lucabianco Opublikowano 28 Czerwca 2009 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Witam. Po ostatniej wymianie oleju wszystko było w porządku (wymiana miała miejsce 4000 km temu). Zalany był olejem Genuine i tu chyba tkwi problem. (pół syntetyk oczywiście). Jak odpalę auto pracuje normalnie ale jak się nagrzeje to na wolnych obrotach pracuje jak diesel. Wcześniej tak nie miał czy to może być problem z olejem? Przebieg mam około 300k km. Jeżeli taki temat był to proszę o podanie linku (jak można).
kred Opublikowano 28 Czerwca 2009 Opublikowano 28 Czerwca 2009 przeciez to nie polonez . podpinaj kabel i wszystko sie wyjasni. mysle ze olej nic tu nie ma wspólnego
lucabianco Opublikowano 29 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2009 przeciez to nie polonez . podpinaj kabel i wszystko sie wyjasni. mysle ze olej nic tu nie ma wspólnego Łatwo powiedzieć podpinaj kabel jak się go ma... A jakoś nie ma spotów blisko mego miasta. Jedynie Augustów ale to rzadko. ;F
Buba Opublikowano 29 Czerwca 2009 Opublikowano 29 Czerwca 2009 To musisz w niego zainwestowac. Do takiego przydomowego sprawdzania fury wystarczy taki za 60zl. Podstawowe rzeczy sprawdzisz.
MIIKEW Opublikowano 29 Czerwca 2009 Opublikowano 29 Czerwca 2009 a ile masz oleju na bagnecie ? jeżeli masz na minimum albo nawet w połowie miarki, to może klekotać, ja tak miałem i wystarczyło dolać oleju żeby miał na maxa na bagnecie i skończył sie problem klekotania, a ja już prawie chciałem zmieniać łańcuch i napinacz po wskazówki z tego forum do takich wniosków doprowadziły mnie jeżeli przed zmianą oleju nie miałeś tego problemu a po zmianie wystąpił, stawiam na za niski poziom
Buba Opublikowano 29 Czerwca 2009 Opublikowano 29 Czerwca 2009 jak kolega napisal wyzej. warto jeszcze cisnienie oleju sprawdzic.
leFF Opublikowano 29 Czerwca 2009 Opublikowano 29 Czerwca 2009 a kontrolka olejowa cos mowi ? czy cisza ? klekotanie zaworow zbyt niski poziom oleju nie domagajaca pompa przyczyn moze byc wiele. Jak przedmowcy sprawdzic i pisac. Pozdrawiam.
lucabianco Opublikowano 29 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2009 Stan oleju w połowie miarki (tj. w normie). Kontrolka cisza. Możliwe że słabo smaruje?
Labiel Opublikowano 30 Czerwca 2009 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Możliwe że słabo smaruje? Możliwe że trzyma już słabe ciśnienie. Po nagrzaniu silnika olej jest jeszcze rzadszy co jeszcze obniża ciśnienie. Sprawdź na początek ciśnienie oleju.
leFF Opublikowano 1 Lipca 2009 Opublikowano 1 Lipca 2009 Tak jak kolega pisze cisnienie do sprawdzenia, u mnie po wymianie pompy i panewek na wolnych obrotach 3bary, troche nizej tez nie jest zle przy 1bar. zaczyna klekotac ostro. Pozdrawiam.
duluki Opublikowano 1 Lipca 2009 Opublikowano 1 Lipca 2009 powiem tak nie raz już miałem podpinanego VAG-a i ic tam mi nie wykazało a jak klekotał tak klekocze denerwujące to jest zwłaszcza jak stoisz na zewnątrz auta bo ze środka całkiem inaczej słychać.Mam tak od kiedy kupilem swoją A4 i jeżdżę już tak 2 latka i nic się nie dzieje tylko robić wszystkie wymiany na czas
Labiel Opublikowano 2 Lipca 2009 Opublikowano 2 Lipca 2009 powiem tak nie raz już miałem podpinanego VAG-a i ic tam mi nie wykazało a jak klekotał tak klekocze denerwujące to jest zwłaszcza jak stoisz na zewnątrz auta bo ze środka całkiem inaczej słychać.Mam tak od kiedy kupilem swoją A4 i jeżdżę już tak 2 latka i nic się nie dzieje tylko robić wszystkie wymiany na czas Bo VAG nie wykryje ci niskiego ciśnienia (ale wyższego od minimalnego), nie wykryje ci słabych panewek, siadających hydroregulatorów nie wykryje ci wielu innych rzeczy które mogą klekotać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się