Zbigniew_Majkowski Opublikowano 23 Czerwca 2009 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Witam. Na początku muszę uprzedzić że przeszukałem pół forum w poszukiwaniu odpowiedzi, a nawet Wiki Ross-Techa zachaczyłem. Nie znalazłem nigdzie odpowiedzi co oznaczają kody błędów w moim logu. A więc: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 BR Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1064 Coding: 00002 Shop #: WSC 06325 1 Fault Found: 19464 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal Out of Range P3008 - 35-00 - - Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 AH Component: ABS/ASR 5.3 FRONT D10 Coding: 00012 Shop #: WSC 06435 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 820 043 Q Note: Excessive Comm Errors Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 920 930 Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D14 Coding: 00040 Shop #: WSC 00000 Ident.-Nr. Wegfahrs.:AUZ5Z0Y1105363 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 862 257 B Component: ZV-Pumpe, Funk D12 Coding: 12865 Shop #: WSC 06325 4 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 00991 - Interior Lights 28-00 - Short to B+ 00955 - Key 1 09-00 - Adaptation Limit Surpassed 00956 - Key 2 09-00 - Adaptation Limit Surpassed Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 035 195 Component: Radio D00 Coding: 00205 Shop #: WSC 06325 1 Fault Found: 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-00 - - End ------------------------------------------------------- Informacji o podświetlonych kodach nie znalazłem. Jeśli ktoś ma pomysł to proszę pisać. W przyszłym tygodniu podrzucę logi stat. i dynamiczne. Narazie mojemu laptopowi bateria starcza tylko na bootowanie.
Darek11 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Siemka, Mogę ci je jedynie przetłumaczyć 19464 - Czujnik pozycji wałka rozrządu CMP - przekroczony górny limit > niepewny wirnik, wyrównanie. 1367 - Wyłączenie przez pompę zamka centralnego 991 - Oświetlenie wewnętrzne 65535 - Uszkodzony sterownik ECM. Pozdrawiam.
spanky Opublikowano 24 Czerwca 2009 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Na początku muszę uprzedzić że przeszukałem pół forum w poszukiwaniu odpowiedzi, a nawet Wiki Ross-Techa zachaczyłem. Nie znalazłem nigdzie odpowiedzi co oznaczają kody błędów w moim logu. Informacji o podświetlonych kodach nie znalazłem. trzeba bylo przeszukac drugie pół ... albo nie pisac takich bzdur ... 19464 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal Out of Range P3008 - 35-00 - - 19464 - http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t66278.0.html;highlight=19464 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 01367 - http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t28971.0.html;highlight=01367 00991 - Interior Lights 28-00 - Short to B+ 00991 - http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t83007.0.html;highlight=00991
Zbigniew_Majkowski Opublikowano 24 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2009 Siemka, Mogę ci je jedynie przetłumaczyć Dzięki Darek11 na tyle to znam angielski spanky - odnośnie 19464, sprawdzę kabelkologię i sam czujnik(tylko jak?? organoleptycznie wystarczy?), ale na forumowym FAQ nie ma tego błędu,na Wiki również. Myślę że warto dodać. - odnośnie 01367, jeśli jest tam hydraulika to czy nie dojdzie kiedyś do takiej sytuacji że nie będę mógł się dostać do auta lub wydostać z auta? (sprawdzę, a gdzie ta pompka się znajduje?? chcę jednak zlikwidować wyciek). Też warto dodać do FAQ. Osobiście jak już się z tym uporam to postaram się o fotostory. - odnośnie 00991, sprawdzę, a po czym można poznać o której krańcówce jest tu mowa? jest 5 możliwości...
Gość Michał Opublikowano 24 Czerwca 2009 Opublikowano 24 Czerwca 2009 - odnośnie 01367, jeśli jest tam hydraulika to czy nie dojdzie kiedyś do takiej sytuacji że nie będę mógł się dostać do auta lub wydostać z auta? (sprawdzę, a gdzie ta pompka się znajduje?? chcę jednak zlikwidować wyciek). Też warto dodać do FAQ. Osobiście jak już się z tym uporam to postaram się o fotostory. Pompkę CZ znajdziesz w bagazniku , w schowku po prawej stronie. Jaki wyciek chcesz w niej likwidować?, jesli coś ma się w niej zepsuć to najczęściej albo elektonika albo wirnik. Oj, słabo coś kolega uzywał tej szukajki
Zbigniew_Majkowski Opublikowano 24 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2009 Jaki wyciek chcesz w niej likwidować? 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) no taki właśnie, o jakim pisze w Logu. Pisałem że na tyle angielski znam a tu pisze czarno na białym. Czy miałem się czymś innym sugerować??
