RAFLIK A4 Opublikowano 1 Lipca 2009 Opublikowano 1 Lipca 2009 Witam! mam wieka prośbę o sprawdzenie logów dla silnika 1.9 TDI AFN 110 KM dodam ze to logi znajomego! proszę o sugestie i co ma zrobić logi dynamiczne gr 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/148c295e41f61d1d.html gr 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/098e2947a8b90924.html gr 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0887682bb460244b.html gr 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c616e532f257c32f.html logi statyczne robione w BS gr 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5576a974dcf71f17.html gr 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9983b08723f60408.html gr 004 cz1 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2ffc1809121c0c50.html cz2 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/854f2d043b64946d.html gr 011 cz1 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9720ba7b5fc5710f.html cz2 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5e207ddf7bdf37c8.html
przemik Opublikowano 2 Lipca 2009 Opublikowano 2 Lipca 2009 Logi nie kompletne - brak 001,007, 013 stat oraz 010 i 004 dyn. Zaznacz wyraznie ktore są MS, a ktore BS.
odzim Opublikowano 2 Lipca 2009 Opublikowano 2 Lipca 2009 egr zaslepiony lub calkowicie zabrudzony , turbo zacinajace sie kierownice, imm raczej ok, [br]Dopisany: 02 Lipiec 2009, 10:57_________________________________________________wiecej narazie nie wiadomo
RAFLIK A4 Opublikowano 3 Lipca 2009 Autor Opublikowano 3 Lipca 2009 czyli musim zrobic jeszcze 001,007, 013 stat oraz 010 i 004 dyn.[br]Dopisany: 02 Lipiec 2009, 16:55_________________________________________________Witam ! a oto reszta logów proszę bardzo w imieniu znajomego o sprawdzenie dynamiczne logi 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0b274353c9db51f1.html logi 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dba88a40749efa12.html STATYCZNE MB 001 cz1 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c160a24e05eb01a0.html cz2 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a6a5722d7a8487c6.html logi 007 cz1 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5dd109931dbdf171.html cz2 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2262a958f4e1d900.html logi 013 cz1 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2c1a4af2a2402818.html cz2 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/adbd9b3a5c2e88fb.html
Grzegorz76 Opublikowano 3 Lipca 2009 Opublikowano 3 Lipca 2009 Tak jak pisał odzim, EGR zaszlichcony, w ogóle nie reaguje na test. Między 1700-2500obr/min turbina zdecydowanie przeładowuje, potem spada, pewnie dlatego, że auto wpada w tryb serwisowy no i nie chce mu się jechać Sprawdź układ podciśnienia...przewody, zaworek N75. Skasuj błędy i zrób 011BS i sprawdź wzrokowo czy kierownice reagują na test, czy jest pełen ruch sztangi ok 2cm. Jeżeli nie to zdejmij przewód który idzie do turbinki od zaworka N75 i sprawdź czy zasysaniem zmusisz sztangę do ruchu. Jeżeli zasysaniem uzyskasz prawidłowy ruch sztangi a przy teście 011BS sztanga będzie "leniwa" to znaczy, że coś jest z układem podciśnienia. Jeżeli ani "paszczą" ani w teście 011BS sztanga zachowuje się tak samo leniwie to znaczy, że nadaje się do czyszczenia. Pozdrawiam.
przemik Opublikowano 3 Lipca 2009 Opublikowano 3 Lipca 2009 Auto nie wpada w tryb awaryjny... . Kuleje regulacja cisnienia doladowania a to przez zapieczone kierownice VTG. Polecam tydzien dynamicznej jazdy ale nie z pedalem wcisnietym do podlogi ale z pedalem pracujacym w pelnym zakresie na biegach od 1-4.. Po tym ponownie logi dynamiczne - 011,010,008 i 003 Dodatkowo: termostat jest szrotem - do wymiany dawki korekcyjne w normie pompa wtryskowa - trzyma sie kupy Pozdrawiam
RAFLIK A4 Opublikowano 4 Lipca 2009 Autor Opublikowano 4 Lipca 2009 od czasu do czasu auto wpada w tryb awaryjny a dokładnie to jak robimy zawsze pierwszego laga dynamicznego to na pierwszym zawsze wszedł w awaryjny później już nie wchodził! ja podejrzewam z tego wszystkiego ze kierownice są co nieco zapieczone a sztanga nie ma pełnego zakresu ruchu! znaczy się paszczą ani w teście 011 BS nie chodzi tak jak ma chodzić!
odzim Opublikowano 5 Lipca 2009 Opublikowano 5 Lipca 2009 turbia do czyszczenia bo moze zaskoczyc wlasciciela przy wyprzedzaniu i bigos gotowy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się