FranoF1 Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Witam… Mam następujący problem z moim 1,8Turbo 20v… Oznaczenie silnika AWT… Auto zaczyna wariować powyżej 4500 rpm, czyli podczas przyśpieszania zaczyna przerywać aż do odcięcia… można to zaobserwować na 3, 4 i 5 biegu… daje gaz w dechę i od 4500 zaczyna przerywać takie sekundowe przeskoki podczas przyśpieszania…czyli przyśpiesza przez 1 sekundę i znowu nie przyśpiesza…nie wiem jak to dokładniej opisać… Auto pali normalnie, nie odczułem jakiegoś większego spalania paliwa, także nie bierze oleju…pali za pierwszym razem… do 4500rpm auto zachowuje się normalnie, nic nie szarpie/przerywa… Co to może być? Od razu mówię, że czekam na interfejs VAG-com, który przyjdzie może jutro(20.04) lub dopiero po niedzieli… i wtedy na pewno będę się starać zrobić jakąś diagnozę… Zapomniałem dodać, że temp pokazuje od 70 do 95 stopni :frown: :confused: Szukałem sporo na ten temat i na forum AKP wyczytałem, że może to być spowodowane zepsutym czujnikiem spalania stukowego(knock sensor)… wiem, że u mnie są dwa czujniki od spalania stukowego, jeden ma końcówkę wtyczki niebieską a drugi zielona… Zrobiłem fotki i proszę mi powiedzieć, czy to jest czujnik spalania stukowego, który widać na zamieszczonych zdjęciach??? Pomóżcie mi… Pozdrawiam wszystkich serdecznie… p.s. jeśli temat znajduje się w złym dziale to przepraszam i proszę o przeniesienie…
Wojtek75 Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Miałem taki sam problem w fordzie kiedys i był to walniety przepływomierz!!! pozdro
adamq Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Co to może być? Od razu mówię, że czekam na interfejs VAG-com, który przyjdzie może jutro(20.04) lub dopiero po niedzieli… i wtedy na pewno będę się starać zrobić jakąś diagnozę… To nam dużo powie. Jak będziesz miał ten interfejs, to nie zapomnij zrobić logów.
FranoF1 Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Miałem taki sam problem w fordzie kiedys i był to walniety przepływomierz!!!pozdro przepływomierz raczej to nie jest...ponieważ mam nowy z Boscha od 1,5 miesiąca :biggrin: i wiem jak jak auto zachowuje się z zepsutym przepływomierzem musi to być coś innego....Vag czeka na poczcie, niestety dzisiaj minąłem sie z listonoszem [ Dodano: 21-04-2007, 16:54 ] Witam ponownie… A więc tak, zrobiłem tak, odkręciłem najpierw jeden czujnik spalania stukowego(knock sensor) ten który jest bliżej ściany grodziowej… zrobiłem rundkę ok. 3 km…i auto zachowywało się tak samo jak wcześniej, czyli dalej powyżej 4500 rpm przerywanie podczas przyśpieszania… Postanowiłem odkręcić jeszcze ten 2 czujnik, i znowu Rudka ok. 3km…i nadal to samo, czy czujniki są przykręcone czy też nie silnik nadal przerywa powyżej 4500obrotów… Teraz pytanie czy dobrze, że się nic nie zmieniło czy źle? Co powinno się dziać z odkręconymi czujnikami spalania stukowego??? Help me ..plisss… Pozdrawiam sorrki, że pisze posta pod postem :confused: [ Dodano: 23-04-2007, 20:56 ] Zrobiłem następujące logi, sektorów 001, 003, 008, 011. Robiłem je na 3 biegu, silnik rozgrzany(czasami może za bardzo)… silnika już sam nie rozumie… jeździłem z ojcem chyba z 8 razy, prostka ok. 1km…i nie zauważyliśmy że przerywa na 3 biegu, bodajże dwa razy zaczęło przerywać ale na 4 biegu i koniec…później wrzuciliśmy 5 bieg i zawsze przerywało ale powyżej 4500 rpm… Log 001 Log 003 Log 008 Log 011 błędy jakie mi wykryto podczas diagnozy na biegu jałowym: Control Module Part Number: 8E0 909 518 Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0001 Software Coding: 0011501 Work Shop Code: WSC 13622 9 Faults Found: 17931 - Crash Signal from Airbag Controller: Implausible Signal P1523 - 004 - No Signal/Communication 18043 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1635 - 008 - Please Register/Activate 18057 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1649 - 008 - Please Register/Activate 18107 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Steering Wheel Electronics P1699 - 008 - Implausible Signal 18058 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1650 - 004 - Please Register/Activate 17700 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1292 - 004 - Please Register/Activate 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded 18080 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1672 - 004 - Please Register/Activate 16885 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0501 - 004 - Please Register/Activate pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się