adam-a156 0 Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 Witam wszystkich serdecznie . Mam małe pytanko czy w mojej :a4fan:Avant 1.8 dm - 125 KM, B5 ADR 96 rok. Czy jest pasek rozrządu ?, czy łańcuszek rozrządu ? Dziękuję i Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 pasek z przodu i pompe napedzana paskiem klinowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_1970 0 Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 Pasek rozrządu masz z przodu silnika, a łańcuszek z tyłu silnika napędza wałki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 Witam wszystkich serdecznie . Mam małe pytanko czy w mojej :a4fan:Avant 1.8 dm - 125 KM, B5 ADR 96 rok. Czy jest pasek rozrządu ?, czy łańcuszek rozrządu ? Dziękuję i Pozdrawiam I pasek i łańcuszek Zajrzyj sobie w warsztat tam nawet jest pokazane ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 Pasek rozrządu masz z przodu silnika, a łańcuszek z tyłu silnika napędza wałki. racja,ale jesli chodzi o wymiane-to lancucha sie nie wymienia,no chyba,ze pytanie bylo ogolne,czy jest lancuch,czy tylko pasek-odpowiedz,jak wyzej- jest jedno i drugie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cobradd 0 Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 jak to się łańcucha nie wymienia, zalecana jest wymiana po 200 kkm a w praktyce to jak jest już za luźny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 jak to się łańcucha nie wymienia, zalecana jest wymiana po 200 kkm a w praktyce to jak jest już za luźny. moze i masz racje,ale ja nie slyszalem,zeby ktos wymienial... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurekh 0 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 sam lancuszek to nie problem...gorzej jest z napinaczem tego lancuszka... ale nie chce bajek opowiadac wiec moze niech sie wypowie ktos kto wymienial:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi_a4 0 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 NIESTETY napinacz jest tylko w ori i sporo zaplacilem jutro wymieniam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 NIESTETY napinacz jest tylko w ori i sporo zaplacilem jutro wymieniam Nie jest to prawdą ja dostałem zamiennik za około 600zł tylko nie pamiętam jakiej firmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati91lv 0 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 600 jak dla mnie to jednak całkiem sporo...a niestety w nowszych ta kwota rośnie do 1500-1700,bo od około końca 97 napinacz jest nastawny i steruje fazami rozrządu...Wymienia się je dość często-efekt diesla i grzęchot z tyłu silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogumił 0 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Ostatnio byłem u byłego mechanika serwisu Audi i zapytałem się go czy łańcuszek się wymienia, człowiek stwierdził, że nie - bo jest tam napinacz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cobradd 0 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 no i co że jest napinacz, napinacze się zużywają, łańcuszek jest wytrzymały ale napewno nie jest wieczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kred 0 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 ludzie kto wam naopowiadal takie brednie dotyczące łańcucha. wymiana co 150 tyś i ani km dłużej. łańcuch zuzywa sie tak samo jak pasek tylko wolniej. jak chcecie miec zrytą pokrywe zaworowa to mozecie jezdzić dłuzej. łancuch nie ma prawa klepać powinien szumieć. zapraszam do lektury http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t38114.0.html;highlight=łancuch odradzam kupno zamienników napinacza i łańcucha tylko ori Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mithrindil 1 Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Podłączę się pod temat, jestem zielony w tych sprawach. Może ktoś przybliżyć jakie są koszty wymiany tego łańcucha z napinaczem (części + robota) i tego paska z przodu? Łańcuch widze co 150tys km a ten pasek jak często? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 Podłączę się pod temat, jestem zielony w tych sprawach. Może ktoś przybliżyć jakie są koszty wymiany tego łańcucha z napinaczem (części + robota) i tego paska z przodu? Łańcuch widze co 150tys km a ten pasek jak często? pasek w praktyce,jak zrobisz co 60 tys-bedzie ok i bez zbednych obaw-pompa wody 180 tys-nie dluzej-moja w 1,8T padla przy 177 tys,wiec jak zrobisz pompe przy 150-160 tez bedzie dobrze-nastepnej juz chyba nie wlozysz do tego auta,bo zanim walniesz tym autem 300 tys-kupisz pewnie nowe o kosztach niech sie wypowie ktos z PL :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi_a4 0 Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 ja wymienilem napinacz 649 ori i lancuszek 248 tez ori koszt robocizny 200zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Henrykus Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 adam-a156 zadał proste pytanie "Czy jest pasek rozrządu ?, czy łańcuszek rozrządu ?" a koledzy zrobili z tego jakieś kosmiczne wywody . A odpowiedź jest prosta - gumowy pasek zębaty za pomocą wału korbowego napędza jeden z wałków rozrządu , 2 wałki rozrządu są z przeciwnej strony połączone (jeden napędza drugi) łańcuszkiem. Dziękuję za uwagę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 adam-a156 zadał proste pytanie "Czy jest pasek rozrządu ?, czy łańcuszek rozrządu ?" a koledzy zrobili z tego jakieś kosmiczne wywody . A odpowiedź jest prosta - gumowy pasek zębaty za pomocą wału korbowego napędza jeden z wałków rozrządu , 2 wałki rozrządu są z przeciwnej strony połączone (jeden napędza drugi) łańcuszkiem. Dziękuję za uwagę . Ameryki nie odkryłeś Przejrzyj raz jeszcze wszystkie wątki i sam się przekonasz Proponuje zamknąć temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master_mariusz 0 Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Świeżo po wymianie Napinacza łańcuszka rozrządu. Objawy: klekot na wolnych obrotach i stukanie (łańcucha)pod maską po dodaniu gazu. Koszt w serwisie 2200zł! na allegro 900ori Febi. Polecam sprzedającego MICHAELO_OM Do tego łańcuch 120zl, uszczelka 40zł. Koszt robocizny 100zł Polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się