lukaszdl Opublikowano 7 Lipca 2009 Opublikowano 7 Lipca 2009 Witam mam fis a mój problem polega na tym że na fisie pokazuje mi spalanie np.8L a w rzeczywistości po obliczeniu pali mi 10L co może być grane.
DarekII Opublikowano 8 Lipca 2009 Opublikowano 8 Lipca 2009 Myslę ze nigdy nie będzie tak pięknie ile pokazuje komp tyle znika z baku zawsze jest jakiś margines wskazań
tomcio1600 Opublikowano 8 Lipca 2009 Opublikowano 8 Lipca 2009 Witam mam fis a mój problem polega na tym że na fisie pokazuje mi spalanie np.8L a w rzeczywistości po obliczeniu pali mi 10L co może być grane. FIS liczy średnią z całosci przejechanych kilometrów od ostatniego resetu (i działa z dokładnoscia prawie 100% - podjezdzam pod dystrybutor i smiało moge powiedziec ile benzyny wleje do baku) Róznica moze polegac na tym ze FIS wskazuje srednia np. z 600 km a Ty według swoich obliczeń liczysz ją dla np. 300 km przejechanych od ostatniego tankowania (a w tych 300km było np wiecej % jazdy po miescie lub ogołem jazdy w innych warunkach)
YaBoLeK Opublikowano 8 Lipca 2009 Opublikowano 8 Lipca 2009 Witam U mnie jest podobnie Taczke mam od 2lat- przejechane ~45000 km. Zawsze jest roznica miedzy realem a fisem 0,4 litra, tj. na kompie mam np 7,8 a wychodzi 8,2. Czasami bywalo, ze roznica wyniosla 0,3. Tankuje zawsze do pelna- na BP Kłodzko. Na poczatku troszke mnie to ruszalo, a teraz wogole pozdro dla Was! YaBoLeK
szogun0 Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 Jest przecież możliwość regulacji wskazań FIS w zakresie +/- 25%.
qrek Opublikowano 10 Lipca 2009 Opublikowano 10 Lipca 2009 A to spalanie to się różni na LPG? jeśli tak to jest to normalne. Ale jeśli na FISie miałbyś np. 10l a paliłby 8LPG to oznaczałoby źle wyregulowaną instalację - w tym przypadku za mały mnożnik czasów benzyny przy pracy na LPG. Ale w Twoim przypadku wydaje się OK
domelq Opublikowano 16 Lipca 2009 Opublikowano 16 Lipca 2009 Nigdy komputer nie pokaże dokładnego spalania, nie analizuje przecież oporów toczenia auta
szogun0 Opublikowano 16 Lipca 2009 Opublikowano 16 Lipca 2009 Ale bierze pod uwagę stopień obciążenia silnika, który jest związany z oporami toczenia, więc wyniki mogą być baaardzo zbliżone do rzeczywistości.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się