DODGE-72 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Witam szanowną brać mam problem coś stuka przy jezdzie po nierównościach wymieniłem wszystkie wachacze łączniki i dalej stuka dziwne jest to że gdy jade rano do pracy i auto jest zimne jest błoga cisza nic nie stuknie ale gdy wracam tą samą drogą autem rozgrzanym to już stuka zauważyłem ze stukanie nasila się w miare rozgrzewania się auta dziwne nie jest to głośne ale jest słychać to tak jak gdyby całe zawieszenie było wywalone ale nigdzie nie ma luzów może ktośto przerabiał będe wdzięczny za pomoc pozdrawiam dodge-72
piozar11 Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Opublikowano 19 Kwietnia 2007 a co ma silnik do zawieszenia l:moze coś masz z maglownicą nie tak
kondziu Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Opublikowano 19 Kwietnia 2007 A wymieniałeś/ sprawdzałeś drążki/końcówki drążków?
Gość zdeniu Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Opublikowano 19 Kwietnia 2007 jak jakieś stuki pojawiające się w miarę nagrzewania to może coś z : - zawieszeniem silnika, poduszki - choć mało prawdopodobne - z elastycznym łącznikiem wydechu takie gdybanie musłabyś dokładniej określić stuki , jakie i skąd
DODGE-72 Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Witam posiadaczy dzis byłem u fachowca od zawieszeń w zawieszeniu nie mam luzów a stuki są i to po lewej stronie głośne i wyrażne i czuć je na kierownicy przy jezdzie po dziurach czyli umarła śmiercią przedwczesną przekładnia poza tym wszystko ok jak wymienie dam znać czy się poprawiło a jeśli nie to żegnam sie z vw audi i wracam do bmw tam nie miałem takich problemów zawieszenie było wieczne pozdrawiam dodge-72
Lord of the rings Opublikowano 18 Maja 2007 Opublikowano 18 Maja 2007 to jest napewno przekłani a już to przerabialem robia sie tam jakieś luzy można ja z regenerowac ! albo kupic z jakiies audicy ktora jest na czesci sam nie wiem opinie sa podzielone ze lepiej naprawic stara a inni mowia ze jednak kuppic uzywana ale tu nigdy nie wiadomo co sie kupuje moze tez byc juz popsuta
DODGE-72 Opublikowano 20 Maja 2007 Autor Opublikowano 20 Maja 2007 witam wszystkich posiadaczy :a4fan:juz rozwiązałem problem ze stukami a problem był taki że zacierał się drążek kierowniczy i gdy go wyjełem na stół i zrobiłem sekcie zwłok to wyszło ze zmarł z powodu zatarcia się kulki w telonie i nie pracował na dziurach tylko szarpał całą listwą kierowniczą i z tąd te stuki pozdrawiam dodge-72
audia4s4 Opublikowano 20 Maja 2007 Opublikowano 20 Maja 2007 mnie sie wydaje ze cos masz z tymi wahaczami cos nie tak
sk baton Opublikowano 21 Maja 2007 Opublikowano 21 Maja 2007 jak juz wcześniej pisałem najlepiej jest sie wcześniej zaopatrzyć po uprzednim zdiagnozowaniu wahaczy, wiem że wsiurskie warsztaty zbieraja te gnaty i klepia młotkiem i wsadzaja do naszych
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się