vini212 0 Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 Wiatm Mam taki problem, czasami jest takie wrażenie jakby jeden cylinder nie pracował dosłownie przez chwile. Po odjęciu gazu i dodaniu ponownie jest ok. Na vagu żadnych błędów. No i do tego jeszcze wysokie spalanie . Mam jeszcze kilka pytań eksploatacyjnych: Co ile km powinno sie wymieniać: Olej świece przewody Z góry dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi 2 Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 wymien swiece i przewody i napisz czy pomoglo!! a co do wymiany olej:10-15 tys zalezy czy syntetyk,polsyntetyk czy mineral swiece:mysle ze cos ok 60 tys przewody:hmm-chyba az przebicia nie dostana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomcio1600 1 Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 Mam taki problem, czasami jest takie wrażenie jakby jeden cylinder nie pracował dosłownie przez chwile. Po odjęciu gazu i dodaniu ponownie jest ok. Świece kolego, świece.. (uprzedze pytanie.. - NGK oznaczenie: BKUR6ET-10) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
@vant 1 Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 przewody:hmm-chyba az przebicia nie dostana co 90 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vini212 0 Opublikowano 11 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 świec i przewody wymieniłem jakieś 10000 km temu. Już by padły? a olej mam wlany mineralny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibizab 1 Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 No to z olejem przesadzileś-wymień przynajmniej na pólsyntetyk. Szkoda silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vini212 0 Opublikowano 12 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 samochód nie jest młody. a pozatym jak go kupiłem to był troche mokry. po zalaniu minerałem czyściutki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibizab 1 Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 Chodzi o jakość oleju-smarowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vini212 0 Opublikowano 12 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 z minerała jak bym sie przezucil na pół syntetyk to napewno by ciekł. Wiec smarowanie napewno bede mial lepsze ale na zewnątrz:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 z minerała jak bym sie przezucil na pół syntetyk to napewno by ciekł. To wtedy wymienia się te uszczelki na których cieknie i jeździ się w pełni sprawnym silnikiem. Zalanie oleju mineralnego to półśrodek który zdecydowanie odradzam. Co do twojej usterki to też polecam wymianę świec na NGK 3 elektrodowe. Jakie zalożyłeś obecnie, tylko nie pisz że jakieś jedno elektrodowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vini212 0 Opublikowano 13 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 mam założone NGK v-line 3 elektrodowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tymonA4 Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 może sie już silnik kończy sprawdź ciśnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vini212 0 Opublikowano 31 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 wymieniłem świece, objaw odłączania sie jednego cylindra minął. Zostało tylko teraz duże spalanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tymonA4 Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 może przepływomierz ile ci pali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ambro 0 Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 To wtedy wymienia się te uszczelki na których cieknie i jeździ się w pełni sprawnym silnikiem. Zalanie oleju mineralnego to półśrodek który zdecydowanie odradzam. Potwierdzam, ja bym na Twoim miescu zają się tym i radził poszukać przyczyny wycieków. Może przy okazji odnajdziesz przyczynę wyższego spalania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wustyle 0 Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 duze spalanie = (czasem) uszkodzona sonda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kepasa 2 Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 świeczki co 30tysi wystarczy, olej co 15. ale półsyntetyk. kable-60 do 100... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vini212 0 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 kable i świece wymienione. duże spalanie nadal. potrafi nawet strzelić w tłumik przy odpalaniu.... czego to może być wina?[br]Dopisany: 02 Sierpień 2009, 18:39_________________________________________________na vagu mam błedy typu spalanie stukowe na wszystkich cylindrach, sonda sygnał nie zrozumiały. pali mi po mieści około 16l przy jeżdzie bez klimy i naprawde spokojnie.. ja użyje klimy i troche przycisne to potrafi spalić nawet 20l gazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tymonA4 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 a cewki zapłonowe one szybko strzelaja na gazie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klema 0 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 na vagu mam błedy typu spalanie stukowe na wszystkich cylindrach, sonda sygnał nie zrozumiały. pali mi po mieści około 16l przy jeżdzie bez klimy i naprawde spokojnie.. ja użyje klimy i troche przycisne to potrafi spalić nawet 20l gazu Hej , podaj mi dokładny kod błędu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się