Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE AFN] Prośba o sprawdzenie logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Logi nie kompletne - brak 001,007, 013 stat oraz 010 i 004 dyn.

Zaznacz wyraznie ktore są MS, a ktore BS.

Opublikowano

egr zaslepiony lub calkowicie zabrudzony , turbo zacinajace sie kierownice, imm raczej ok, [br]Dopisany: 02 Lipiec 2009, 10:57_________________________________________________wiecej narazie nie wiadomo

Opublikowano

czyli musim zrobic jeszcze 001,007, 013 stat oraz 010 i 004 dyn.[br]Dopisany: 02 Lipiec 2009, 16:55_________________________________________________Witam ! a oto reszta logów proszę bardzo w imieniu znajomego o sprawdzenie

dynamiczne

logi 010

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0b274353c9db51f1.html

logi 004

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dba88a40749efa12.html

STATYCZNE MB

001

cz1 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c160a24e05eb01a0.html

cz2 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a6a5722d7a8487c6.html

logi 007

cz1 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5dd109931dbdf171.html

cz2 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2262a958f4e1d900.html

logi 013

cz1 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2c1a4af2a2402818.html

cz2 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/adbd9b3a5c2e88fb.html

Opublikowano

Tak jak pisał odzim, EGR zaszlichcony, w ogóle nie reaguje na test. Między 1700-2500obr/min turbina zdecydowanie przeładowuje, potem spada, pewnie dlatego, że auto wpada w tryb serwisowy no i nie chce mu się jechać :) Sprawdź układ podciśnienia...przewody, zaworek N75. Skasuj błędy i zrób 011BS i sprawdź wzrokowo czy kierownice reagują na test, czy jest pełen ruch sztangi ok 2cm. Jeżeli nie to zdejmij przewód który idzie do turbinki od zaworka N75 i sprawdź czy zasysaniem zmusisz sztangę do ruchu. Jeżeli zasysaniem uzyskasz prawidłowy ruch sztangi a przy teście 011BS sztanga będzie "leniwa" to znaczy, że coś jest z układem podciśnienia. Jeżeli ani "paszczą" ani w teście 011BS sztanga zachowuje się tak samo leniwie to znaczy, że nadaje się do czyszczenia. Pozdrawiam. :hi:

Opublikowano

Auto nie wpada w tryb awaryjny... . Kuleje regulacja cisnienia doladowania a to przez zapieczone kierownice VTG.

Polecam tydzien dynamicznej jazdy ale nie z pedalem wcisnietym do podlogi ale z pedalem pracujacym w pelnym zakresie na biegach od 1-4.. :wink4:

Po tym ponownie logi dynamiczne - 011,010,008 i 003

Dodatkowo:

termostat jest szrotem - do wymiany

dawki korekcyjne w normie

pompa wtryskowa - trzyma sie kupy :wink4:

Pozdrawiam

Opublikowano

od czasu do czasu auto wpada w tryb awaryjny a dokładnie to jak robimy zawsze pierwszego laga dynamicznego to na pierwszym zawsze wszedł w awaryjny później już nie wchodził! ja podejrzewam z tego wszystkiego ze kierownice są co nieco zapieczone a sztanga nie ma pełnego zakresu ruchu! znaczy się paszczą ani w teście 011 BS nie chodzi tak jak ma chodzić!

Opublikowano

turbia do czyszczenia bo moze zaskoczyc wlasciciela przy wyprzedzaniu i bigos gotowy

Opublikowano

Turbo na stół i czyścić na błysk :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...