Bedi Opublikowano 8 Lipca 2009 Opublikowano 8 Lipca 2009 Witam nie wiem czy już takie pytanie było (choć szukałem ) ale wolę się zapytać. Jeśli ten temat był poruszany prosze o usunięcie. Problem: gdy jadę sobie po prostej to wszystko jest ok ale gdy tylko na drodze znajduje się powiedzmy "obniżenie" lub niewielka dziura to (chyba) przy silniku mam mega łupot jakby miał mi wypaść. Byłem na sprawdzeniu amorków i wyszło mi że mam po 73% więc nie jest źle. Ktoś mi powiedział ze może to byc wina [poduszki pod silnikiem lub skrzynią. co wy o tym sądzicie??
.Pablo. Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 poduszka pod silnikiem albo skrzynia jeśli są zerwane wydaja właśnie takie dźwięki (głośny stuk) można to sprawdzić gwałtownie puszczając sprzęgło powinno też stuknąć albo po prostu na kanał i sprawdzić
Bedi Opublikowano 9 Lipca 2009 Autor Opublikowano 9 Lipca 2009 ja mam automat ale z tym kanałem to dobra sprawa
mlodyy Opublikowano 10 Lipca 2009 Opublikowano 10 Lipca 2009 podusski pilikiemwo sprwdzicc,podusi sa oljowejei nic z nich niewciea ta ok i niemasz co wymieniac sprawdz dobrze poduszki skrzyni
stempel72 Opublikowano 12 Lipca 2009 Opublikowano 12 Lipca 2009 podusski pilikiemwo sprwdzicc,podusi sa oljowejei nic z nich niewciea ta ok i niemasz co wymieniac sprawdz dobrze poduszki skrzyni Stary teraz to przetłumacz
jnx Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 a na wstecznym też ci łupocze ? podnieś maske i niech ci ktoś powoli rusza autem do tyłu i do przodu. jezeli do tyłu nie będzie nawalało to jedź do mechaniora niech jeszcze na kanale sprawdzi, czasem trudno zlokalizować ten łumot, mozecie mi wierzyć mechanik dla mnie miał ju gotowe poduszki a okazało się ze rura od klimatyzacji sie odczepiła i nawalała o podłużnice przy ruszaniu. a sprawdzanie amorków na stacji diagnostycznej to g. daje... chyba zebys jeszcze maske podniósł i usiadł na aucie to może jakieś stuki puki bys otrzymał...
Doman13 Opublikowano 15 Lipca 2009 Opublikowano 15 Lipca 2009 jak miałem padnięty wahacz dolny na sworzniu (tzw. banan) to też miałem takie same objawy. Tłukł się wtedy na hopkach strasznie. Sprawdź od razu wahacze
domelq Opublikowano 15 Lipca 2009 Opublikowano 15 Lipca 2009 myślę, żebyś zaczął od sprawdzenia wahaczy
mlodyy Opublikowano 15 Lipca 2009 Opublikowano 15 Lipca 2009 cos mi komp zwariowal hehe wiec od poczatku poduszki od silnika latwo sprawdzis jesli nie cieknie z nich olej to sa ok i nie ma co ich wymieniac
kaldziu Opublikowano 19 Lipca 2009 Opublikowano 19 Lipca 2009 U mnie też waliło na ustępach ale badziej z tyłu , każda hopa znaczyło walnięcie. W moim przypadku to były tuleje matalowo - gumowe przy belce tylniej. Wymieniłem i bajka. Same tuleje to taniocha, ale roboty sporo bo belke trzeba ruszyć pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się