kls Opublikowano 10 Lipca 2009 Opublikowano 10 Lipca 2009 Logi dynamiczne 003, 011 przed czyszczeniem przepływomierza. Od zakupu w ogóle nie ciągnąłem auta powyżej 3500rpm ale wczoraj musiałem dość żwawo wyprzedzać i przy 4000rpm zabrakło mu mocy. Zrobiliśmy z ciekawości logi grupy 003, 011 i dodatkowo prędkość (006) Chciałem Wam pokazać jak to wyglądało. Przepływomierz jest już fachowo wyczyszczony i autko ciągnie jak trzeba do 4500rpm. Pod wieczór będę miał diagnostę i zrobimy te same badanie dla porównania. Czy coś jeszcze widzicie w tych logach?
przemik Opublikowano 10 Lipca 2009 Opublikowano 10 Lipca 2009 1. Logi zle zamieszczone - nieczytelne 2. Przeplywomierza nie ocenia sie na podstawie tych dwoch grup. Pozdrawiam
kls Opublikowano 10 Lipca 2009 Autor Opublikowano 10 Lipca 2009 1. Logi zle zamieszczone - nieczytelne 2. Przeplywomierza nie ocenia sie na podstawie tych dwoch grup. Pozdrawiam W jakim sensie nie czytelne? Klikasz na obrazek i Ci się powiększa do 100%. (Jeśli nie działa to prawym i pokaż obrazek) Ja nie napisałem, że to są logi do oceny przepływomierza, ale te zrobiłem pierwszy raz wg filmu instruktażowego.
przemik Opublikowano 10 Lipca 2009 Opublikowano 10 Lipca 2009 Z logow wynika ze nie przeplywomierz jest przyczyną Twoich problemów z ubytkiem mocy... i czyszczenie go na niewiele sie przyda... Zrob kpl. logów - bedzie wiadomo gdzie skierowac rece ktore leczą. Pozdrawiam
kls Opublikowano 10 Lipca 2009 Autor Opublikowano 10 Lipca 2009 Z logow wynika ze nie przeplywomierz jest przyczyną Twoich problemów z ubytkiem mocy... i czyszczenie go na niewiele sie przyda... Zrob kpl. logów - bedzie wiadomo gdzie skierowac rece ktore leczą. Pozdrawiam Zrobię, napisz mi tylko konkretnie jakie grupy mam zlogować.
przemik Opublikowano 10 Lipca 2009 Opublikowano 10 Lipca 2009 STATYCZNE grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013 grupy Basic Settings: 000, 003, 004, 011 DYNAMICZNE grupy normalnie: 000, 003, 004, 008, 010, 011 Loguj kazdą grupe osobno. Powodzenia
Piotrek98igo Opublikowano 10 Lipca 2009 Opublikowano 10 Lipca 2009 od razu widac ze masz przeladowanie o 0.6bara tryb awaryjny,prawdopodobnie turbo do czyszczenia
kls Opublikowano 10 Lipca 2009 Autor Opublikowano 10 Lipca 2009 Umieszczam na razie dynamiczne 000, 003, 004, 008, 010, 011 Lap padł mi całkowicie, więc jeśli się uda resztę umieszczę dziś lub jutro rano. Co na nich widać?
odzim Opublikowano 10 Lipca 2009 Opublikowano 10 Lipca 2009 ja bym najpierw wyczyscil turbine , a potem zajal sie przeplywka ktora prawdopodobnie jest dobra :>
Piotrek98igo Opublikowano 10 Lipca 2009 Opublikowano 10 Lipca 2009 jak widac jest troche lepiej niz wczesniej ,depcz go ostro przez kilka dni ,jak to nie pomoze to turbo do czyszczenia,przeplywka jest dobra
kls Opublikowano 10 Lipca 2009 Autor Opublikowano 10 Lipca 2009 Nie mogę dokonać pomiaru dla 011 BS :/ Czy to znaczy, że mam zapieczone kierownice? Jeśli możecie odpisać szybko to będę wdzięczny bo piszę z samochodu a już się sąsiedzi denerwują, że im kopcę :-)
Piotrek98igo Opublikowano 10 Lipca 2009 Opublikowano 10 Lipca 2009 nie mozesz bo pewnie nie masz pelnego vaga
kls Opublikowano 10 Lipca 2009 Autor Opublikowano 10 Lipca 2009 VAG-COM 311.2 z witaminką. Mam też 409.1 ale witaminka nie działa. Dzięki za pomoc. Na dziś już kończę, wjeżdżam do garażu i do domu :-) Tak myślałem, że auto od starszego Pana może sprawić takie problemy, ale o tym wkrótce
odzim Opublikowano 11 Lipca 2009 Opublikowano 11 Lipca 2009 sterownik ci nie obsługuje , inny jest komunikat jak jest nie pełna wersja
kls Opublikowano 15 Lipca 2009 Autor Opublikowano 15 Lipca 2009 Po rozruszaniu kierowniczek i kilku dniach "butowania" silnik równo ciągnie do 5krpm i nie wpada w notlauf, natomiast VAG pokazuje takie błędy: 00519 P0108 Czujnik MAP – wysokie napięcie – G71 00575 Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej Co o tym sądzicie koledzy?
spanky Opublikowano 16 Lipca 2009 Opublikowano 16 Lipca 2009 Po rozruszaniu kierowniczek i kilku dniach "butowania" silnik równo ciągnie do 5krpm i nie wpada w notlauf, natomiast VAG pokazuje takie błędy: 00519 P0108 Czujnik MAP – wysokie napięcie – G71 00575 Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej Co o tym sądzicie koledzy? skasuj i zobacz czy sie ponownie pojawia ...
kls Opublikowano 16 Lipca 2009 Autor Opublikowano 16 Lipca 2009 Wczoraj po skasowaniu przejechane 33km. Dziś ponowne sprawdzenie nie wykazało błędów. Za parędziesiąt kilometrów znów sprawdzę :-)
spanky Opublikowano 16 Lipca 2009 Opublikowano 16 Lipca 2009 Wczoraj po skasowaniu przejechane 33km. Dziś ponowne sprawdzenie nie wykazało błędów. Za parędziesiąt kilometrów znów sprawdzę :-) to juz sie pewnie nie pojawia ... byly to pozostalosci z przycinajacych sie kierownic .... chyba ze znowu zaczna sie przycinac
kls Opublikowano 16 Lipca 2009 Autor Opublikowano 16 Lipca 2009 Już nic nie rozumiem, wszystko gra, ani śladu po notlaufie a błędy są te same ;-) Nie ma co kminić tylko wyczyścić suszarkę.
spanky Opublikowano 17 Lipca 2009 Opublikowano 17 Lipca 2009 Już nic nie rozumiem, wszystko gra, ani śladu po notlaufie a błędy są te same ;-) Nie ma co kminić tylko wyczyścić suszarkę. moze monentami wartosci doladowania osiagaja wartosci graniczne i stad te bledy ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się