Cristoforo Opublikowano 4 Lipca 2009 Opublikowano 4 Lipca 2009 ajm miał jeden rodzaj skrzyni 5 ale były 116KM z skrzynia 6 ale nie pamietam oznaczenia silnika AJL czy jakos tak
Piotrek98igo Opublikowano 4 Lipca 2009 Opublikowano 4 Lipca 2009 ajm miał jeden rodzaj skrzyni 5 ale były 116KM z skrzynia 6 ale nie pamietam oznaczenia silnika AJL czy jakos tak oznaczenie silnika ATJ 6 biegowa
aju Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 czy ktoś wie przy ilu skończy się skrzynia w AJM? Jechałem 200 i jeszcze był jakiś tam zapas, zastanwia mnie ile fizycznie można dobić na 5bigu do odcięcia
Iverson Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 czy ktoś wie przy ilu skończy się skrzynia w AJM? Jechałem 200 i jeszcze był jakiś tam zapas, zastanawia mnie ile fizycznie można dobić na 5bigu do odcięcia 226 licznikowe i nie było miejsca
aju Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 znaczy 226 to już koniec skrzyni czy brakło Ci miejsca na drodze bo mi się prosta skończyła
Iverson Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 brakło miejsca na drodze ale i skrzynia też się kończyła , podejrzewam ,że więcej jak 230 licznikowe by nie było
KmK Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 jak już temat doszedł do 200 :> to niech przy okazji przyspieszania ktoś z Was zmierzy 100-200, bo te dłubnięte ajm ładnie jeżdzą 0-100, mało palą, a ciekawi mnie jak przyspieszają przy wiekszych prędkościach, oczywiście nie musi być g-tech'em, ciekawi mnie czy to jest 20-30 czy wiecej sek? z góry dzięki jakby się ktoś pofatygował :> tak wiem powtarzam się
MRoger Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 Niestety wskaźniki przekłamują jadąc 200 licznikowe w rzeczywistości jedziesz ok. 180-185 ... ale za to jak przyjemnie
Cristoforo Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 jak już temat doszedł do 200 :> to niech przy okazji przyspieszania ktoś z Was zmierzy 100-200, bo te dłubnięte ajm ładnie jeżdzą 0-100, mało palą, a ciekawi mnie jak przyspieszają przy wiekszych prędkościach, oczywiście nie musi być g-tech'em, ciekawi mnie czy to jest 20-30 czy wiecej sek? z góry dzięki jakby się ktoś pofatygował :> tak wiem powtarzam się naigrywasz z marnych 115KM ja też bym tak robił jak bym miał 200 kucy pod maską no własnie testować i wklejać jak śmiagaja nasze gnojowozy[br]Dopisany: 06 Lipiec 2009, 22:01_________________________________________________do 143km/h nie przekłamuje bo tyle misiakom na laserowej suszarce wyskoczyło a u mnie było też tyle chyba że obaj kręcimy coś
KmK Opublikowano 7 Lipca 2009 Opublikowano 7 Lipca 2009 naigrywasz z marnych 115KM absolutnie nie bardziej chodziło mi o dłubnięte ajm, czytam o 8-9 s 0-100, objeżdzaniu v6, stąd moja ciekawość. ja już gdzieś pisałem że te 200ps mogą okazać się wcale nie tak szybkie względem podkręconego diesla, ja to kiedyś mierzyłem na podtawie pomiarów navi, średnia dokłądnośc ale jakieś widełki można ustalić. tylko dla jasności, pełnym dnem 100-200 nic w deseń 60-120 na iv biegu
aju Opublikowano 11 Lipca 2009 Opublikowano 11 Lipca 2009 dla ciekawości podam że posiadam fiata marea weekend 2.0 20v vis 155km (zmienne fazy) i powiem wam że nie miałem problem go dojść standardowym AJM na trasie wyprzedzanie częste to nawet wychodziło na korzyść diesla. Ale jak się je postawi równo na autostradzie tak od 100 do 180~ to fiat wychodzi lepiej. Zobaczymy jak teraz będzie ajm po chipie o niech przy okazji przyspieszania ktoś z Was zmierzy 100-200 Chętnie to zrobię i nagram bo w sobotę jedziemy na dwa auta do bredy, 95% autostrada więc będzie wiele okazji [br]Dopisany: 07 Lipiec 2009, 13:08_________________________________________________dla porównania nagrałem filmik przed chipowaniem mojej AJM 80-180kmh na 5biegu, 2osoby na pokładzie +dwa małe plecaki Tylko się nie śmiejcie że wolne czy coś w końcu na razie to 116koni a chipa jeszcze nie zrobiłem ze względów finansowo urlopowych w tym miesiącu :cwaniak1: http://www.youtube.com/watch?v=57sS3KmnPdc
Cristoforo Opublikowano 11 Lipca 2009 Opublikowano 11 Lipca 2009 cos u Ciebie jest nie tak ja nie mam chipa a śmiga zdecydowanie szybciej od Twojego nie miałeś pod górę
aju Opublikowano 11 Lipca 2009 Opublikowano 11 Lipca 2009 25sek od 80 do 180 :> nagraj to porównamy, cały czas na 5biegu. Wszytkie logi idealne więc nie przejmuję się. 110konnego AFNa zostawiam w tyle więc tym bardziej się nie martwię aha robicie pomiary na włączonej czy wyłączonej klimie? bo ja mam ciągle włączoną
Cristoforo Opublikowano 11 Lipca 2009 Opublikowano 11 Lipca 2009 nagram filmik to wkleje u mnie na początku do 2200obr/min idzie tak samo ale pozniej to szybciej ja spr na wyłączonej klimie
aju Opublikowano 11 Lipca 2009 Opublikowano 11 Lipca 2009 może to ma coś na rzeczy moja włączona klima? no i balast kolega 80+ kg Mogę nagrać w najbliższych dniach bez kolegi i na wyłączonej klimie
Cristoforo Opublikowano 11 Lipca 2009 Opublikowano 11 Lipca 2009 kolosalnej róznicy chyba nie bedzie zawsze cos tam daje wywalony kat i zaślepiony EGR dzisiaj zmierze stoperem i zobacze jaki wynik 5 bieg 80-140, 80-180km/h
Piotrek98igo Opublikowano 11 Lipca 2009 Opublikowano 11 Lipca 2009 u mnie przed programem wyszla seria 122KM i 310Nm,mialem wywalony kat
KmK Opublikowano 11 Lipca 2009 Opublikowano 11 Lipca 2009 coście się uparli na ten 5 bieg ? miałem nadzieje na porównanie, zakładając że chcemy jak najszybciej przejść z prędkości A do B, a zaczynając z 5 biegu raczej ciężko nazwać to najszybszym przyspieszaniem Ale jak tam chcecie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się