Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy warto sie bawic w FMIC


Tukan

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jak w temacie czy zakladanie FMIC do autka ma sens??Narazie mam 115km 285Nm ale w wakacje planuje mody wpierw chip 145km 340Nm i tu jest moje pytanie czy jak zaloze FMIC i chip to bede mógł podniesc moc z 145km 340Nm do 155km 360Nm.Bo FMIC bedzie lepiej chlodzic turbo czy mam racje :question: czy sie myle :question: Czy odpuscic sobie FMIC i kupic turbo z AWX-a i cieszyc sie moca 160km 360Nm :a4fan: Pozdrawiam

[ Dodano: 23-04-2007, 14:47 ]

Moc do jakiej daze maxymalnie to 170km 400-420Nm i tu juz sprzeglo bedzie wymieniane ale czy intercooler w cieple dni wydoli??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FMIC nie chłodzi turbo.... tylko powietrze, jesli nie ma problemów z założeniem ja bym się mocno zastanawiał czy nie dołozyć właśnie, nie ma to jak zimne powietrze :)

prawdę mówiąc dziwię się, że w AJMie takie moce chcecie uzyskiwać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha czyli zaczac od FMIC+chip a potem jak bedzie malo to turbulum i zapewne sprzeglo choc nie wiadomo.FMIC to mysl na dalsze mody??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładał ktoś FMICa do 2,5TDi?

Sensowne to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezsensowne. Do zwyklego chipa nic nie trzeba robic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się. Na pewno turbo od AWX do AFN, jakiś programik i IC jest do wymiany bo dziurawy... Jest sens zakładać FMIC :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no pewnie!! bo seryjny to kiepska sprawa w upalne dni. w mocach rzędu 145ps tym bardziej , znając zycie na samym turbo się nie skończy :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, na samym turbo to pewnie nie koniec :gwizdanie: Ale bardziej mi zależy na aucie mało awaryjnym jak na mocy... Boję się że jak zrobię FMIC to będą dalsze mody i nie wiem jak silnik to zniesie, a nie jest pierwszej młodości :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezsensowne. Do zwyklego chipa nic nie trzeba robic.

Najpierw zakładasz FMIC. Później piszesz program uwzględniający jego obecność. :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezsensowne. Do zwyklego chipa nic nie trzeba robic.

dosyc pochopne stwierdzenie .... :wink4:

jak najbardziej powinno sie zadbac o dobre chlodzenie ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezsensowne. Do zwyklego chipa nic nie trzeba robic.

Najpierw zakładasz FMIC. Później piszesz program uwzględniający jego obecność. :kox:

:th: Dokładnie tak :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezsensowne. Do zwyklego chipa nic nie trzeba robic.

Najpierw zakładasz FMIC. Później piszesz program uwzględniający jego obecność. :kox:

:th: Dokładnie tak :cool:

I mogę wtedy stawać z Poźkiem "na kreskę". I wciągam Go nosem :polew::tongue4::wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezsensowne. Do zwyklego chipa nic nie trzeba robic.

Najpierw zakładasz FMIC. Później piszesz program uwzględniający jego obecność. :kox:

:th: Dokładnie tak :cool:

I mogę wtedy stawać z Poźkiem "na kreskę". I wciągam Go nosem :polew::tongue4::wink4:

:bla::banan::tonguemad: dokladnie :polew:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dosyc pochopne stwierdzenie .... :wink4:

jak najbardziej powinno sie zadbac o dobre chlodzenie ....

Jasne, ze tak. :cool:

Pytanie tylko na ile to oplacalna inwestycja.

Z tego co wiem - nie. Chyba, ze ktos chce isc w jakies powazniejsze modyfikacje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dosyc pochopne stwierdzenie .... :wink4:

jak najbardziej powinno sie zadbac o dobre chlodzenie ....

Jasne, ze tak. :cool:

Pytanie tylko na ile to oplacalna inwestycja.

Z tego co wiem - nie. Chyba, ze ktos chce isc w jakies powazniejsze modyfikacje...

tu chodzi o podejscie do definicji tuningu ...

to nie tylko podnoszenie mocy [dorzucanie koksu] ale tez zagwarantowanie optymalnych warunkow pracy motorowni po dorzuceniu tego koksu .... :wink4:

co do oplacalnosci .. nie kazda zlotowka musi odbijac sie na wzroscie ilosci koni mechanicznych pod maska ....

[p.s fakt FMIC to jest dosc duzy wydatek :confused4:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spanky, masz absolutna racje. Ja napisalem tylko, ze do zwyklej zmiany softu w tym silniku - jest to nieoplacalne.

Tymbardziej, ze AndyN ma BDH, ktore raczej na szalenstwa z moca bez duuuzych inwestycji nie pozwoli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja napisalem tylko, ze do zwyklej zmiany softu w tym silniku - jest to nieoplacalne.

czego sie nie robi dla ukochanego smochodu .... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja napisalem tylko, ze do zwyklej zmiany softu w tym silniku - jest to nieoplacalne.

czego sie nie robi dla ukochanego smochodu .... :naughty:

Na pewno poprawi przebieg momentu i mocy to jest pewne :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja napisalem tylko, ze do zwyklej zmiany softu w tym silniku - jest to nieoplacalne.

czego sie nie robi dla ukochanego smochodu .... :naughty:

Na pewno poprawi przebieg momentu i mocy to jest pewne :tongue4:

nikt nie napisal ze nie poprawi :naughty: ... tylko biorac pod uwage koszt i efekt w porownaniu koszt chipa i efekt to daje wynik nieoplacalny ... to o czym pisa Flyer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 kafle fmic z orurowaniem i czip rogalowy... dla mnie warte 3 kółek :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...