Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Prośba o sprawdzenie logu Auto Scan


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Na początku muszę uprzedzić że przeszukałem pół forum w poszukiwaniu odpowiedzi, a nawet Wiki Ross-Techa zachaczyłem. Nie znalazłem nigdzie odpowiedzi co oznaczają kody błędów w moim logu. A więc:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 BR

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1064

Coding: 00002

Shop #: WSC 06325

1 Fault Found:

19464 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal Out of Range

P3008 - 35-00 - -

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 111 AH

Component: ABS/ASR 5.3 FRONT D10

Coding: 00012

Shop #: WSC 06435

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 820 043 Q

Note: Excessive Comm Errors

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 920 930

Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D14

Coding: 00040

Shop #: WSC 00000

Ident.-Nr. Wegfahrs.:AUZ5Z0Y1105363

No fault code found.

Address 25 -------------------------------------------------------

Controller: Bitte Adress

Component: e 17 eingeben

No Faults Found

or DTCs not supported by controller

or a communication error ocurred

Address 35 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 862 257 B

Component: ZV-Pumpe, Funk D12

Coding: 12865

Shop #: WSC 06325

4 Faults Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

00991 - Interior Lights

28-00 - Short to B+

00955 - Key 1

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

00956 - Key 2

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

Address 56 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 035 195

Component: Radio D00

Coding: 00205

Shop #: WSC 06325

1 Fault Found:

65535 - Internal Control Module Memory Error

00-00 - -

End -------------------------------------------------------

Informacji o podświetlonych kodach nie znalazłem.

Jeśli ktoś ma pomysł to proszę pisać.

W przyszłym tygodniu podrzucę logi stat. i dynamiczne. Narazie mojemu laptopowi bateria starcza tylko na bootowanie.

Opublikowano

Siemka, Mogę ci je jedynie przetłumaczyć :cool1:

19464 - Czujnik pozycji wałka rozrządu CMP - przekroczony górny limit > niepewny wirnik, wyrównanie.

1367 - Wyłączenie przez pompę zamka centralnego

991 - Oświetlenie wewnętrzne

65535 - Uszkodzony sterownik ECM.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Na początku muszę uprzedzić że przeszukałem pół forum w poszukiwaniu odpowiedzi, a nawet Wiki Ross-Techa zachaczyłem.

Nie znalazłem nigdzie odpowiedzi co oznaczają kody błędów w moim logu.

Informacji o podświetlonych kodach nie znalazłem.

trzeba bylo przeszukac drugie pół ... albo nie pisac takich bzdur ... :confused4:

19464 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal Out of Range

P3008 - 35-00 - -

19464 - http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t66278.0.html;highlight=19464

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

01367 - http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t28971.0.html;highlight=01367

00991 - Interior Lights

28-00 - Short to B+

00991 - http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t83007.0.html;highlight=00991

Opublikowano

Siemka, Mogę ci je jedynie przetłumaczyć

Dzięki Darek11 na tyle to znam angielski :)

spanky

- odnośnie 19464, sprawdzę kabelkologię i sam czujnik(tylko jak?? organoleptycznie wystarczy?), ale na forumowym FAQ nie ma tego błędu,na Wiki również. Myślę że warto dodać.

- odnośnie 01367, jeśli jest tam hydraulika to czy nie dojdzie kiedyś do takiej sytuacji że nie będę mógł się dostać do auta lub wydostać z auta? (sprawdzę, a gdzie ta pompka się znajduje?? chcę jednak zlikwidować wyciek). Też warto dodać do FAQ. Osobiście jak już się z tym uporam to postaram się o fotostory.

- odnośnie 00991, sprawdzę, a po czym można poznać o której krańcówce jest tu mowa? jest 5 możliwości...

Opublikowano

- odnośnie 01367, jeśli jest tam hydraulika to czy nie dojdzie kiedyś do takiej sytuacji że nie będę mógł się dostać do auta lub wydostać z auta? (sprawdzę, a gdzie ta pompka się znajduje?? chcę jednak zlikwidować wyciek). Też warto dodać do FAQ. Osobiście jak już się z tym uporam to postaram się o fotostory.

Pompkę CZ znajdziesz w bagazniku , w schowku po prawej stronie. Jaki wyciek chcesz w niej likwidować?, jesli coś ma się w niej zepsuć to najczęściej albo elektonika albo wirnik.

Oj, słabo coś kolega uzywał tej szukajki :wink4:

Opublikowano
Jaki wyciek chcesz w niej likwidować?
01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

no taki właśnie, o jakim pisze w Logu. Pisałem że na tyle angielski znam a tu pisze czarno na białym.

