarowych i wtyczkę przy sterowniku silnika. No i czy sztanga się rusza. Jednak jeśli kopci to obstawiam nieszczelność albo na łączniku nad pokrywą zaworów albo przy intercoolerze. 550 - do ustawienia rozrząd 553 - wyczyścić lub wymienić lmm 575 - notlauf spowodowany zatarciem kierownic w turbawce, wyczyścić i po sprawie 1266 - olać 17978 - odczekać aż zgaśnie żółta kontrolka immobilizera dopiero wtedy uruchamiać motorynkę. Przy w/w objawach nadal masz nieszczelność, sprawdź jeszcze metalowa rurę, pod chłodnicą, którą leci powietrze do ic, może skorodowała.
Norbi TDI Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Przy w/w objawach nadal masz nieszczelność, sprawdź jeszcze metalowa rurę, pod chłodnicą, którą leci powietrze do ic, może skorodowała. Napewno prawde ci pisze to specjalista od dolotu ja miałem identyczne objawy :biggrin:
kamilradosc Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2007 pojechalem wczoraj do serwisu AUTO-KOWALCZYK w michalinie. Diagnoza - nieszczelny uklad dolotowy (po 3 minutach juz wiedzieli co i jak) jednak co firma to firma. teraz autko smiga jak nalezy a kopceniu jakby zapomnialo Panowie , wielkie dzieki za pomoc w rozwiazaniu problemu. pozdro
spanky Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Opublikowano 23 Kwietnia 2007 pojechalem wczoraj do serwisu AUTO-KOWALCZYK w michalinie.Diagnoza - nieszczelny uklad dolotowy (po 3 minutach juz wiedzieli co i jak) jednak co firma to firma. teraz autko smiga jak nalezy a kopceniu jakby zapomnialo Panowie , wielkie dzieki za pomoc w rozwiazaniu problemu. pozdro prosze ..... napisz gdzie dokladnie byla nieszczelnosc .....
szogun0 Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Kilka postów wcześniej to pisaliśmy. A warsztat tylko potwierdził.
maq21 Opublikowano 15 Maja 2007 Opublikowano 15 Maja 2007 mam tez ten problem,tez kopci sprawdzilbym ten dolot ale nie wiem dokladnie co i jak,nie jestem mechanikem,a do tego mieszkam w szkocji i mechanik tutaj to niezly wydatek,wiec moze ktos dokladniej napisalby mi jak sie zabrac za sprawdzanie tego dolotu dział Newbie najpierw proszę [pre_pl]
kamilradosc Opublikowano 25 Maja 2007 Autor Opublikowano 25 Maja 2007 popros kogos aby ci pomogl - we dwie osoby latwiej moze uda ci sie dojsc do tej dziury sluchajac pracujacego silnika na wyssokich obrotach - to naprawde slychac. Sprawdz wszystkie łaczniki, przewody , podokrecaj wszytsko
Adrian A4 Opublikowano 25 Maja 2007 Opublikowano 25 Maja 2007 kolega maq21 niebardzo wie gdzie sie znajduje ten dolot wiec bedzie miał mały problemik podpowiem to ta rurka która łaczy IC z kolektorem ssącym podokrecaj poosprawdzaj gumy na lacznikach czesto pekaja od dolu wiec tego nie widac musisz sie jednym słowem troszkę pobrudzić:)ael mydełoko też istnieje wiec nie pekaj i do pracy sie weż to nic trudnego znależć takie cos bedzie słychac powietrze na wyższych obrotach jak bedzie ktoś Ci trzyma gazik:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się