Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

A tu moja niunia A4 1,8 T 200 KM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,to moja niunia-silnik AEB 150 KM podciągnięty do 200 :kox: ,przebieg 133 tyś km[pewny]napęd przód,zawiecha spręzyny sportowe Eibach -30mm,felgi Consolis 18' ,opony 235/35/18

wyposażenie to co w standarcie plus grzane fotele,audi bose system,lampy ksenon przód 4300k,lusterka fotochrom,fotelik dziecięcy hehehe.

Wiecej grzechów nie pamiętam.

W planach zmiana dolotu plus stożek,popracować troche na wyglądem zewnetrznym i more power .... :evil:

pozdrawiam i zapraszam do Piły-ja mam 20 km :tongue4:

link;http://img34.imageshack.us/gal.php?g=dsc02049k.jpg

http://yfrog.com/0ydsc02049kjx

Gość norbertdriver
Opublikowano

Ładna furka :good: Fajnie, że ma w miare jasny środek. Wszystko fajnie, tylko w profilu masz 99r., a światełka tylne masz z przed liflingu.

Opublikowano

Ładna ładna tylko że jak na rocznik '99 to mi nie pasuje na II lift bo lampy, kierunki boczne i klamki nie te jeśli dobrze widze...

Opublikowano

no własnie, z vin wynika że 98 rok a model 99 ale niektóre elementy są ze starego modelu,kupiłem od prywatnego właściciela w niemczech więc moze on coś namieszał :naughty:

Opublikowano

panowie w 99r było przejscie i były produkowane obie wersje :gwizdanie:

Fajna furka :good: pokaż wykresik :kox: bo tam chyba nie sam program tyle zrobił :mysli:

Daj wieksze fotki :good:

Opublikowano

Być może Kowi87 :wink4:

Opublikowano

chetnie wykres zobacze,

Opublikowano

jutro postaram sie wkleić wykres z hamownii bo ok.15 jestem umówiony z gostkiem,mam nadzieje że sie nie zawiodę na tym chiptuningu,odczucia z jazdy po czipie są piękne,od 3 tyś wciska w fotel cudownie,tylko mam wrażenie że po modzie trochę bardziej czuć turbo-dziurę. :naughty:[br]Dopisany: 16 Czerwiec 2009, 00:09_________________________________________________a tu większe foto,

http://img194.imageshack.us/gal.php?g=dsc02049f.jpg

Opublikowano

No nie powiem, calkiem fajna niunia tylko ja bym chyba sie nie odwazyl na felge 18 przy naszych pieknych drogach. Zycze powodzenia w modach i zadowolenia z jazdy ;)

Opublikowano

Trzeba przyznać, że ładna :good: + MOC :kox:

Wersja ewidentnie przedliftowa, ale rocznik '99 jak najbardziej to może być - mam tak samo u siebie.

Opublikowano

Niuńka prawie identyczna jak moja :). Co zrobiłeś aby mieć te 200 KM. Ja w standardzie mam 180 i też może bym coś podkręcił :naughty:

Edit: zobaczyłem zdjęcia w większej rozdzielczości i zauważyłem, że ona jest po pierwszym lifcie ale coś ten kolor mi nie pasuje bo taki ja ja mam to z tego co wiem, był dopiero po 2 lifcie robiony :mysli:

Opublikowano

Niestety chyba klękło turbo od tego podkręcenia na maxa,samochód mocno stracił moc więc poleciałem na hamownie do znajomka i tu zonk !!! moc 164 km i moment 276 Nm :shocked:,więc coś klękło,turbo niby pompuje 1,3 do 1,5 bara,żaden wąż nie pękł więc jutro szukam powodu ???co do koloru auta i wyglądu to niewiele tobie powiem bo autko kupiłem ok.2 tygodni temu w niemcowie. :shocked:

Opublikowano

turbo niby pompuje 1,3 do 1,5 bara

masz wskaźnik doładowania ?

Opublikowano

Dokładnie jeżeli masz program wskaźnik by się przydał

Jeżeli nie masz wskaźnika to nie zakłdaj Auto Gauge ja miałem problemy w dwóch autach ze wskaźnikiem boosta, w dieslu pokazywał mi doładowanie po 1.8 bara a w benzynie wogóle po 2 bary kompletnie nie dokładny w obu autach :thumbdown:

PS. Masz 200KM czy około 200KM?? :decayed:

Opublikowano

Dokładnie jeżeli masz program wskaźnik by się przydał

Jeżeli nie masz wskaźnika to nie zakłdaj Auto Gauge ja miałem problemy w dwóch autach ze wskaźnikiem boosta, w dieslu pokazywał mi doładowanie po 1.8 bara a w benzynie wogóle po 2 bary kompletnie nie dokładny w obu autach :thumbdown:

PS. Masz 200KM czy około 200KM?? :decayed:

Własnie to chciałem sprawdzić bo niemiec się upierał że a4 ma ok 145 kw,po odczuciach z jazdy cięzko to wykumać,wczesniej miałem 200sx z 200 konnym motorem i jechał lepiej więc oleje chyba niemca gadkę i sam zrobie wszystko od początku zaczynając przede wszystkim od porządnego chip tunningu gdzieś w renomowanej firmie,potem dolot i wydech i powinno się uzbierać jakieś porządne stado koni.

Opublikowano

Masz dobre podejście :good:

Opublikowano

a skąd info że turbo pompuje 1,3-1,5 bara ? :gwizdanie:

Opublikowano

najpierw dolot, wydech a na końcu chip. Tak będzie najlepiej

Opublikowano

najpierw dolot

turbo inlet pipe - :good:

wydech

tylko wywalić kata - nic innego z wydechem już nie robić

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...