sskomander Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Witam serdecznie. Mam problem ze swoją a4 AHU 1.9 TDI (90KM), mianowicie czasami brak mocy, tak jakby turbina się wyłączała. Czytałem trochę na ten temat na forach wiec pozmieniane są wszystkie przewody wysokiego ciśnienia, zawór N75 wymieniony na nowy( w starym sprężynka w środku wysiadła), turbina i dolot wyczyszczone. Po tych wszystkich wymianach i braku poprawy zakupiłem kabelek OBD II i podpiąłem moją a4 pod VAG. Wyskoczył błąd 00575 - czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej. Wiec postanowiłem wreszcie zrobić logi dynamiczne bo może to wina przepływomierza... Proszę o pomoc w tłumaczeniu tych logów Za wszelkie błędy przepraszam ale nie jestem w tym ekspertem i wiem tyle ile wyczytałem z tego forum ;-) pozdrawiam Thursday 25 June 2009 21:47:30 028 906 021 BD 1.9l R4 EDC G00SG 0806 Group A: '011 Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME Boost Valvle MARKER STAMP /min mbar mbar % 0.00 1554 1244.4 1020.0 34.7 0.38 1575 1244.4 1009.8 34.7 0.76 1575 1285.2 1009.8 34.7 1.16 1617 1815.6 1009.8 34.7 1.57 1659 1836.0 1040.4 34.7 1.97 1701 1846.2 1071.0 34.7 2.38 1743 1876.8 1081.2 34.7 2.78 1785 1876.8 1081.2 34.7 3.19 1848 1876.8 1081.2 34.7 3.59 1890 1876.8 1091.4 34.7 4.93 1932 1887.0 1091.4 34.7 5.32 2079 1876.8 1091.4 34.7 5.80 2121 1866.6 1101.6 34.7 Thursday 25 June 2009 21:52:50 028 906 021 BD 1.9l R4 EDC G00SG 0806 Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 MARKER STAMP /min mg/R mg/R % 0.00 1596 270.0 349.1 59.8 1.20 1659 475.0 472.2 38.3 2.40 1785 495.0 485.5 36.3 3.62 1932 850.0 488.8 4.8 4.84 2058 850.0 488.8 4.8 6.03 2184 850.0 482.1 4.8 7.20 2310 850.0 478.8 4.8 8.40 2457 850.0 465.5 4.8 9.61 2625 850.0 458.9 4.8 10.83 2751 850.0 452.2 4.8 12.04 2898 850.0 442.2 4.8 13.24 3003 850.0 438.9 4.8 14.41 3108 850.0 435.6 4.8 15.55 3192 850.0 425.6 4.8 16.72 3255 850.0 422.3 4.8 17.94 3318 850.0 415.6 4.8 19.16 3381 850.0 409.0 4.8 20.37 3423 850.0 405.7 4.8 21.55 3465 850.0 402.3 4.8 22.72 3507 850.0 399.0 4.8 23.89 3507 850.0 399.0 4.8 25.10 3528 850.0 399.0 4.8 26.32 3549 850.0 395.7 4.8 27.53 3570 850.0 399.0 4.8 28.75 3591 850.0 395.7 4.8 29.93 3612 850.0 395.7 4.8 31.10 3654 850.0 392.4 4.8 32.31 3696 850.0 389.0 4.8 33.51 3738 850.0 385.7 4.8 34.71 3759 850.0 385.7 4.8 35.93 3801 850.0 385.7 4.8 37.12 3801 850.0 382.4 4.8 38.29 3801 850.0 382.4 4.8 39.48 3822 850.0 382.4 4.8 40.68 3822 850.0 382.4 4.8 41.85 3822 850.0 382.4 4.8 43.04 3843 850.0 379.1 4.8 44.26 3843 850.0 382.4 4.8 45.43 3843 850.0 379.1 4.8 46.61 3843 850.0 379.1 4.8 47.83 3843 850.0 379.1 4.8 49.04 3843 850.0 382.4 4.8 50.21 3801 850.0 379.1 4.8 51.40 3759 850.0 385.7 4.8 52.58 3696 850.0 389.0 4.8 53.76 3696 850.0 392.4 4.8 54.98 3675 850.0 392.4 4.8 56.19 3675 850.0 389.0 4.8 57.41 3675 850.0 