Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spoty Katowice i okolice


keżor

Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawiam się czy jechać, jakaś mała frekwencja się szykuje :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 154.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • stanley

    18902

  • Kędzior

    14855

  • Miszka82

    14547

  • akjam

    13790

Top użytkownicy w tym temacie

tamten mechanik dał wtedy d*py, od dwana do niego nie jeżdżę

Kumpel, który wyciągał moje turbo i dzisiaj montował nowe- potwierdził, że tamto było z wersji 110/116PS

ale ajm-y mają potencjał:kox:

pier**l BRD, rob soft i bedzie działać :decayed:

w razie co, mam 1749V na handel, tanio oddam :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tamten mechanik dał wtedy d*py, od dwana do niego nie jeżdżę

Kumpel, który wyciągał moje turbo i dzisiaj montował nowe- potwierdził, że tamto było z wersji 110/116PS

Czyli 1749V?

Masz jakiś log na tym ciśnieniu :)?

Bede drazyl, bo na to turbo takiego cisnienia zaden ze znanych mi tunerow nie naklada ze wzgledow bezpieczenstwa, stad chcialbym wyjaśnić :)

zaraz poszukam, ja zrobiłem na tym sofcie 100tyś km :wink:

---------- Post dopisany at 19:32 ---------- Poprzedni post napisany at 19:26 ----------

to są chyba moje, 1,5roku po zrobieniu softu

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

---------- Post dopisany at 19:33 ---------- Poprzedni post napisany at 19:32 ----------

jak robiłem zaraz po sofcie, doładowanie ( z tego co pamiętam) było ciut większe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:facepalm::facepalm:

i tyle zamieszania :grin:

zadane Stasiu, to masz 1,3 bara,a ze przeladowanie bylo to inna bajka :decayed:

ja na swojej mialem 1,25 bara, ale ze paliwa wiecej nie bylo to stad AWX.

To w takim razie warto zrobić korekte :decayed:

---------- Post dopisany at 19:36 ---------- Poprzedni post napisany at 19:35 ----------

tamten mechanik dał wtedy d*py, od dwana do niego nie jeżdżę

Kumpel, który wyciągał moje turbo i dzisiaj montował nowe- potwierdził, że tamto było z wersji 110/116PS

Czyli 1749V?

Masz jakiś log na tym ciśnieniu :)?

Bede drazyl, bo na to turbo takiego cisnienia zaden ze znanych mi tunerow nie naklada ze wzgledow bezpieczenstwa, stad chcialbym wyjaśnić :)

zaraz poszukam, ja zrobiłem na tym sofcie 100tyś km :wink:

---------- Post dopisany at 19:32 ---------- Poprzedni post napisany at 19:26 ----------

to są chyba moje, 1,5roku po zrobieniu softu

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

---------- Post dopisany at 19:33 ---------- Poprzedni post napisany at 19:32 ----------

jak robiłem zaraz po sofcie, doładowanie ( z tego co pamiętam) było ciut większe

Jak nikt nie grzebal w sofcie to zadane samo sie nie zmieni, jedynie aktualne, na tym logu widac przeladowanie i przycieta geometrie, patrzac na n75.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedna mała uwaga, mogą to być logi Mareckiego, Pajdy lub Kędziora :grin:

Nie mam ich podpisanych :wink:

A tak jak pisałem wyżej, u mnie dochodziło do 2500mbar , problemów z N75 nigdy nie miałem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AWX ma w serii 1,35 bara.

Nie chce mi sie juz kontynuować tematu i na sile komus cos udowadniac, jesli by kazda 1794v dawala 1,5 bara przez 100tys to by nikt nie zmienial na AWX, trafileś dobrze i tyle :wink:

A jeśli ktoś wie lepiej niz wiekszosc ludzi zajmujacych sie tu modyfikacjami( zeby nie bylo zas czyichś docinek, nie mowie o sobie, tylko wystarczy przejrzec watek o tuningu) ile mozna z czego wycisnac to juz nic nie poradze.

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja dalej nie wiem po co ten temat rozkminialiśmy... :decayed:

Zerknij na ten wątek dokładniej

http://a4-klub.pl/wykresy-modyfikacjach-projekty-modyfikowanych-aut-119/b5-ajm-170-km-368nm-mtronic-91810/index3.html

Jest tam kilkukrotnie wspomniane o doładowaniu rzędu 1,4-1,5 bara

Starych logów niestety nie odnajdę - ew możesz zapytać dejfa - może będzie pamiętał :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja dalej nie wiem po co ten temat rozkminialiśmy... :decayed:

Zerknij na ten wątek dokładniej

http://a4-klub.pl/wykresy-modyfikacjach-projekty-modyfikowanych-aut-119/b5-ajm-170-km-368nm-mtronic-91810/index3.html

Jest tam kilkukrotnie wspomniane o doładowaniu rzędu 1,4-1,5 bara

Starych logów niestety nie odnajdę - ew możesz zapytać dejfa - może będzie pamiętał :wink:

daniel ale tys jest nie możliwy :whistling:

stanley ma zadane 1,5 bara tak jak ja i robilismy to u tego samego gościa :decayed: więc na bank miał 1,5 i mogę to potwierdzić :wink: wieć widac żę się da polak potrafi :decayed:

---------- Post dopisany at 21:12 ---------- Poprzedni post napisany at 21:09 ----------

:hi: po 2 latach :decayed:

no witka

jak tam płytka znalazła się ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: po 2 latach :decayed:

Siema nowy :decayed: profil sobie uzupełnij :wink:

