Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Co to za gumowy przewód ?


ziomiasty

Rekomendowane odpowiedzi

Szukaj jak najszybciej rury, bo jak pęknie to nie ma jazdy (znaczy nie to że coś się od razu rozpierniczy ale jeździsz wtedy "bez turbo"). Acha AVG to raczej nie masz, (chyba że ktoś zmienił silnik) bo one były dopiero w modelu 2000, a na zdjęciu to masz rury jak w zetorach, bo już AHU miały potem całą gumową i tylko jedną plastikową - przy ścianie grodziowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemyj ten odcinek rury benzyną ekstrakcyjną , następnie taśma izolacyjna gumowa samowulkanizująca i dwie warstwy naciągając taśmę. Zaszkodzić nie zaszkodzi a wzmocni i do Ci czas na spokojne znalezienie nowej rurki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klejenie nic nie da, lepiej zacząc sie rozgladac po alegro i po szrotach miejscowych, ja swój dorwałem za 150zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi.

Inni użytkownicy wypominają o "dziurze", ja mam nacięcie, jedno i to samo czy ta dziura powstaje w innym miejscu?

Mogłem tej maski nie otwierać :disgust::)

Szybko takie coś może pójść do końca? Bo nie wiem jak to jest świeża sprawa, samochód od dwóch dni mam. Jaki będzie objaw? Syczenie i brak mocy?

Oraz pod jaką nazwą to szukać?

Użytkownik rikardo nazywa to:

"przewód ciśnieniowy od dolotu łączy Intercooler (chłodnice powietrza) z plastikowym odcinkiem dolotu"

a jakoś konkretnie krócej? Jakiś symbol? Bo mam osobę w hurtowni części samochodowych i może bym to wychaczył nowe za jakieś mniejsze sianko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgadzam się z wypowiedzią :

Klejenie nic nie da, lepiej zacząc sie rozgladac po alegro i po szrotach miejscowych, ja swój dorwałem za 150zł

Ja mam sklejony przewód i już rok czasu tak jeżdżę . Postaram się zrobić foto i umieścić tutaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przed chwila wrocilem od "swojego" dobrego mechanika. wymienialem olej hamulcowy oraz w sprzegle i przy okazji pokazalem mu wlasnie ten sklejony przewod... powiedzial ze jest ok . male jest tam cisnienie a pod wpywem ciepla powiedzmy od silnika tasma jeszcze bardziej przylegnie do przewodu wiec nie ma zadnej obawy ,

pozdrawiam i polecam te metode naprawy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oto obrazek naprawionego przewodu.Nadmienię tylko , że w dziurę wchodził palec. Zostały naklejone dwie łątki u wulkanizatora mniejsza a później większa następnie dwie warstwy ciasno nawiniętej taśmy samowulkanizacyjnej. Trzyma już rok.

http://img191.imageshack.us/img191/8964/rura1.jpg[br]Dopisany: 01 Lipiec 2009, 21:49_________________________________________________Przypomniało mi się jeszcze jedno.Przy naprawie taśmą samowulkanizującą uważać należy na producenta taśmy,Bowiem taśmy te są bardzo różne. Tanie taśmy to czysta guma bez żadnej struktury wzmacniającej w środku. Ja użyłem taśmy (producenta nie pamiętam niestety) z jasnoniebieską folią ochronną (którą oczywiście się zrywa).No i przypominam ,że pod taśmą sa dwie jedna na drugiej łatki przyklejone przez ludzi od naprawy ogumienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...