Reeno Opublikowano 17 Maja 2007 Opublikowano 17 Maja 2007 Piozar11 a co sie stało że żałujesz?? Może zmieniłeś za późno??
go.hunter Opublikowano 19 Maja 2007 Opublikowano 19 Maja 2007 Witam. Skoro jest już tu tyle osób znających sie na automatach to może ktoś odpowie mi na pytanie. Kupiłem Audi 100 c3 z 1985 na cześciz z kopniętym automatem. Ani do przodu ani do tyłu. Po dolaniu oleju do skrzyni nagle zaczął jezdzić ale tylko do tyłu. Może ktoś wie co zrobić aby bujnął sie do przodu i co może być tego przyczyną!!!! proszę najpierw się przywitać w odpowiednim dziale, poza tym uzupełnij profil
piozar11 Opublikowano 20 Maja 2007 Opublikowano 20 Maja 2007 nie wiem czy za póżno wiesz jak to w sprowadzonym nie wiadomo.Po wymianie w czasie jazdy na 4 biegu odpuszcza mi tj.rosną obroty a nie jedzie [br]Dopisany: 20 Maj 2007, 15:05 _________________________________________________Ci od ASB mają zdania podzielone sam już nie wiem wiem tyle że muszę to zrobić bo zajeżdżę skrzynię
Reeno Opublikowano 21 Maja 2007 Opublikowano 21 Maja 2007 No dokładnie trzeba naprawić ślizganie się....To nie musi być od razu skomplikowana awaria
HiRide Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 wklej tekst gdzie pisza ze wiecej zarobia na nowej skrzyni i jej montazu niz na wymianie oleju
Musashi Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 w automatycznych skrzyniach biegów, należy wymieniac olej z filtrem.
bobek84 Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 To dlaczego kaza wymieniac olej w silniku? tez nie powinni nic pisac az sie silnik zatrze to zarobią.
HiRide Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 To dlaczego kaza wymieniac olej w silniku? tez nie powinni nic pisac az sie silnik zatrze to zarobią. bo wiecej zarobia na sprzedazy oleju i filtrow niz na remoncie zatartego silnika ktory troche wytrzyma na jednym oleju pomysl logicznie-teraz wymiana a raczej odswiezenie oleju w skrzyni w aso metoda statyczna kosztuje razem z olejem ok 500 zl czyli malo.Serwis na tym nie zarobi.Lepiej kiedy skrzynia sie rozsypie i klient odda ja do generalnego remontu ktory w aso bedzie kosztowal ponad 10 tys Widac na czym lepiej zarobia ? no wlasnie
sedi Opublikowano 15 Listopada 2008 Opublikowano 15 Listopada 2008 witam powiem szczerze ze jak sie czyta te posty to ciezko dojsc do tego czy wymieniac olej czy nie. Mam pytanko,jesli mój Multitronic przy 145000 miał jakas powazniejsza naprawe czy musiał byc zalany nowy olej?Naprawa w AUDI w Niemczech,sprawdziłem po VIN i spec z AUDI powiedział ze taka naprawa miała miejsce,obecny przebieg 223000 i niby jezdzi sie ekstra. Jeszcze jedno pytanko poniewaz jestem laikiem jesli chodzi o automaty czy to normalne ze jak stoi autko i nagle wdepne pedał gazu mocno to jest powinno byc takie delikatne zdławienie zanim "pojdzie"?
HiRide Opublikowano 15 Listopada 2008 Opublikowano 15 Listopada 2008 witam powiem szczerze ze jak sie czyta te posty to ciezko dojsc do tego czy wymieniac olej czy nie Mam pytanko,jesli mój Multitronic przy 145000 miał jakas powazniejsza naprawe czy musiał byc zalany nowy olej?Naprawa w AUDI w Niemczech,sprawdziłem po VIN i spec z AUDI powiedział ze taka naprawa miała miejsce,obecny przebieg 223000 i niby jezdzi sie ekstra. mozna sie zalamac bo tyle piszemy ze sie wymienia a ty dalej nie wiesz :bicz3: Zalezy jaka to byla naprawa ale watpie zeby w ASO W de zalali skrzynie starym olejem.Nie zaszkodzi sprawdzic jesli jest poziom i stan oleju a przynajnmniej bedziesz spal spokojnie Jeszcze jedno pytanko poniewaz jestem laikiem jesli chodzi o automaty czy to normalne ze jak stoi autko i nagle wdepne pedał gazu mocno to jest powinno byc takie delikatne zdławienie zanim "pojdzie"? Jak bedziesz tak dalej robił to przekonasz sie ile kosztuje naprawa skrzyni Skrzynie automatyczne nie sa stworzone do takiej jazdy a juz napewno nie multitronic. Jesli moge doradzic to po puszczeniu pedalu hamulca odczekaj ta sekunde az skrzynia zacznie sama lekko ciagnac bez gazu a jesli juz nie potrafisz sie powstrzymac to wciskaj gaz ale delikatnie i stopniowo. Ja na poczatku musialem sie przyzwyczaic do tej malej zwloki ze czasami(czasami rusza odrazu) po puszczeniu hamulca auto nie rusza odrazu.Teraz juz nauczylem sie czekac az auto ruszy a potem dodaje powoli gazu
