Wujek Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Od jakiegoś czasu lewy zewnętrzny przegub mi strzela przy przyspieszaniu na zakręcie. Jakiej firmy przeguby polecacie? Ostatni wytrzymał tylko 10tys. km! Kupiłem go za 190zł.
Gość spedyt Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Opublikowano 14 Kwietnia 2007 http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=7212 http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=7738
Gość zdeniu Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Wujek, to że ktoś skasowal Cie 190zł to nie znaczy ze sprzedal ci dobry przegub po prostu powiedz jakiej firmy dostałes poza tym osobiście polecam firme LOBRO, chyba sa to najlepsze przeguby
grzanek85 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Podłącze się do tematu ja dzis założyłem przegub zewnętrzny firmy Spidan dobry jest podobno niby to samo co Lobro??
Gość Goodspit Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Ja mam u siebie Spidana ale na razie co do jego wytrzymałości niewiele mogę powiedzieć bo przejechałem raptem ok. 5 tys.
Wujek Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Wujek, to że ktoś skasowal Cie 190zł to nie znaczy ze sprzedal ci dobry przegub po prostu powiedz jakiej firmy dostałes poza tym osobiście polecam firme LOBRO, chyba sa to najlepsze przeguby Sprawdziłem - był to LOBRO, więc i w dobrych firmach trafiają się buble. Teraz też założyłem LOBRO za 190zł i mam nadzieję, że pojeżdżę dłużej niż na poprzednim. Bo lepszy od LOBRO to chyba oryginał ale ta cena: 1490zł!
Gość zdeniu Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Sprawdziłem - był to LOBRO, więc i w dobrych firmach trafiają się buble.a i owszem zdarza się ale ąz nie wiarygodnemoże uszkodzona byla osłona i szlak go trafił albo mechanik nie zapodał odpowiednio smaru co do Lobro to ta firma produkowala na pierwsze wypusty (nie wiem czy nadal to robi) wiec to mozna bylo uznac prawie za ori
YATES Opublikowano 30 Lipca 2007 Opublikowano 30 Lipca 2007 Mam pytanko - orientuje się ktos czy da się wymienić przegub bez odkręcania górnych wachaczy i odchylenia zwrotnicy ???
Motor Opublikowano 30 Lipca 2007 Opublikowano 30 Lipca 2007 Trzeba zwalić tylny dolny wahacz ze sworznia, skręcić koła w odpowiednią strone i napiąć mięśnie zakasać rękawy.
grzanek85 Opublikowano 31 Lipca 2007 Opublikowano 31 Lipca 2007 Nie wiem jak u was ale przy moim silniku 1.9 TDI AHU, wystarczyło odkręcic śróbę centralną w kole a potem zabezpieczenia przegubu przy skrzyni i na maksymalnie skręconych kołach wyszedł bez większych problemów. Z założeniem też nie było problemu. Obeszło się nawet bez zdejmowania koła :> pzdr
YATES Opublikowano 31 Lipca 2007 Opublikowano 31 Lipca 2007 grzanek85 ,a jeśli wymieniasz np. prawy przegub to koła mają być skręcone maksymalnie w prawo czy w lewo????
Simon Opublikowano 31 Lipca 2007 Opublikowano 31 Lipca 2007 Ori kosztuje 1490 chyba że oddasz stary i tu uwaga koszt to 750zł!!!!
YATES Opublikowano 31 Lipca 2007 Opublikowano 31 Lipca 2007 Ori niech sobie w ASO wsadzą do d.....................y. Metelli kosztują do AJM 151zł,a do AFN 100zł. LOBRO do AJM to koszt około 270zł ,a do 110KM i 90KM tylko 150zł.
slawek66 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Nie wiem jak u was ale przy moim silniku 1.9 TDI AHU, wystarczyło odkręcic śróbę centralną w kole a potem zabezpieczenia przegubu przy skrzyni i na maksymalnie skręconych kołach wyszedł bez większych problemów. Z założeniem też nie było problemu. Obeszło się nawet bez zdejmowania koła :> pzdr Potwierdzam. Wymieniałem dokładnie w ten sam sposób tylko pofatygowałem się zdjąć koło
lkowol Opublikowano 4 Marca 2010 Opublikowano 4 Marca 2010 Wymieniał ktoś może przegub z tyłu w QUATTRO. Ne chciałbym zostać z rozkręconym autkiem w garażu jak coś pójdzie nie tak....a na forum znalazłem jedynie opisy wymiany przegubu z przodu. Z góry dzięki
Bulik Opublikowano 4 Marca 2010 Opublikowano 4 Marca 2010 Mam pytanko - orientuje się ktos czy da się wymienić przegub bez odkręcania górnych wahaczy i odchylenia zwrotnicy ??? a po co góre odkręcac
GregG Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Witam Wymieniałem rok temu przegub nie pamiętam jakiej firmy, był to przegub zewnętrzny do 1,6 95 rok. Wymieniałem go ze względu na pierścień ABS-u bo był uszkodzony. Teraz tako moje pytanie: Czy można wymienić pierścień ABS-u z jednego przegubu na drugi. Bo ten na którym obecnie jeżdżę się skończył. Jeśli można to proszę o poradę jak zdjąć by nie uszkodzić. Pozdrawiam
pablo36 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Ja zamierzam też wymienić przegub zewnętrzny bez wyciągania całości i powiedzcie czy nie ma tam jakichś niespodzianek jak np. czujnik ABS bo nie chcę uszkodzić po prostu.
Bulik Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Ja zamierzam też wymienić przegub zewnętrzny bez wyciągania całości i powiedzcie czy nie ma tam jakichś niespodzianek jak np. czujnik ABS bo nie chcę uszkodzić po prostu. tak to wygląda u Ciebie,jak będziesz robił z głową to daz rade :>
pablo36 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Dzięki za zdjęcie ale nie widzę na nim miejsca gdzie przegub wchodzi w piastę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się