Bulczas Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 Termostat masz na dole przy chłodnicy z tego co pamiętam. Musisz mieć raczej kanał lub czołganie się pod auto to lipa a płynu nie muszę spuszczać? Tu masz temat http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=4521.0;highlight=wymiana+termostatu
Kędzior Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 Termostat masz na dole przy chłodnicy z tego co pamiętam. Musisz mieć raczej kanał lub czołganie się pod auto Krolu akurat sie zmiesci bez problemow
OKO Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 Termostat masz na dole przy chłodnicy z tego co pamiętam. Musisz mieć raczej kanał lub czołganie się pod auto to lipa a płynu nie muszę spuszczać? moderator a nie umie szukać w topicach :decayed: [br]Dopisany: 11 Listopad 2011, 11:33_________________________________________________ Termostat masz na dole przy chłodnicy z tego co pamiętam. Musisz mieć raczej kanał lub czołganie się pod auto Krolu akurat sie zmiesci bez problemow i bez lewarka :polew:
krolu Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 Termostat masz na dole przy chłodnicy z tego co pamiętam. Musisz mieć raczej kanał lub czołganie się pod auto to lipa a płynu nie muszę spuszczać? Tu masz temat http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=4521.0;highlight=wymiana+termostatu oglądałem go wcześniej ale foty nie działają... a pytam bo może ktoś to robił bez spuszczania płynu :gwizdanie:[br]Dopisany: 11 Listopad 2011, 11:33_________________________________________________ Termostat masz na dole przy chłodnicy z tego co pamiętam. Musisz mieć raczej kanał lub czołganie się pod auto Krolu akurat sie zmiesci bez problemow juz nie mam 17' a na 15' niżej stoi..
Bulczas Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 wyjmij sprezyny z bagaznika i hamulce
Miszka82 Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 Termostat masz na dole przy chłodnicy z tego co pamiętam. Musisz mieć raczej kanał lub czołganie się pod auto to lipa a płynu nie muszę spuszczać? Tu masz temat http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=4521.0;highlight=wymiana+termostatu oglądałem go wcześniej ale foty nie działają... a pytam bo może ktoś to robił bez spuszczania płynu :gwizdanie: ja zawsze spuszczam wiesz jakie to fajne uczucie :polew: :polew:
krolu Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 Termostat masz na dole przy chłodnicy z tego co pamiętam. Musisz mieć raczej kanał lub czołganie się pod auto to lipa a płynu nie muszę spuszczać? Tu masz temat http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=4521.0;highlight=wymiana+termostatu oglądałem go wcześniej ale foty nie działają... a pytam bo może ktoś to robił bez spuszczania płynu :gwizdanie: ja zawsze spuszczam wiesz jakie to fajne uczucie :polew: :polew: to chyba ślepakami strzelasz.. :decayed:[br]Dopisany: 11 Listopad 2011, 11:37_________________________________________________ wyjmij sprezyny z bagaznika i hamulce hamulce już się czyszczą i szykują do malowania :kox:
Kanar Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 Krolu 30 min roboty z lewarkiem płyn i tak Ci zejdzie przez miejsce mocowania termostatu więc osobne spuszczanie możesz sobie darować dodam tylko że jak wsadzisz oring ze złej strony termostatu to płyn zejdzie Ci po raz drugi po skręceniu wszystkiego wiem bo tak miałem - cały dzień potem buty suszyłem
Bulik Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 Krolu 30 min roboty z lewarkiem płyn i tak Ci zejdzie przez miejsce mocowania termostatu więc osobne spuszczanie możesz sobie darować dodam tylko że jak wsadzisz oring ze złej strony termostatu to płyn zejdzie Ci po raz drugi po skręceniu wszystkiego wiem bo tak miałem - cały dzień potem buty suszyłem szpecjalisty ja zawsze spuszczam wiesz jakie to fajne uczucie :polew: :polew: yebany :polew: :polew:
krolu Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 Krolu 30 min roboty z lewarkiem płyn i tak Ci zejdzie przez miejsce mocowania termostatu więc osobne spuszczanie możesz sobie darować dodam tylko że jak wsadzisz oring ze złej strony termostatu to płyn zejdzie Ci po raz drugi po skręceniu wszystkiego wiem bo tak miałem - cały dzień potem buty suszyłem o KurFa nie mam oringu do termostatu... nie dali mi w zestawie :wallbash:
akjam Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 Co tu się qqrrwaa dzieje!? Jakieś rozmoy o motoryzacji... :naughty:
stanley Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 w wawie już się na*pierdalają :gwizdanie:
Mario22 Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 w wawie już się na*pierdalają :gwizdanie: ???? O co kaman ???
stanley Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 w wawie już się na*pierdalają :gwizdanie: ???? O co kaman ??? włącz TVN24, pewnie będą o tym mówić
Mario22 Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 w wawie już się na*pierdalają :gwizdanie: ???? O co kaman ??? włącz TVN24, pewnie będą o tym mówić Nic nie mówia... :gwizdanie:
OKO Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 w wawie już się na*pierdalają :gwizdanie: ???? O co kaman ??? włącz TVN24, pewnie będą o tym mówić 11 listopad :gwizdanie: Pany czy komplet używanych zacisków do regeneracji z jarzmami na tył za 160 PLN to dużo czy mało?
stanley Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 w wawie już się na*pierdalają :gwizdanie: ???? O co kaman ??? włącz TVN24, pewnie będą o tym mówić 11 listopad :gwizdanie: Pany czy komplet używanych zacisków do regeneracji z jarzmami na tył za 160 PLN to dużo czy mało? napisz do devastation, na pewno ma jakieś na sprzedaż po regeneracji
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się