---------- Post dopisany at 21:34 ---------- Poprzedni post napisany at 21:33 ----------

i oczywiście j.w. :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja dalej nie wiem po co ten temat rozkminialiśmy... :decayed:

Zerknij na ten wątek dokładniej

http://a4-klub.pl/wykresy-modyfikacjach-projekty-modyfikowanych-aut-119/b5-ajm-170-km-368nm-mtronic-91810/index3.html

Jest tam kilkukrotnie wspomniane o doładowaniu rzędu 1,4-1,5 bara

Starych logów niestety nie odnajdę - ew możesz zapytać dejfa - może będzie pamiętał :wink:

daniel ale tys jest nie możliwy :whistling:

stanley ma zadane 1,5 bara tak jak ja i robilismy to u tego samego gościa :decayed: więc na bank miał 1,5 i mogę to potwierdzić :wink: wieć widac żę się da polak potrafi :decayed:

A to Ty tez masz AJM?

Niemozliwy bo? Pytam, jak napisalem, tylko dlatego że to pierwsdzy raz widze, a uwierz sporo tego tematu przerobilem nim kupilem nowa turbine. Tylko dlatego chcialem wiedziec:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: po 2 latach :decayed:

cycki wklej :decayed:

Ten zwyczaj jeszcze obowiazuje? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja dalej nie wiem po co ten temat rozkminialiśmy... :decayed:

Zerknij na ten wątek dokładniej

http://a4-klub.pl/wykresy-modyfikacjach-projekty-modyfikowanych-aut-119/b5-ajm-170-km-368nm-mtronic-91810/index3.html

Jest tam kilkukrotnie wspomniane o doładowaniu rzędu 1,4-1,5 bara

Starych logów niestety nie odnajdę - ew możesz zapytać dejfa - może będzie pamiętał :wink:

daniel ale tys jest nie możliwy :whistling:

stanley ma zadane 1,5 bara tak jak ja i robilismy to u tego samego gościa :decayed: więc na bank miał 1,5 i mogę to potwierdzić :wink: wieć widac żę się da polak potrafi :decayed:

A to Ty tez masz AJM?

Niemozliwy bo? Pytam, jak napisalem, tylko dlatego że to pierwsdzy raz widze, a uwierz sporo tego tematu przerobilem nim kupilem nowa turbine. Tylko dlatego chcialem wiedziec:hi:

Jak byś odwiedził mój wątek to być wiedział czym pomykam na co dzień :naughty:

możę 1,5 jest przesadzone ale widać z tego że wytrzymuje :wink: i daje radę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja dalej nie wiem po co ten temat rozkminialiśmy... :decayed:

Zerknij na ten wątek dokładniej

http://a4-klub.pl/wykresy-modyfikacjach-projekty-modyfikowanych-aut-119/b5-ajm-170-km-368nm-mtronic-91810/index3.html

Jest tam kilkukrotnie wspomniane o doładowaniu rzędu 1,4-1,5 bara

Starych logów niestety nie odnajdę - ew możesz zapytać dejfa - może będzie pamiętał :wink:

daniel ale tys jest nie możliwy :whistling:

stanley ma zadane 1,5 bara tak jak ja i robilismy to u tego samego gościa :decayed: więc na bank miał 1,5 i mogę to potwierdzić :wink: wieć widac żę się da polak potrafi :decayed:

A to Ty tez masz AJM?

Niemozliwy bo? Pytam, jak napisalem, tylko dlatego że to pierwsdzy raz widze, a uwierz sporo tego tematu przerobilem nim kupilem nowa turbine. Tylko dlatego chcialem wiedziec:hi:

Jak byś odwiedził mój wątek to być wiedział czym pomykam na co dzień :naughty:

możę 1,5 jest przesadzone ale widać z tego że wytrzymuje :wink: i daje radę

Ale o czym Ty mowisz pajda, w avf to nic wyjatkowego :decayed:

sam u siebie mam 1,45 :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja dalej nie wiem po co ten temat rozkminialiśmy... :decayed:

Zerknij na ten wątek dokładniej

http://a4-klub.pl/wykresy-modyfikacjach-projekty-modyfikowanych-aut-119/b5-ajm-170-km-368nm-mtronic-91810/index3.html

Jest tam kilkukrotnie wspomniane o doładowaniu rzędu 1,4-1,5 bara

Starych logów niestety nie odnajdę - ew możesz zapytać dejfa - może będzie pamiętał :wink:

daniel ale tys jest nie możliwy :whistling:

stanley ma zadane 1,5 bara tak jak ja i robilismy to u tego samego gościa :decayed: więc na bank miał 1,5 i mogę to potwierdzić :wink: wieć widac żę się da polak potrafi :decayed:

A to Ty tez masz AJM?

Niemozliwy bo? Pytam, jak napisalem, tylko dlatego że to pierwsdzy raz widze, a uwierz sporo tego tematu przerobilem nim kupilem nowa turbine. Tylko dlatego chcialem wiedziec:hi:

odgrzałem kotleta, niech się fachowcy i fachowcy wypowiedzą :wink:

i w sumie dalej nie wiem po co to drążymy... że w AJM nie można zapodać 1,4-1,5 bara?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

THX za spota i kebaba

Arturoo za odprowadzenie niestety na winklach musiałem odpuścić bo balony drogi się nie trzymią:doh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

THX za spota i kebaba

Arturoo za odprowadzenie niestety na winklach musiałem odpuścić bo balony drogi się nie trzymią:doh:

Nie przejmuj się, jak Artur za wolno w zakręty wchodzi to ma słabe ciśnienie. Jedni piją kawę a inni na pobudzenie wchodzą 2 paki w zakręty :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...