sedi Opublikowano 15 Listopada 2008 Opublikowano 15 Listopada 2008 Jak sprawdzic stan oleju w Multi? Jeszcze jedno pytanko poniewaz jestem laikiem jesli chodzi o automaty czy to normalne ze jak stoi autko i nagle wdepne pedał gazu mocno to jest powinno byc takie delikatne zdławienie zanim "pojdzie"? Jak bedziesz tak dalej robił to przekonasz sie ile kosztuje naprawa skrzyni Skrzynie automatyczne nie sa stworzone do takiej jazdy a juz napewno nie multitronic. Jesli moge doradzic to po puszczeniu pedalu hamulca odczekaj ta sekunde az skrzynia zacznie sama lekko ciagnac bez gazu a jesli juz nie potrafisz sie powstrzymac to wciskaj gaz ale delikatnie i stopniowo. Ja na poczatku musialem sie przyzwyczaic do tej malej zwloki ze czasami(czasami rusza odrazu) po puszczeniu hamulca auto nie rusza odrazu.Teraz juz nauczylem sie czekac az auto ruszy a potem dodaje powoli gazu Nie jezdze tak tylko jak wsiadłem pierwszy raz tak mis sie przytrafiało Teraz wiem ze albo powoli albo lekko wcisnac gaz,wejdzie na obroty i dopiero wtedy gaz i ruszamy
HiRide Opublikowano 15 Listopada 2008 Opublikowano 15 Listopada 2008 Jak sprawdzic stan oleju w Multi? uzywajac opcji
bobek84 Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 Wracajac do tego co piszecie. bo wiecej zarobia na sprzedazy oleju i filtrow niz na remoncie zatartego silnika ktory troche wytrzyma na jednym oleju naughty pomysl logicznie-teraz wymiana a raczej odswiezenie oleju w skrzyni w aso metoda statyczna kosztuje razem z olejem ok 500 zl czyli malo.Serwis na tym nie zarobi.Lepiej kiedy skrzynia sie rozsypie i klient odda ja do generalnego remontu ktory w aso bedzie kosztowal ponad 10 tys Widac na czym lepiej zarobia ? [br]Dopisany: 16 Listopad 2008, 12:27_________________________________________________to dlaczego w 4biegowych mowia zeby wymieniac a w 5biegowych juz nie? tez powinni mowic ze sie nie zmienia i az sie rozsypia to zarobią.
HiRide Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 Wracajac do tego co piszecie. bo wiecej zarobia na sprzedazy oleju i filtrow niz na remoncie zatartego silnika ktory troche wytrzyma na jednym oleju naughty pomysl logicznie-teraz wymiana a raczej odswiezenie oleju w skrzyni w aso metoda statyczna kosztuje razem z olejem ok 500 zl czyli malo.Serwis na tym nie zarobi.Lepiej kiedy skrzynia sie rozsypie i klient odda ja do generalnego remontu ktory w aso bedzie kosztowal ponad 10 tys Widac na czym lepiej zarobia ? [br]Dopisany: 16 Listopad 2008, 12:27_________________________________________________to dlaczego w 4biegowych mowia zeby wymieniac a w 5biegowych juz nie? tez powinni mowic ze sie nie zmienia i az sie rozsypia to zarobią. o tych skrzyniach nie wiem juz nic w przeciwienstwie do multitronica.Nie wiem dlaczego tak drazysz temat byc moze 4 biegowa ma inny system smarowanie,jest mniej wytrzymala, napewno jest inaczej zbudowana niz 5 biegowa.Obojetnie co mowi ASO ja bym zmienial ale to tylko moje zdanie.Nie uzyskasz na wszystkie swoje pytania jednoznacznej odpowiedzi ktora cie zadowoli ale wiecej szkody narobi brak wymiany oleju niz zalanie skrzyni nowym.
sedi Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 witam, mam goraco prosbe,moze ktos z Krakowa lub okolic moglby rzucic okiem na mojego multi i ocenic czy wymieniac olej i czy wszystko ok?Bede wdzieczny za pomoc
bobek84 Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 No ale tez piszą ze po wymianie oleju w 5cio biegowych wystapiły problemy ze jakis bieg nie wchodzil itp. draze temat bo nie wiem co robic czy wymienic u siebie czy tez nie, wymienil bym bardzo chetnie ale boje sie zeby nie wyskoczyly potem jakies problemy.
OLO_GDA Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 No ale tez piszą ze po wymianie oleju w 5cio biegowych wystapiły problemy ze jakis bieg nie wchodzil itp. draze temat bo nie wiem co robic czy wymienic u siebie czy tez nie, wymienil bym bardzo chetnie ale boje sie zeby nie wyskoczyly potem jakies problemy. idz do jakeigos serwsiu gdzie na stole leza rozlozone skrzynie autom. serio. to bardzo pouczajace. zobaczysz wtedy ze to nie jest zadna magia tylko duuuzo sprzegielek, zaworkow i zebatek. ktore najzwyczajniej w swiecie wymagaja po 1sze smarowania a po 2gie oleju ktory nie zapycha zaworow itp. do tego spojrz jak wyglada olej przepracowany i co w nim plywa. wtedy przestaniesz sie zastanawiac i mam nadzieje ze sam zauwazysz ze to NIEREALNE zeby cokolwiek mialo sie pogorszyc. najwyzej moze byc to zbieg okolicznosci. tylko baardzo dokladnie dobierz taki sam olej i znajdz zaklad ktory wie jak to zrobic i jak potem ustawic dobry poziom oleju itp...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się