turdzi 45 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 Czy ktos powie mi czy duzo jest problemu z wymiana kola pasowego na wale.Ostatnio sie dowiedzialem ze ono tez dziala troszke jak taki maly dwumas i moze powodowac wibracje.Jest ktos w stanie mi zrobic zrzut ETKI jaki to kolo ma nr. katalogowy ? Bede wdzieczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 Co to znaczy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 Nigdzie nie można kupić nowego, producent zastąpił koło napędziające łańcuch trybem. Jaki lancuch jakim trybem ? napisz jeszcze raz co masz na mysli.Mi chodzi o kolo pasowe na wale od ktorego przekazywany jest naped paskiem klinowym do alternatora i kompresora klimy. O to kolo chodzi : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 yesfan to co straszysz , to co pokazales to naped lancuchowy z walu do ukladu walkow wyrownowazajacych zastapiony pozniej kolami zebatymi [br]Dopisany: 30 Czerwiec 2009, 10:14_________________________________________________a wiec wracajac do tematu jak duzy problem z wymiana.Trzeba rozbierac przod auta ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yesfan 1 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 To proponuję wrócić do początku i pousuwać posty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad_A4 0 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 zrzucasz pasek, sciagasz gumowa oslone, imbus 6 x 4 sruby, ew. blokujesz sobie kluczem 19 wal. w wzdluznym silniku byc moze trza troche wyjechac z przodem tego nie wiem na 100%, jak narazie robilem to tylko w poprzeczniakach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 No wlsnei nie wiem czy sie bez tego obejdzie bo tam wogole nie mam miejsca chyba trzeba rwac caly przod ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy2731 0 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 a odnosnie tych wibracji to w jakim zakresie wystepuja, aha i jeszcze jedno pytanie czy byl wymieniany naped pompy i walkow[br]Dopisany: 30 Czerwiec 2009, 18:37_________________________________________________oczywiscie pompy olejowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 1 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 siwy2731 auto ma calkowicie nowy silnik wymieniony na gwarancji ( ma przejechane 18 tys od wymiany ) do tego dwumas , sprzeglo , EGR , komplet pompowtryskiwaczy.Skanczyly mi sie pomysly .Silnik mrowi na wolnych obrotach a wibracje pojawiaja sie w czasie jazdy miedzy 1600-2000 tys obrotow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się