studentzse Opublikowano 27 Czerwca 2009 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Panowie od około tygodnia podczas ruszania albo np jak jadę na dwójce i skręcam w lewo dopóki nie sprostuje kierownicy coś chrobocze i to dosyć głośno w okolicach silnika albo lewego kola(nie występuje to podczas skrętu w prawo i gdy np skręcam w lewo ale jadąc na luzie) na początku myślałem ze to coś przy kole, klockach(bo ostatnio wymieniałem klocki) ale wszystko przeglądnąłem i nic nie widać żeby coś było nie tak. Bardzo dziwne to jest. Miał może ktoś taki przypadek ? Co to może być? Za sugestie z góry dzięki.
studentzse Opublikowano 27 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2009 dam rade sam to naprawić? jeśli tak to jak sie zabrac za to
wagabunda Opublikowano 27 Czerwca 2009 Opublikowano 27 Czerwca 2009 poczytaj to: http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_wymiana_przegubu_zewnetrznego_bez_sciagania_wahaczy-t21110.0.html
studentzse Opublikowano 12 Lipca 2009 Autor Opublikowano 12 Lipca 2009 dzieki [br]Dopisany: 27 Czerwiec 2009, 19:18_________________________________________________Panowie okazalo sie ze guma (ta duza) byla peknieta i wydobywal sie z niej smar itp najparwdopodobniej w srodku nic nie bylo i dlatego chrobotalo. Za pomoca strzykawki dalem tam smaru a pekniecia zakleilem sylikonem i cisza jak makiem zasial. Na to wyglada ze przegubu nie trzeba wymieniac
Grzesiek234 Opublikowano 12 Lipca 2009 Opublikowano 12 Lipca 2009 Jeśli chcesz uratować ten przegub to powinieneś wymyć go do czysta np.benzyną dać nowy smar i nową osłonę przegubu. Tak jak to zrobiłeś to tylko kwestia czasu jak się rozleci bo nie da się uszczelnić osłony silikonem.
Daimos Opublikowano 12 Lipca 2009 Opublikowano 12 Lipca 2009 Dokładnie jak kolega pisze, to uszczelnienie silikonem nic nie da, prędzej czy później puści. Powinieneś wymienić osłonę na nową, a przy okazji wymienić smar w przegubie.
Mk-Mateusz Opublikowano 12 Lipca 2009 Opublikowano 12 Lipca 2009 ja jakos starałem sie zabezpieczyc bo tez miałem pęknieta gume, nie chchalo mi sie rozbierac do wymiany gumy... ...po miesiacu przegub do wymiany :naughty:
Dżej Opublikowano 12 Lipca 2009 Opublikowano 12 Lipca 2009 Wymień póki chrobocze, jak będziesz miał szczęście to zanim padnie, zacznie Ci szarpać kierownicą przy jeździe na wprost.To będzie ostatni dzwonek na wymianę. Potem tylko holowanko bo padnięty przegub spowoduje, że mechanizm różnicowy będzie podawał moment obrotowy ze skrzyni na "nieobciążone", czyli uszkodzone koło i nie ruszysz autem. Jeżeli, do tego zdarzy Ci się pierdoła, nie mechanik to wymieni sprzęgło. No bo zmieniasz biegi a auto nie jedzie. :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się