Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spoty Katowice i okolice


keżor

Rekomendowane odpowiedzi

THX za spota i kebaba

Arturoo za odprowadzenie niestety na winklach musiałem odpuścić bo balony drogi się nie trzymią:doh:

Nie przejmuj się, jak Artur za wolno w zakręty wchodzi to ma słabe ciśnienie. Jedni piją kawę a inni na pobudzenie wchodzą 2 paki w zakręty :grin:

:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 154.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • stanley

    18902

  • Kędzior

    14855

  • Miszka82

    14547

  • akjam

    13790

Top użytkownicy w tym temacie

Ale ja dalej nie wiem po co ten temat rozkminialiśmy... :decayed:

Zerknij na ten wątek dokładniej

http://a4-klub.pl/wykresy-modyfikacjach-projekty-modyfikowanych-aut-119/b5-ajm-170-km-368nm-mtronic-91810/index3.html

Jest tam kilkukrotnie wspomniane o doładowaniu rzędu 1,4-1,5 bara

Starych logów niestety nie odnajdę - ew możesz zapytać dejfa - może będzie pamiętał :wink:

daniel ale tys jest nie możliwy :whistling:

stanley ma zadane 1,5 bara tak jak ja i robilismy to u tego samego gościa :decayed: więc na bank miał 1,5 i mogę to potwierdzić :wink: wieć widac żę się da polak potrafi :decayed:

A to Ty tez masz AJM?

Niemozliwy bo? Pytam, jak napisalem, tylko dlatego że to pierwsdzy raz widze, a uwierz sporo tego tematu przerobilem nim kupilem nowa turbine. Tylko dlatego chcialem wiedziec:hi:

Jak byś odwiedził mój wątek to być wiedział czym pomykam na co dzień :naughty:

możę 1,5 jest przesadzone ale widać z tego że wytrzymuje :wink: i daje radę

Ale o czym Ty mowisz pajda, w avf to nic wyjatkowego :decayed:

sam u siebie mam 1,45 :wink:

pytałeś czy też mam ajm :doh: to ci odpowiedziałem

to o co kaman ? bo już nie wiem o co ci chodzi?? :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde, fajny meczyk, szkoda że nie mogę się nadupczyć bo na to się patrzeć nie da :doh::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki Pany :hi:

THX za spota i kebaba

Arturoo za odprowadzenie niestety na winklach musiałem odpuścić bo balony drogi się nie trzymią:doh:

dzięki również :hi::decayed::wink: ..............

............ musiałem zrobić margines by Cię nie blokować gdybyś chciał jednak jechać :decayed::decayed::decayed::decayed:

:hi: Gorączke mam 39 :( i na dodatek ząb mnie boli jak cholera.... Załatwiłem się na cacy :sick3:

standardowe objawy nagłego ubytku alkoholu w organiźmie :grin::grin::grin::grin:

:hi: po 2 latach :decayed:

:hi::decayed::decayed::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja dalej nie wiem po co ten temat rozkminialiśmy... :decayed:

Zerknij na ten wątek dokładniej

http://a4-klub.pl/wykresy-modyfikacjach-projekty-modyfikowanych-aut-119/b5-ajm-170-km-368nm-mtronic-91810/index3.html

Jest tam kilkukrotnie wspomniane o doładowaniu rzędu 1,4-1,5 bara

Starych logów niestety nie odnajdę - ew możesz zapytać dejfa - może będzie pamiętał :wink:

daniel ale tys jest nie możliwy :whistling:

stanley ma zadane 1,5 bara tak jak ja i robilismy to u tego samego gościa :decayed: więc na bank miał 1,5 i mogę to potwierdzić :wink: wieć widac żę się da polak potrafi :decayed:

A to Ty tez masz AJM?

Niemozliwy bo? Pytam, jak napisalem, tylko dlatego że to pierwsdzy raz widze, a uwierz sporo tego tematu przerobilem nim kupilem nowa turbine. Tylko dlatego chcialem wiedziec:hi:

odgrzałem kotleta, niech się fachowcy i fachowcy wypowiedzą :wink:

i w sumie dalej nie wiem po co to drążymy... że w AJM nie można zapodać 1,4-1,5 bara?

