Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AKE] Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

pytanie tylko co mozna jeszcze zrobic aby nie przycinało dawki paliwa jak pisze marewel ?????

Jak masz nowy filtr powietrza,to tylko wymiana przepływomierza na nowy.

hmmmm .... filtr jest nowy ... no to czeka mnie chyab wydatek mały :gwizdanie: postaram sie sciagnac jak najszybciej nowke i zrobie logi

ide spac bo rano do pracy :kox:

dzieki marawel i Piotrek za fachowa i szybka pomoc :notworthy:

p.s a co z Vmax ??????

pozdrowienia Łukasz

Opublikowano

Moim zdaniem dawka paliwa nie jest już "wycięta" a tylko "zastygnięte" kierownice turbo minimalnie (ale to naprawdę minimalnie) utrudniają (to i tak za mocne słowo) utrzymanie "najwyższego" ciśnienia pod koniec skali obrotomierza.

Pomysł z pałowaniem na autostradzie jest tutaj jak najbardziej na miejscu i istnieje 98%, że to zakonczy sprawę :) .

Ja na Twoim miejscu (ale to żaden obowiązek !!) przesunąłbym kąt wtrysku bliżej zera (tak na minus jeden zamiast aktualnych minus 3 stopni). Jest naprawdę duża szansa, że po przeregulowaniu uzyskałbyś bardzo wyraźnie ograniczenie "zafalowania" kąta, które jest wyraźnie widoczne w logu 004 dynamiczne. Naturalnie możesz zostawić jak jest i tragedii też nie ma ale ja bym popróbował, gdyż w razie powodzenia polepszy się ogólna dynamika samochodu i to szczególnie w dolnych i średnich zakresach obrotowych :) .

:hi:

Opublikowano

Moim zdaniem dawka paliwa nie jest już "wycięta"

Piotruś już skończ może.Ciśnienie doładowania w momencie kiedy dawka jest cięta jest jak najbardziej prawidłowe.

bo napisze:

Oceniać logi może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Opublikowano

Piotruś już skończ może.Ciśnienie doładowania w momencie kiedy dawka jest cięta jest jak najbardziej prawidłowe.

Zwykłe przejęzyczenie / skrót myślowy - wypowiadałem się szerzej nt. masy powietrza, ilości paliwa oraz raportowanych przez Kolegę kociu_22 objawów "nieco skokowo" pracującej geometrii łopatek ... .

Wszystkie wwym. parametry w poszczególnych logach wydają się nieco niestabilne ... .

Jednak, żeby nie zaciemniać obrazu sytuacji - moim osobistym zdaniem należy poczekać kilka dni na efekty "autostradowego spałowania motorowni".

PS:

Wciąż uważam, że próba wypalenia śmieci z dolotu jest tańszą metodą zweryfikowanai rzeczywistej kondycji przepływomierza - od być może całkiem zbędnego - ale mocno kosztownego - zakupu nowej części "ad hoc" ... .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...