[B5 AFB] Problem z silnikiem
0

    15 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam wszystkich klubowiczów!

    Mam problem ze swoim samochodem, a dokładniej z jego silnikiem. A mianowicie: samochód nabiera mocy po czym po chwili ją traci, w między czasie tłumik puszcza czarną chmurę dymu. Powtarza się to kilka razy, mniej więcej od 1800 do 4000 obrotów. Proszę o rady i odpowiedź jeśli ktoś wie co się może dziać.

    POZDRAWIAM FANÓW AUDI! :good:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Z tego co piszesz wynika,że masz nieszczelność w dolocie (do weryfikacji) typowe objawy...

    Druga sprawa-VAG też wiele wyjaśni,ale najpierw dolot,potem się zobaczy... :hi:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    dzieki za odpowiedz.Sprawdzilem dolot jest szczelny zauwazylem tez gdy sciagne kostke elektryczna z przepływomieza przestaje kopcic.Jesli mozesz to powiec co to jest VAG jestem ciemny z tej dziedziny.pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    pewnie problem z przeplywomierzem i masz za bogata dawne temu kopci najlepiej to :vaglogi:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    dzieki za odpowiedz.Sprawdzilem dolot jest szczelny zauwazylem tez gdy sciagne kostke elektryczna z przepływomieza przestaje kopcic.Jesli mozesz to powiec co to jest VAG jestem ciemny z tej dziedziny.pozdrawiam

    Vag to popularny program diagnostyczny-maja go w praktycznie każdym warsztacie!

    Podjedz na spota w twojej okolicy-napewno znajdzie się ktoś z pomocną dłonią!

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    stawiam na przepływomierz, najlepiej będzie jak podjedziesz do zaprzyjaźnionego warsztatu niech Ci :vaglogi: i sprawdzą jakie dawki podaje przepływomierz, skoro widzisz roznice po odłączeniu...

    a poza tym czy to tracenie mocy, to jakby zacinanie mocy, czy może przypadkiem traci ją w ten sposob, że w ogole nie chce iść i trzyma niskie obroty??

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    siemka dzieki za informacje to jest takie zaciecie mocy po chwili wraca do normy i powtaza sie to :good:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Przyczyn może być kilka..., :vaglogi: :gwizdanie:

    Ja przy podobnych objawach musiałem regenerować turbo :gwizdanie:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    siemka dzieki za informacje to jest takie zaciecie mocy po chwili wraca do normy i powtaza sie to :good:

    to zvaguj jak najszybciej!!!!!!!!

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    siemka wlasnie wrucilem z vag-a mechanik mi powiedzial ze pompa wtrskowa siada czy to jest mozliwe?pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Na jakiej podstawie to stwierdził??? Pewnie kiedyś usłyszał od kogoś, "że te pompy padają" i tym sposobem wydał wyrok na twoją!

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    siemka wlasnie wrucilem z vag-a mechanik mi powiedzial ze pompa wtrskowa siada czy to jest mozliwe?pozdrawiam

    popros mechanika o logi, nagraj na pendrive'a i wrzuć na forum to na pewno Ci pomożemy!!!!!!!!

    bo niby na jakiej podstawie stwierdzil, że pompa padła??? :mysli: :mysli: :mysli:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    z tego co można wyczytać na forum to zgon pompy VP44 następuje gwałtownie, bez żadnych ostrzeżeń, lub objawia się ciężkim zapalaniem na ciepłym silniku...

    Pozdrawiam...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    witam wszystkich wrescie znalazlem mechanika ktury sie zna na zeczy wymilenil przeplywomiez i czujnik na popie wtryskowej i jest wszystko wpozadku lalka jezdzi zaje-fajnie pozdrawiam klubowiczuw i dziekuje za pomoc :hi:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dobrze,że nie posłuchałeś tylko jednego "fachowca" :gwizdanie:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy