Skocz do zawartości
IGNOROWANY

J E L I T O >>> e61 +ori felga 19' z M6 +czarny nosek


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Piekne masz to autko Jelito , no zakochany w nim jestem !! mowcie co chcecie ale w Mpakiecie 5ka bije na glowe Merdecesa i A6 (no moze jedynie to nowe moze sie rownac)

Opublikowano

dzięki chłopaki za dobre słowo. Na wiosnę planuję zaczipować auto na 290KM. I chyba na tym zakończą się jakiekolwiek zmiany.

Opublikowano

Piekne masz to autko Jelito , no zakochany w nim jestem !! mowcie co chcecie ale w Mpakiecie 5ka bije na glowe Merdecesa i A6 (no moze jedynie to nowe moze sie rownac)

zdecydowanie , szkoda tylko ze srodek kulawy ale to kwestia przyzwyczajenia

Opublikowano

wczoraj sie zlapalem z taka 530D tyle, ze w sedanie.

do konca III biegu nie uciekl mi, mimo, ze ruszyl pierwszy :kox:

Opublikowano

A takie pytanie , czym sie rozni 535d od 530d ?Siedzi tam wieksze turbo czy tylko roznica w progranie ?

Opublikowano

35d ma 2 turbiny tak ??

Opublikowano

35d ma 2 turbiny

Opublikowano

Flyer

35d ma 2 turbiny

papuga :decayed:

Opublikowano

Ty zadales pytanie, ja odpowiedzialem :polew:

Opublikowano

a jak wychodzi takie 535d po chipsie ?

Opublikowano

35d ma 2 turbiny

I jest dużo droższy w utrzymaniu bo to jest "bratnia" konstrukcja do silnika z M-ki, a w związku z tym ma wiele części wspólnych :wink4:

Opublikowano

I jest dużo droższy w utrzymaniu bo to jest "bratnia" konstrukcja do silnika z M-ki, a w związku z tym ma wiele części wspólnych

ale to diesel i w dodatku R6 a M'ka V10

Opublikowano

znajomy ma taką po wywaleniu DPFu i lekkim sofcie i ma ~300KM

Opublikowano

O ile mnie pamiec nie myli to nawet i 340PS po sofcie jest.

Opublikowano

Flyer dobrze gada, tam 300 koni to jest po musnieciu programu (przeciez tam seria jest 272 i 286 ) , dochodzi do 340-350 koni i 700NM, odpycha sie to pewnie pieknie :decayed: .

p.s. tez czytalem ze auto drogie w utrzymaniu...

Opublikowano

535d to dokładnie ten sam sillnik co w 530d tyle że że zamiast jednej turbiny siedzą tam dwie. Po czipsie jest tam ok 340KM.

Nie rozumiem dlaczego 535d ma być droższa w utrzymaniu.

Opublikowano

tez tego nie rozumumie i co ma miec wpspolnego z M , zwlaszcza silnik ?

Opublikowano

zawieszeniowo 535d różni się znacznie od 530d

tym jej bliżej do M-ki, dodatkowe stabilizatory itp

Opublikowano

535d to dokładnie ten sam sillnik co w 530d tyle że że zamiast jednej turbiny siedzą tam dwie. Po czipsie jest tam ok 340KM.

Nie rozumiem dlaczego 535d ma być droższa w utrzymaniu.

Sąsiad ma 535D i "płacze" jak ma coś przy niej robić - koszt wymiany tarcz i klocków to kilka tysięcy złotych (ceramika z M5). Moc po sofcie i to delikatnym to nieco ponad 300KM i jedzie jak malina. Minusem jak dla mnie jest jedynie tył napęd i brak xD.

W zimie to auto stoi pod domem i je tylko odśnieża, bo z kostki PB wyjechać nie daje rady. Na + bardzo małe spalanie :good:

Auto jest naprawdę spooooro droższe w utrzymaniu niż 530d :wink4: - chyba, że ktoś zmienia tarcze i klocki raz na 100lat, a olej regularnie co rok

Opublikowano

Minusem jak dla mnie jest jedynie tył napęd i brak xD.

W zimie to auto stoi pod domem i je tylko odśnieża, bo z kostki PB wyjechać nie daje rady.

No to odpada z automatu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...