Czy miałem się czymś innym sugerować??

Opublikowano

to jest pompka pneumatyczna i wyciek znaczy nieszczelność układu pneumatycznego, i w 90% nie jest to nieszczelność pompki tylko jakiegoś łączenia przewodu pneumatycznego (łącznika) w :

zamki drzwi

łączniki w słupku między drzwiami

koło zamka tylniej klapy

zamykanie wlewu paliwa

tam szukaj "wycieku" sprężonego powietrza :) oczuywiście też może to być wina pompki ale jak ci zamyka normalnie wszystkie zamki to raczej nie ona

Run time Exceeded - (czas "dobicia" do zadanego ciśnienia przekroczony) pompka próbowała dobić powietrze do jakiegoś ciśnienia ale ponieważ gdzieś jest nieszczelność elektronika wyłączyła ją po jakimś czasie (logiczne) bo inaczej miałbyś po akumulatorze :)

co zrobić ? przyjrzyj się wszystkim ryglom czy opadają równo przy zamykaniu i otwieraniu, jeżeli któryś z nich wolniej sie zamyka lub otwiera to na jego lini prawdopodobnie jest nieszczelność

Opublikowano

Siemka, Mogę ci je jedynie przetłumaczyć

Dzięki Darek11 na tyle to znam angielski :)

spanky

- odnośnie 19464, sprawdzę kabelkologię i sam czujnik(tylko jak?? organoleptycznie wystarczy?), ale na forumowym FAQ nie ma tego błędu,na Wiki również. Myślę że warto dodać.

- odnośnie 01367, jeśli jest tam hydraulika to czy nie dojdzie kiedyś do takiej sytuacji że nie będę mógł się dostać do auta lub wydostać z auta? (sprawdzę, a gdzie ta pompka się znajduje?? chcę jednak zlikwidować wyciek). Też warto dodać do FAQ. Osobiście jak już się z tym uporam to postaram się o fotostory.

- odnośnie 00991, sprawdzę, a po czym można poznać o której krańcówce jest tu mowa? jest 5 możliwości...

- odnośnie 19464. Miernik elektryczny w łapki i jazda. Na 99% jest to czujnik indukcyjny który cec**je sie małą awarujnością stąd należy zacząć spr. od instalacji i kostek. Ewentualnie spr. czujnika to pomiar oporności momiedzy poszczególnymi pinami - jaki ma być trzeba by poszperać ... może w ELSA.

- odnośnie 01367. Wykasować błędy. pobawić się zamykaniem i podglądac na VAGu. Jak wraca sporadycznie lub wcale to olać temat, jeśli błąd tkwi cały czas szukać nieszczleności (poczynając od obserwacji zamykania drzwi)

- odnośnie 01367. Zastosować sie jak w linku powyżej bo to bardzo prawdopodobne

Opublikowano

tylko pamiętaj wiele wątków jest na tym forum które zaczynają się od zrozpaczonych pytań, potem trafnych podpowiedzi co i jak zrobić, gdzie szukać i w ogóle a na końcu nikomu się już nie chce napisać czy udało się mu rozwiązać problem, czy pomogły mu podpowiedzi, czy w ogóle w dobrym kierunku go poprowadziły. Więc proszę cię :

NAPISZ JAK ROZWIĄŻESZ JUŻ SWOJE PROBLEMY JAK TO ZROBIŁEŚ - DLA NASTĘPNYCH ŻEBY SZUKAJKA MIAŁA WIĘKSZĄ WIEDZĘ

ps. a tak w ogóle to jeszcze skasuj wszystkie błędy jakie masz i pojeździj z tydzień i zobacz wtedy czy te same się pojawią

Opublikowano

tylko pamiętaj wiele wątków jest na tym forum które zaczynają się od zrozpaczonych pytań, potem trafnych podpowiedzi co i jak zrobić, gdzie szukać i w ogóle a na końcu nikomu się już nie chce napisać czy udało się mu rozwiązać problem, czy pomogły mu podpowiedzi, czy w ogóle w dobrym kierunku go poprowadziły. Więc proszę cię :

NAPISZ JAK ROZWIĄŻESZ JUŻ SWOJE PROBLEMY JAK TO ZROBIŁEŚ - DLA NASTĘPNYCH ŻEBY SZUKAJKA MIAŁA WIĘKSZĄ WIEDZĘ

ps. a tak w ogóle to jeszcze skasuj wszystkie błędy jakie masz i pojeździj z tydzień i zobacz wtedy czy te same się pojawią

Prawda prawda ... nie duży % ludzi odzywa się po rozwiązaniu problemu by podzielić sie dokładniej swoim doświadczeniam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...