Moze wyjasnie jeszcze raz skoro takie to nie zrozumiale.

W moim drazeniu tego tematu chodzi o to, ze powszechnie jest opinia roznych ludzi ktorzy z tym dzialali, ze dla gt1749v cisnienie zadane, szczegolnie w wyzszej partii obrotow wieksze niz 1.25 bara to zabojstwo.

Wiec teraz sa dwie opcje:

Albo miales w super stanie turbo i ze swietnej produkcji ,dlatego wytrzymalo takie cisnienie bez awaryjnie

Albo te turbiny jednak wytrzymuja wiecej.

Jesli 2 opcja byla by prawdziwa, to po co pchac sie w przerobke na awx/avf skoro mozna osiagnac na nich to samo bez zbednych kosztow. Nie wiem czemu taki problem z tego sie tu wytworzyl, skoro nie ma tu nic zlosliwego, czysta ciekawosc ktora komus moze sie przydac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema! :whistling: Wódeczka się znowu leje...:naughty: P.S. dzięki za spota! :hi: Krolu ?! :shock3::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko skąd wzięla się ta powszechna opinia... Czy ktoś próbował zrobić coś z tym więcej, czy napisał to jeden kolo, a później wszyscy jak papugi.....:wink:

Na tym forum było już obalonych kilka niemożliwych tematów :wink:

Np. że nie da się wsadzić do B5 większych tarcz niż 312 :wink: A jednak, po kilku latach wyszło co innego.... Czy też ile Nm wytrzymuje dwumas itp itd

Jak robiłem program to chciałem, żeby było coś więcej niż większość dziadkowych softów z forum :naughty: - takie moje zdanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko skąd wzięla się ta powszechna opinia... Czy ktoś próbował zrobić coś z tym więcej, czy napisał to jeden kolo, a później wszyscy jak papugi.....:wink:

Na tym forum było już obalonych kilka niemożliwych tematów :wink:

Np. że nie da się wsadzić do B5 większych tarcz niż 312 :wink: A jednak, po kilku latach wyszło co innego.... Czy też ile Nm wytrzymuje dwumas itp itd

Jak robiłem program to chciałem, żeby było coś więcej niż większość dziadkowych softów z forum :naughty: - takie moje zdanie

Nie wiem czy czytales dzial tuningu, tam taka opinia krazy, ja nie jestem tunerem, zeby to sprawdzac :decayed:

Do tego wlasnie daze, jesli mozna , to po co pchac sie w koszty, sam kupiles awx bo uznales ze jest wydajniesza, a moze wystarczylo kupic to samo, za polowe ceny awx?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko skąd wzięla się ta powszechna opinia... Czy ktoś próbował zrobić coś z tym więcej, czy napisał to jeden kolo, a później wszyscy jak papugi.....:wink:

Na tym forum było już obalonych kilka niemożliwych tematów :wink:

Np. że nie da się wsadzić do B5 większych tarcz niż 312 :wink: A jednak, po kilku latach wyszło co innego.... Czy też ile Nm wytrzymuje dwumas itp itd

Jak robiłem program to chciałem, żeby było coś więcej niż większość dziadkowych softów z forum :naughty: - takie moje zdanie

Nie wiem czy czytales dzial tuningu, tam taka opinia krazy, ja nie jestem tunerem, zeby to sprawdzac :decayed:

Do tego wlasnie daze, jesli mozna , to po co pchac sie w koszty, sam kupiles awx bo uznales ze jest wydajniesza, a moze wystarczylo kupic to samo, za polowe ceny awx?

ceny turbin są w podobnej cenie :wink:

jak zrobię kilkaset km to będę wiedział czy jest jakaś różnica :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uzywke 1749v kupisz za 200-300zl i przejsciowka tez odpada

1. w jakim stanie?

2. z gwarancją ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

dopiero zawitałem w domu.

btw thx za mini-spota :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uzywke 1749v kupisz za 200-300zl i przejsciowka tez odpada

1. w jakim stanie?

2. z gwarancją ?

u mnie na polce lezy, gwarancji bym pewnie nie dal poza rozruchowa, a stan moglbys sam ocenic :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...