MIIKEW Opublikowano 24 Czerwca 2009 Opublikowano 24 Czerwca 2009 to jest pompka pneumatyczna i wyciek znaczy nieszczelność układu pneumatycznego, i w 90% nie jest to nieszczelność pompki tylko jakiegoś łączenia przewodu pneumatycznego (łącznika) w : zamki drzwi łączniki w słupku między drzwiami koło zamka tylniej klapy zamykanie wlewu paliwa tam szukaj "wycieku" sprężonego powietrza oczuywiście też może to być wina pompki ale jak ci zamyka normalnie wszystkie zamki to raczej nie ona Run time Exceeded - (czas "dobicia" do zadanego ciśnienia przekroczony) pompka próbowała dobić powietrze do jakiegoś ciśnienia ale ponieważ gdzieś jest nieszczelność elektronika wyłączyła ją po jakimś czasie (logiczne) bo inaczej miałbyś po akumulatorze co zrobić ? przyjrzyj się wszystkim ryglom czy opadają równo przy zamykaniu i otwieraniu, jeżeli któryś z nich wolniej sie zamyka lub otwiera to na jego lini prawdopodobnie jest nieszczelność
adadur Opublikowano 24 Czerwca 2009 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Siemka, Mogę ci je jedynie przetłumaczyć Dzięki Darek11 na tyle to znam angielski spanky - odnośnie 19464, sprawdzę kabelkologię i sam czujnik(tylko jak?? organoleptycznie wystarczy?), ale na forumowym FAQ nie ma tego błędu,na Wiki również. Myślę że warto dodać. - odnośnie 01367, jeśli jest tam hydraulika to czy nie dojdzie kiedyś do takiej sytuacji że nie będę mógł się dostać do auta lub wydostać z auta? (sprawdzę, a gdzie ta pompka się znajduje?? chcę jednak zlikwidować wyciek). Też warto dodać do FAQ. Osobiście jak już się z tym uporam to postaram się o fotostory. - odnośnie 00991, sprawdzę, a po czym można poznać o której krańcówce jest tu mowa? jest 5 możliwości... - odnośnie 19464. Miernik elektryczny w łapki i jazda. Na 99% jest to czujnik indukcyjny który cec**je sie małą awarujnością stąd należy zacząć spr. od instalacji i kostek. Ewentualnie spr. czujnika to pomiar oporności momiedzy poszczególnymi pinami - jaki ma być trzeba by poszperać ... może w ELSA. - odnośnie 01367. Wykasować błędy. pobawić się zamykaniem i podglądac na VAGu. Jak wraca sporadycznie lub wcale to olać temat, jeśli błąd tkwi cały czas szukać nieszczleności (poczynając od obserwacji zamykania drzwi) - odnośnie 01367. Zastosować sie jak w linku powyżej bo to bardzo prawdopodobne
Zbigniew_Majkowski Opublikowano 24 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2009 I o to szanowni koledzy chodziło!! O takiej pomocy myślałem. Jestem wdzięczny, Dziękuję!! Jak już pogrzebię to się pochwalę. Raz jeszcze dziękuję!!
MIIKEW Opublikowano 24 Czerwca 2009 Opublikowano 24 Czerwca 2009 tylko pamiętaj wiele wątków jest na tym forum które zaczynają się od zrozpaczonych pytań, potem trafnych podpowiedzi co i jak zrobić, gdzie szukać i w ogóle a na końcu nikomu się już nie chce napisać czy udało się mu rozwiązać problem, czy pomogły mu podpowiedzi, czy w ogóle w dobrym kierunku go poprowadziły. Więc proszę cię : NAPISZ JAK ROZWIĄŻESZ JUŻ SWOJE PROBLEMY JAK TO ZROBIŁEŚ - DLA NASTĘPNYCH ŻEBY SZUKAJKA MIAŁA WIĘKSZĄ WIEDZĘ ps. a tak w ogóle to jeszcze skasuj wszystkie błędy jakie masz i pojeździj z tydzień i zobacz wtedy czy te same się pojawią
adadur Opublikowano 26 Czerwca 2009 Opublikowano 26 Czerwca 2009 tylko pamiętaj wiele wątków jest na tym forum które zaczynają się od zrozpaczonych pytań, potem trafnych podpowiedzi co i jak zrobić, gdzie szukać i w ogóle a na końcu nikomu się już nie chce napisać czy udało się mu rozwiązać problem, czy pomogły mu podpowiedzi, czy w ogóle w dobrym kierunku go poprowadziły. Więc proszę cię : NAPISZ JAK ROZWIĄŻESZ JUŻ SWOJE PROBLEMY JAK TO ZROBIŁEŚ - DLA NASTĘPNYCH ŻEBY SZUKAJKA MIAŁA WIĘKSZĄ WIEDZĘ ps. a tak w ogóle to jeszcze skasuj wszystkie błędy jakie masz i pojeździj z tydzień i zobacz wtedy czy te same się pojawią Prawda prawda ... nie duży % ludzi odzywa się po rozwiązaniu problemu by podzielić sie dokładniej swoim doświadczeniam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się