Tukan Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Witam jak w temacie czy zakladanie FMIC do autka ma sens??Narazie mam 115km 285Nm ale w wakacje planuje mody wpierw chip 145km 340Nm i tu jest moje pytanie czy jak zaloze FMIC i chip to bede mógł podniesc moc z 145km 340Nm do 155km 360Nm.Bo FMIC bedzie lepiej chlodzic turbo czy mam racje czy sie myle Czy odpuscic sobie FMIC i kupic turbo z AWX-a i cieszyc sie moca 160km 360Nm Pozdrawiam [ Dodano: 23-04-2007, 14:47 ] Moc do jakiej daze maxymalnie to 170km 400-420Nm i tu juz sprzeglo bedzie wymieniane ale czy intercooler w cieple dni wydoli??
pre_pl Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Opublikowano 23 Kwietnia 2007 FMIC nie chłodzi turbo.... tylko powietrze, jesli nie ma problemów z założeniem ja bym się mocno zastanawiał czy nie dołozyć właśnie, nie ma to jak zimne powietrze prawdę mówiąc dziwię się, że w AJMie takie moce chcecie uzyskiwać.
Tukan Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Aha czyli zaczac od FMIC+chip a potem jak bedzie malo to turbulum i zapewne sprzeglo choc nie wiadomo.FMIC to mysl na dalsze mody??
AndyN Opublikowano 27 Maja 2008 Opublikowano 27 Maja 2008 Zakładał ktoś FMICa do 2,5TDi? Sensowne to?
Flyer Opublikowano 27 Maja 2008 Opublikowano 27 Maja 2008 Bezsensowne. Do zwyklego chipa nic nie trzeba robic.
jarko Opublikowano 27 Maja 2008 Opublikowano 27 Maja 2008 Podepnę się. Na pewno turbo od AWX do AFN, jakiś programik i IC jest do wymiany bo dziurawy... Jest sens zakładać FMIC :?:
Iverson Opublikowano 27 Maja 2008 Opublikowano 27 Maja 2008 no pewnie!! bo seryjny to kiepska sprawa w upalne dni. w mocach rzędu 145ps tym bardziej , znając zycie na samym turbo się nie skończy :gwizdanie:
jarko Opublikowano 27 Maja 2008 Opublikowano 27 Maja 2008 Tak, na samym turbo to pewnie nie koniec :gwizdanie: Ale bardziej mi zależy na aucie mało awaryjnym jak na mocy... Boję się że jak zrobię FMIC to będą dalsze mody i nie wiem jak silnik to zniesie, a nie jest pierwszej młodości
AndyN Opublikowano 28 Maja 2008 Opublikowano 28 Maja 2008 Bezsensowne. Do zwyklego chipa nic nie trzeba robic. Najpierw zakładasz FMIC. Później piszesz program uwzględniający jego obecność.
spanky Opublikowano 28 Maja 2008 Opublikowano 28 Maja 2008 Bezsensowne. Do zwyklego chipa nic nie trzeba robic. dosyc pochopne stwierdzenie .... jak najbardziej powinno sie zadbac o dobre chlodzenie ....
poziek Opublikowano 28 Maja 2008 Opublikowano 28 Maja 2008 Bezsensowne. Do zwyklego chipa nic nie trzeba robic. Najpierw zakładasz FMIC. Później piszesz program uwzględniający jego obecność. :th: Dokładnie tak
AndyN Opublikowano 28 Maja 2008 Opublikowano 28 Maja 2008 Bezsensowne. Do zwyklego chipa nic nie trzeba robic. Najpierw zakładasz FMIC. Później piszesz program uwzględniający jego obecność. :th: Dokładnie tak I mogę wtedy stawać z Poźkiem "na kreskę". I wciągam Go nosem
poziek Opublikowano 28 Maja 2008 Opublikowano 28 Maja 2008 Bezsensowne. Do zwyklego chipa nic nie trzeba robic. Najpierw zakładasz FMIC. Później piszesz program uwzględniający jego obecność. :th: Dokładnie tak I mogę wtedy stawać z Poźkiem "na kreskę". I wciągam Go nosem dokladnie
Flyer Opublikowano 28 Maja 2008 Opublikowano 28 Maja 2008 dosyc pochopne stwierdzenie .... jak najbardziej powinno sie zadbac o dobre chlodzenie .... Jasne, ze tak. Pytanie tylko na ile to oplacalna inwestycja. Z tego co wiem - nie. Chyba, ze ktos chce isc w jakies powazniejsze modyfikacje...
spanky Opublikowano 28 Maja 2008 Opublikowano 28 Maja 2008 dosyc pochopne stwierdzenie .... jak najbardziej powinno sie zadbac o dobre chlodzenie .... Jasne, ze tak. Pytanie tylko na ile to oplacalna inwestycja. Z tego co wiem - nie. Chyba, ze ktos chce isc w jakies powazniejsze modyfikacje... tu chodzi o podejscie do definicji tuningu ... to nie tylko podnoszenie mocy [dorzucanie koksu] ale tez zagwarantowanie optymalnych warunkow pracy motorowni po dorzuceniu tego koksu .... co do oplacalnosci .. nie kazda zlotowka musi odbijac sie na wzroscie ilosci koni mechanicznych pod maska .... [p.s fakt FMIC to jest dosc duzy wydatek ]
Flyer Opublikowano 28 Maja 2008 Opublikowano 28 Maja 2008 spanky, masz absolutna racje. Ja napisalem tylko, ze do zwyklej zmiany softu w tym silniku - jest to nieoplacalne. Tymbardziej, ze AndyN ma BDH, ktore raczej na szalenstwa z moca bez duuuzych inwestycji nie pozwoli.
spanky Opublikowano 28 Maja 2008 Opublikowano 28 Maja 2008 Ja napisalem tylko, ze do zwyklej zmiany softu w tym silniku - jest to nieoplacalne. czego sie nie robi dla ukochanego smochodu ....
poziek Opublikowano 28 Maja 2008 Opublikowano 28 Maja 2008 Ja napisalem tylko, ze do zwyklej zmiany softu w tym silniku - jest to nieoplacalne. czego sie nie robi dla ukochanego smochodu .... Na pewno poprawi przebieg momentu i mocy to jest pewne
spanky Opublikowano 28 Maja 2008 Opublikowano 28 Maja 2008 Ja napisalem tylko, ze do zwyklej zmiany softu w tym silniku - jest to nieoplacalne. czego sie nie robi dla ukochanego smochodu .... Na pewno poprawi przebieg momentu i mocy to jest pewne nikt nie napisal ze nie poprawi ... tylko biorac pod uwage koszt i efekt w porownaniu koszt chipa i efekt to daje wynik nieoplacalny ... to o czym pisa Flyer
poziek Opublikowano 28 Maja 2008 Opublikowano 28 Maja 2008 2 kafle fmic z orurowaniem i czip rogalowy... dla mnie warte 3 kółek :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się