389.0 4.8 58.58 3675 850.0 392.4 4.8 59.76 3654 850.0 389.0 4.8 60.96 3654 850.0 392.4 4.8 62.17 3654 850.0 395.7 4.8 63.38 3654 850.0 399.0 4.8 64.60 3654 850.0 392.4 4.8 65.79 3633 850.0 392.4 4.8 66.97 3633 850.0 392.4 4.8 Group B: '008 Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty TIME ? ? ? STAMP /min mg/R mg/R mg/R 0.41 1617 13.0 32.8 17.8 1.59 1701 20.2 33.6 22.4 2.81 1827 27.6 34.8 22.0 4.03 1974 43.4 35.4 22.4 5.24 2100 43.0 35.2 22.0 6.42 2226 42.6 35.2 21.8 7.59 2373 42.2 35.2 21.8 8.80 2520 41.6 35.2 21.4 10.01 2667 41.2 35.2 21.0 11.23 2814 40.8 35.2 20.0 12.45 2940 40.6 35.2 19.2 13.63 3045 40.2 35.2 18.8 14.80 3129 40.0 35.2 18.4 15.93 3213 40.0 35.2 17.6 17.13 3276 39.8 35.0 17.4 18.35 3339 39.8 34.8 16.6 19.56 3402 39.6 34.6 16.4 20.77 3444 39.6 34.4 15.6 21.94 3465 39.4 34.4 15.6 23.11 3486 39.4 34.2 15.0 24.29 3507 39.4 34.2 15.2 25.51 3528 39.4 34.2 15.0 26.72 3549 39.4 34.2 14.8 27.94 3570 39.2 34.2 14.8 29.15 3591 39.2 34.2 14.8 30.32 3633 39.2 34.2 14.6 31.50 3675 39.2 34.2 14.6 32.72 3696 39.0 34.2 14.4 33.91 3759 39.0 34.2 14.2 35.12 3780 39.0 34.2 14.2 36.33 3801 38.8 34.2 14.2 37.51 3801 38.8 34.2 13.8 38.69 3801 38.8 34.2 14.2 39.89 3822 38.8 34.2 14.2 41.07 3822 38.8 34.2 14.2 42.24 3843 38.8 34.2 14.0 43.45 3843 38.8 34.2 13.8 44.66 3843 38.8 34.2 13.8 45.82 3843 38.8 34.2 13.8 47.02 3843 38.8 34.2 13.8 48.24 3843 38.8 34.2 14.0 49.43 3822 38.8 34.2 13.6 50.60 3780 39.0 34.2 13.8 51.80 3738 39.0 34.2 14.0 52.97 3696 39.0 34.2 14.2 54.16 3675 39.0 34.2 14.6 55.38 3675 39.2 34.2 14.6 56.60 3675 39.2 34.2 14.6 57.80 3654 39.2 34.2 14.6 58.98 3654 39.2 34.2 14.8 60.17 3654 39.2 34.2 14.6 61.35 3654 39.2 34.2 14.6 62.57 3654 39.2 34.2 14.8 63.79 3654 39.2 34.2 14.6 65.01 3654 39.2 34.2 14.8 66.18 3633 39.2 34.2 14.8 67.35 3633 39.2 34.2 14.6 Group C: '010 Mass Air Flow Barometric Manifold Position TIME Pressure Pressure Throttle STAMP mg/R mbar mbar % 0.80 445.6 969.0 999.6 41.2 2.00 468.8 969.0 1050.6 44.7 3.21 492.1 969.0 1060.8 76.1 4.43 485.5 969.0 1060.8 100.0 5.64 482.1 969.0 1060.8 100.0 6.81 482.1 969.0 1071.0 100.0 7.99 472.2 969.0 1071.0 100.0 9.20 465.5 969.0 1071.0 100.0 10.42 455.5 969.0 1071.0 100.0 11.64 445.6 969.0 1071.0 100.0 12.85 438.9 969.0 1081.2 100.0 14.02 435.6 969.0 1071.0 100.0 15.19 425.6 969.0 1081.2 100.0 16.33 419.0 969.0 1071.0 100.0 17.53 415.6 969.0 1081.2 100.0 18.75 412.3 969.0 1081.2 100.0 19.97 402.3 969.0 1081.2 100.0 21.16 405.7 969.0 1081.2 100.0 22.33 399.0 969.0 1081.2 100.0 23.50 402.3 969.0 1081.2 100.0 24.71 399.0 969.0 1091.4 100.0 25.91 399.0 969.0 1081.2 100.0 27.13 395.7 969.0 1091.4 100.0 28.34 399.0 969.0 1091.4 100.0 29.54 399.0 969.0 1091.4 100.0 30.71 389.0 969.0 1091.4 100.0 31.90 392.4 969.0 1091.4 100.0 33.11 385.7 969.0 1101.6 100.0 34.30 389.0 969.0 1101.6 100.0 35.52 382.4 969.0 