Slawo80 Opublikowano 3 Czerwca 2006 Opublikowano 3 Czerwca 2006 Znajomy właśnie mnie poinformował, że zakupił A4 z 97r. Cieszy sie z niej jak maly dzieciak ale trochę się zasmucił jak mu wskazówki poszły na maxa no i później licznik zaczął zliczać kilometry jak oszalały Zasugerowałem, że może niechcący włączył test zegarów ale mówi, że to już któryś raz tak się stało Autka jeszcze nie widziałem bo muszę do 20 w robocie siedzieć Wczoraj zadzwonił, że tak mu sie dzieje no i dziś znowu że się to powtarza. W tych audiczkach na manetce jest jeszcze jakiś trójpozycyjny przełącznik - może mnie ktoś oświecić jak powinien być ustawiony? I co się nim robi? No i czy ktoś się spotkał z takim przypadkiem? Autko będę dopiero widział w przyszłym tygodniu no ale wiadomo lepiej zapytać za wczasu
Pikuś Opublikowano 3 Czerwca 2006 Opublikowano 3 Czerwca 2006 Te ustawienia przy manetce to chyba do FIS-a. A co do licznika to mzoe bylo cos grzebane i ma bledy. Podpiac pod VAG-a i juz. Albo w najgorszym przypadku wymiana zegarow.
Slawo80 Opublikowano 3 Czerwca 2006 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2006 Pod vaga podepnę tylko że teraz fizycznie nie mogę Wiesz może w jakim położeniu powinien znajdować się ten przełącznik o którym wspominałem ?
bratpit Opublikowano 3 Czerwca 2006 Opublikowano 3 Czerwca 2006 Pod vaga podepnę tylko że teraz fizycznie nie mogę Wiesz może w jakim położeniu powinien znajdować się ten przełącznik o którym wspominałem ? O którym przełączniku mówisz , na której mantce z prawej czy lewj stronie.
Hugo Opublikowano 3 Czerwca 2006 Opublikowano 3 Czerwca 2006 Pod vaga podepnę tylko że teraz fizycznie nie mogę Wiesz może w jakim położeniu powinien znajdować się ten przełącznik o którym wspominałem ? O którym przełączniku mówisz , na której mantce z prawej czy lewj stronie. Z prawej są tylko wycieraczki i ewentualnie sterowanie fisem.Z lewej natomiast jest tempomat i zapewne o to chodzi
Slawo80 Opublikowano 5 Czerwca 2006 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2006 Tak Hugo - masz rację Chodzi o ten przełącznik am manetce od kierunkowskazów Jakby ktoś powiedział jak to obsługiwać w jakiej pozycji powinien być ustawiony przełącznik to byłoby super Tak na marginesie orientuje się ktoś czy w tej manetce jest jakaś elektronika czy tylko przełączniki tak jak w manetce w której jest fis - pytam bo jeśli są tylko przełączniki to wystarczy założyć w zaślepkę w desce przełączniki podłączyć do kompa i już test tempomat za parę groszy Przynajmniej w TDI
bratpit Opublikowano 5 Czerwca 2006 Opublikowano 5 Czerwca 2006 Obsługuje sie to tak przełącznik powinien być na środkowym położeniu i jeżeli jedziesz np 100 km/h i chcesz użyć tempomatu wciskasz ten przycisk na lewej manetce. Auto będzie teraz jechało ze stałą prędkością 100km/h jeżeli przełączysz przełącznik w prawo wyłączysz tempomat , a jeżeli przytrzymasz przełącznik w lewo auto będzie zwiększało prędkość.
Slawo80 Opublikowano 5 Czerwca 2006 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2006 Wielkie dzięki za info Tak naprawde to nawet tego jeszcze nie widziałem więc wolałem wcześniej rozpoznać temat Dzisiaj będziemy to ze znajomym oglądać i będziemy vaga podłączać Jeszcze raz wielkie dzięki. [ Dodano: 2006-06-06, 07:08 ] Hej Wczoraj bawiliśmy się ze znajomym jego audiczką no i stwierdzam, że taki tempomacik to super sprawa Co do licznika to jest tak - na wyświetlaczu gdzie normalnie pojawia się info o przeglądach jest napis defect po podłączeniu vaga pl co chwilę zrywało połączenie vagcom działał poprawnie ale przyu opisie sterownika pojawiały się czasem dziwne znaczki np tylda wszystkie wskazówki obrotek i prędkościomierz wychylona na maxa paliwo i temp na zero, licznik systematycznie i dość szybko rosnął. Błędów było dość dużo i nie można było odczytać wszystkich bo programik w wersji sherwear. Ale po wykasowaniu nic się nie poprawiło pojawił się natomiast na powrót jeden błąd informujący o błędzie w module pamięci Kurcze nie zrobiłem printscrena bo troszkę jeszcze się bawiliśmy a później znajomy się spieszył i uciekło nam to Co to może być - licznik był "kręcony" Czy da się z tym coś zrobić vagiem no i czy jest wogule sens się z tym bawić? W tej chwili pożyczyłem mu swoje stare zegary i wszystko gra. No i jeszcze małe pytanko : Jak sprawdzić ile zostało km do wymiany oleju i jak ustawić taki dystans vagiem - chodzi o to ze chciałem odczytać z noich starych budzików ile zostało i ustawić tyle na nowych budzikach No i czy można gdzieś poza licznikiem odczytać faktyczny stan kilometrów?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się