kadafi Opublikowano 20 Czerwca 2009 Opublikowano 20 Czerwca 2009 mam takie pytanko czy do 1.9tdi awx mozna zalozyc blow off-a?
kadafi Opublikowano 20 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2009 to zawor upustowy taki jak zaklada sie do bezynowych aut z turbina
szkopek Opublikowano 20 Czerwca 2009 Opublikowano 20 Czerwca 2009 mysle ze charakterystyczny ppppppsssssssssssssssss......... nie idzie w parze z klekotem diezla............
Pulpit Opublikowano 20 Czerwca 2009 Opublikowano 20 Czerwca 2009 czy ja wiem dzisiaj przejeżdżał koło mnie 2.5 tdi A6 i nie miał takiego pssss jak w japońskich kosiarkach, ale coś było i jak dla mnie całkiem fajnie to brzmiało
rex Opublikowano 20 Czerwca 2009 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Temat już na forum był poruszany. Blow-off i Audi się średnio lubią + efekt nie jest taki, jakiego by sobie posiadacz takiego zaworku życzył. Tymbardziej jeśli chodzi o diesla. Jak zakładać BOVa to tylko do Japończyka (Subaru, Nissan, Mitsu itp.)
Pulpit Opublikowano 20 Czerwca 2009 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Jak zakładać BOVa to tylko do Japończyka (Subaru, Nissan, Mitsu itp.) Też jestem tego zdania, ale myślałem, że nawet jeśli się go założy to nie będzie efektu, a to co usłyszałem dzisiaj chodzi za mną do tej pory i tak sobie myślę, że całkiem spoko rzecz chociaż osobiście bym u siebie tego nie założył
rex Opublikowano 20 Czerwca 2009 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Jak zakładać BOVa to tylko do Japończyka (Subaru, Nissan, Mitsu itp.) Też jestem tego zdania, ale myślałem, że nawet jeśli się go założy to nie będzie efektu, a to co usłyszałem dzisiaj chodzi za mną do tej pory i tak sobie myślę, że całkiem spoko rzecz chociaż osobiście bym u siebie tego nie założył Daje sobie łeb odciąć, że prędzej słyszałeś u niego nieszczelności w układzie dolotowym, bądź problemy z turbo niż BOVa Wiem o jakim świstaniu mówisz i za każdym razem (3-4 przypadki widziane/słyszane przeze mnie) było to spowodowane właśnie powyższymi zagadnieniami
Pulpit Opublikowano 20 Czerwca 2009 Opublikowano 20 Czerwca 2009 nie nie nieszczelność wiem jak słychać sam to miałem, to było coś innego chyba że w 2.5 tak to właśnie brzmi
kadafi Opublikowano 20 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2009 ja slyszalem tu w irlandii a4 s-line z blow off-em i calkiem calkiem fajnie slychac i sie tak wlasnie zastanawiam czy nie zalozyc do swojego czarnego diabelka
Dzo-Dzo Opublikowano 21 Czerwca 2009 Opublikowano 21 Czerwca 2009 da sie zalorzyć czemu nie masz tu kilka filmików jak fajnie swista tylko jest problem ze to do diesla wychodzi mega drogo w granicach 800 zł - jak by bylo tansze tez bym zalorzyl
aju Opublikowano 21 Czerwca 2009 Opublikowano 21 Czerwca 2009 Słyszałem od pewnego magika od zawrów psykających że do VAGów nie poleca ich zakładania gdyż zmienia to ciśnienie w układzie przec co turbina musi nadrabiać i nadrabiać co w konsekwencji powodujejej szybsze zużycie. Może go źle zrozumiałem więc nie będę się upierał
domjenick Opublikowano 21 Czerwca 2009 Opublikowano 21 Czerwca 2009 ja probowalem w 1,8T i pupa blada-cisnienie uchodzi w atmosfere i czasem silnik gasnie,bo przez intercooler silnik nie jest w stanie zassac odpowiedniej dawki powietrza na wolnych obrotach,trzeba pomagac sobie gazem,falowane obroty-1,8T-na pewno na nie...
MARIO-KASTA Opublikowano 21 Czerwca 2009 Opublikowano 21 Czerwca 2009 A probowal ktos Forge Spllitter ? ( http://www.awesome-gti.co.uk/product.php?xProd=7743&xSec=415 )
kadafi Opublikowano 21 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2009 no nie wiem ja gdzies kiedys czytalem ze blow off-y upuszczaja wlasnie nadmiar powietrza z turbiny i ze sa bezpieczne dla aut z tyrbinami w mocniejszych autach sa seryjnie zakladane
domjenick Opublikowano 21 Czerwca 2009 Opublikowano 21 Czerwca 2009 A probowal ktos Forge Spllitter ? ( http://www.awesome-gti.co.uk/product.php?xProd=7743&xSec=415 ) splitter dziala podobnie,jak seryjny DV z tym,ze czesc powietrza wraca w obieg,a czesc uchodzi z sssykiem w atmosfere- jest to hybryda pomiedzy DV a BOVem,z autopsji nie znam,ale chcialem zrobic cos takiego z DV,plan jest w toku,tylko czasu brak na wykonanie,bo zawsze cos innego jest do zrobienia...
kadafi Opublikowano 21 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2009 no coz mam zaprzyjaznionego mechanika ktory zajmuje sie profesjonalnym przygotojaniem japonczykow do driftu spytam sie go czy byloby to wykonalne bez zadnych odaw o silnik i turbo i wtedy podejme decyzje ja bym byl za
domjenick Opublikowano 21 Czerwca 2009 Opublikowano 21 Czerwca 2009 Kadafi-ja mowilem o 1,8T,a w dieslach to nie wiem-zapytaj...sorry ,jesli cos namieszalem
kadafi Opublikowano 21 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2009 spoko tylko zastanawia mnie to ze w 1.8t tak tobie sie dzialo mam znajomego co zakladal blow off-a tu w irlandii jeszcze u irola i nic mu sie nie dzieje wszystko gra idealnie :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się