1101.6 100.0 36.73 382.4 969.0 1101.6 100.0 37.90 382.4 969.0 1101.6 100.0 39.08 379.1 969.0 1101.6 100.0 40.29 382.4 969.0 1101.6 100.0 41.46 382.4 969.0 1111.8 100.0 42.63 385.7 969.0 1111.8 100.0 43.85 379.1 969.0 1101.6 100.0 45.04 379.1 969.0 1111.8 100.0 46.22 379.1 969.0 1101.6 100.0 47.42 379.1 969.0 1111.8 100.0 48.64 379.1 969.0 1111.8 100.0 49.82 379.1 969.0 1111.8 100.0 51.00 385.7 969.0 1111.8 100.0 52.19 385.7 969.0 1101.6 100.0 53.36 392.4 969.0 1101.6 100.0 54.57 392.4 969.0 1111.8 100.0 55.79 389.0 969.0 1101.6 100.0 57.00 392.4 969.0 1101.6 100.0 58.19 389.0 969.0 1101.6 100.0 59.37 392.4 969.0 1111.8 100.0 60.57 392.4 969.0 1101.6 100.0 61.76 389.0 969.0 1111.8 100.0 62.98 392.4 969.0 1101.6 100.0 64.19 389.0 969.0 1101.6 100.0 65.40 389.0 969.0 1101.6 100.0 66.57 395.7 969.0 1111.8 100.0 67.73 392.4 969.0 1101.6 100.0
mcm Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 turbo nie ładuje (na czarno nie dymi :?: ) może dziura w dolocie
leoncjo Opublikowano 26 Czerwca 2009 Opublikowano 26 Czerwca 2009 Turbinka wogóle nie pompuje... albo logi robione w trybie awaryjnym, albo gdzieś w dolocie jest niezła dziura, albo cięgno od gruszki do regulacji.... najpierw nalezy doprowadzić ciśnienie do normy. Ale z drugiej jakbys miał możliwość to podmień przepływkę...
przemik Opublikowano 26 Czerwca 2009 Opublikowano 26 Czerwca 2009 Nic nie rob z przeplywomierzem. Do sprawdzenia: - szczelnosc ukladu dolotowego - rury wraz z intercoolerem - przewodu ukladu podcisnienia - przedmuchanie/ew.wymiana - poprawnosc pracy zaworu upustowego. Pozdrawiam
odzim Opublikowano 26 Czerwca 2009 Opublikowano 26 Czerwca 2009 kolego czasami brak mocy chyba wogole jej nie masz przy takim doladowaniu stawiam ze masz moze 60 ps i nie wiecej teraz , pzreczytaj dokladnie jak sie loguje i wstaw bo te to ci sie nie bardzo udaly , logi nie moga byc robione w trybie awaryjnym po zlapaniu notlaufa , albo masz dziure wielkosci piesci
sskomander Opublikowano 26 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2009 Dziękuję za info zobacze co i jak i chyba jeszcze raz zrobie logi bo to rzeczywiście chyba był tryb awaryjny...
przemik Opublikowano 26 Czerwca 2009 Opublikowano 26 Czerwca 2009 Jaki tryb awaryjny... przeciez cisnienie sie zmienia...
mech15 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Witam Gdzie widać, że jest notlauf, albo tryb awaryjny??
przemik Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Witam Gdzie widać, że jest notlauf, albo tryb awaryjny?? No w tych logach co są powyzej to... nigdzie
mech15 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Sory, nie jestem ekspertem, tylko pytam, bo myślałem, ze notlauf gdzies w specjalnym miejscu w VAGu się wyświetla. A to chodzi o jakąś niezgodność parametrów w logach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się