Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AMB] Check engine - chyba cewka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie zapalil mi się dzisiaj check i samochodzik nierówno pracuje tak jakby chodził na 3 garach....Prawdopodobnie będzie to cewka wysokiego napięcia...Doradźcie jakiej firmy cewkę najlepiej kupić?

Opublikowano

a może byś zaczął od Vaga :cool1:

Opublikowano

Tak jak pisze kolega podepnij się pod komputer i sprawdź błędy.

Nie koniecznie to może być wina cewki.

Cewka jest dość wytrwała zaś świece i przewody z cewki do świecy zużywają się...

Opublikowano

zaś świece i przewody z cewki do świecy zużywają się...

Chyba w tym silniku nie ma przewodów ?

Opublikowano

zaś świece i przewody z cewki do świecy zużywają się...

Chyba w tym silniku nie ma przewodów ?

Zgadza się nie ma przewodów wysokiego napięcia,ale są przewody które przewodzą prąd z cewki do świecy :kox:

Opublikowano

Mam też 1.8 T B6. Padła mi cewka a zaraz po niej kolejne 2 cewki. Wymieniłem w sumie 3. Bierz wyłącznie oryginalne cewki audi bo kosztują 180 zł a podróby 170 zł. Obecnie 2 z 4 moich cewek to podróby i po wymianie komp pokazuje mi błąd na właśnie tych 2 cylindrach, choć Silnik chodzi już dobrze.

Ale może u Ciebie będzie inaczej :)

Opublikowano

Elvis masz racje...Panowie co chcieli od vaga zaczynac to sie troche nie znają...Wiedziałem od razu, że to cewka..wypinasz po kolei wszystko i od razu słychać, że cewka nie bije. Elvis u mnie tez wywala błąd, kupiłem Hans Price'a był trochę tańszy od boscha i kolega mi ją polecił,ale to jest lipa...musi być tylko oryginał bo wywala błąd...pozdrawiam

Opublikowano

Elvis masz racje...Panowie co chcieli od vaga zaczynac to sie troche nie znają...Wiedziałem od razu, że to cewka..wypinasz po kolei wszystko i od razu słychać, że cewka nie bije. Elvis u mnie tez wywala błąd, kupiłem Hans Price'a był trochę tańszy od boscha i kolega mi ją polecił,ale to jest lipa...musi być tylko oryginał bo wywala błąd...pozdrawiam

pisałeś że zapalił Ci się check :cool1: więc jak wiedziałeś że masz cewkę padniętą to po co piszesz o poradę jak wszystko wiesz najlepiej :gwizdanie:

Opublikowano

Tak bimmer, nie ma szans usunąć tego błędu teraz przy podróbach. Mnie ta kontrolka wnerwia i wymienię w końcu te 2 podróby jeszcze raz (chociaż szkoda ich bo silnik działa normalnie). Gdyby udało Ci sie usunąć błędy to powiedz jak, to też to zrobię. U mnie po usunięciu błędu jest czysty kokpit do ponownego zgaszenia i zapalenia. Potem pojawia się na stałe znowu

Opublikowano

Elvis masz racje...Panowie co chcieli od vaga zaczynac to sie troche nie znają...Wiedziałem od razu, że to cewka..wypinasz po kolei wszystko i od razu słychać, że cewka nie bije. Elvis u mnie tez wywala błąd, kupiłem Hans Price'a był trochę tańszy od boscha i kolega mi ją polecił,ale to jest lipa...musi być tylko oryginał bo wywala błąd...pozdrawiam

pisałeś że zapalił Ci się check :cool1: więc jak wiedziałeś że masz cewkę padniętą to po co piszesz o poradę jak wszystko wiesz najlepiej :gwizdanie:

Dokładnie,po co pytać skoro się wie lepiej :chytry:

Opublikowano

u mnie też padły 2 cewki, wymieniłem wszystkie 4 bo nie lubię się bawić w drzazgi :naughty: do tego jeszcze komplet świec i mam spokój, cewki orginał w szewczyku płaciłem bodajże po 150 około ale nie pamiętam czy napewno, teraz mam dwie zapasowe jakby co a słyszałem że lubią padać często więc niech sobie leżą.

Opublikowano

Elvis u mnie t jest to samo po wygaszeniu i odpaleniu silnika check zapala sie od razu ponownie. To calej reszty zbuzowanych klubowiczow i innych napisalem,ze zapali sie check i samohcod nie rowno pracowal(chyba ze tego nie dodalem), nie pamietam...Nie pisze ze wiem najlepiej,ale prostszym bylo zdjac cewke i sprawdzic czy to nie to a nie leciec sprawdzi VAG'a big deal zdjac swiece? Ale opczywiscie bicie piany u co niektorych to norma pozdro.[br]Dopisany: 03 Lipiec 2009, 09:53_________________________________________________wojtekce...dokladnie przeczytaj moj post...pytanie bylo: Jakiej firmy cewke byscie doradzili,a nie co to jest wiec proste bylo,ze wiem o co chodzi tylko problem tkwil w tym co wlozyc...

Opublikowano

jak jesteś tak dobrze zorientowany w temacie to po co w ogóle ten wątek

Opublikowano

Sorki za "odgrzewanie kotleta" ale mam pytanie odnośnie cewki. Padła mi dużo wcześniej cewka. Kupiłem jakąś "NoName" za 105zł i palił się oczywiście Check. W końcu wczoraj zamówiłem w serwisie VW za 156zł (nr 06B-905-115R). Gościu w serwisie nie wiedział, jakiej ona będzie firmy, lecz stwierdził, że to są cewki pierwszego montażu. Dzisiaj odebrałem cewkę i okazuje się, że to jest firma "PULSE".

Pytanko, znacie taką firmę, gdyż ja pierwszy raz słyszę o niej. Nadmieniam, że stara cewka była firmy Bremi.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...