Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AFN] Przy przejeździe przez ustąp słychać mocne uderzenie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

nie wiem czy już takie pytanie było (choć szukałem ) ale wolę się zapytać.

Jeśli ten temat był poruszany prosze o usunięcie.

Problem:

gdy jadę sobie po prostej to wszystko jest ok ale gdy tylko na drodze znajduje się powiedzmy "obniżenie" lub niewielka dziura to (chyba) przy silniku mam mega łupot jakby miał mi wypaść.

Byłem na sprawdzeniu amorków i wyszło mi że mam po 73% więc nie jest źle.

Ktoś mi powiedział ze może to byc wina [poduszki pod silnikiem lub skrzynią.

co wy o tym sądzicie??

Opublikowano

poduszka pod silnikiem albo skrzynia jeśli są zerwane wydaja właśnie takie dźwięki (głośny stuk) można to sprawdzić gwałtownie puszczając sprzęgło powinno też stuknąć albo po prostu na kanał i sprawdzić

Opublikowano

ja mam automat :)

ale z tym kanałem to dobra sprawa

Opublikowano

podusski pilikiemwo sprwdzicc,podusi sa oljowejei nic z nich niewciea ta ok i niemasz co wymieniac sprawdz dobrze poduszki skrzyni

Stary teraz to przetłumacz :polew:

Opublikowano

a na wstecznym też ci łupocze ? podnieś maske i niech ci ktoś powoli rusza autem do tyłu i do przodu. jezeli do tyłu nie będzie nawalało to jedź do mechaniora niech jeszcze na kanale sprawdzi, czasem trudno zlokalizować ten łumot, mozecie mi wierzyć mechanik dla mnie miał ju gotowe poduszki a okazało się ze rura od klimatyzacji sie odczepiła i nawalała o podłużnice przy ruszaniu.

a sprawdzanie amorków na stacji diagnostycznej to g. daje... :) chyba zebys jeszcze maske podniósł i usiadł na aucie to może jakieś stuki puki bys otrzymał...

Opublikowano

jak miałem padnięty wahacz dolny na sworzniu (tzw. banan) to też miałem takie same objawy.

Tłukł się wtedy na hopkach strasznie. Sprawdź od razu wahacze

Opublikowano

myślę, żebyś zaczął od sprawdzenia wahaczy

Opublikowano

cos mi komp zwariowal hehe wiec od poczatku poduszki od silnika latwo sprawdzis jesli nie cieknie z nich olej to sa ok i nie ma co ich wymieniac

Opublikowano

U mnie też waliło na ustępach ale badziej z tyłu , każda hopa znaczyło walnięcie. W moim przypadku to były tuleje matalowo - gumowe przy belce tylniej. Wymieniłem i bajka. Same tuleje to taniocha, ale roboty sporo bo belke trzeba ruszyć

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...