_Bartek_ 3 Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 A w AVJ są dwie lambdy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikasz 0 Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Taka tulejkę mam jakieś 5 miesięcy i powiem, że sprawdzałem 3 rodzaje długości i żadna nie działała odpowiednio. dopiero w najdłuższą włożenie bardzo minimalnej ilości wełny mineralnej pomógł, gdyż temperatura spalin docierających do sondy spadła, i ilośc syfu docierającego również Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 A w AVJ są dwie lambdy? Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Bartek_ 3 Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 No i jak OLO? Działa, nie działa? Ile $ jak działa, ile jak nie? :kox: żartowałem... Napisz coś na temat tych Twoich tulejek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLO_GDA 5 Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 No i jak OLO? Działa, nie działa? Ile $ jak działa, ile jak nie? :kox: żartowałem... Napisz coś na temat tych Twoich tulejek... no kolega mówi ze działa. totalny brak czasu tylko mam zeby ogranąć temat do konca... ale w najblizszych dniach sie tym zajme... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peya81 0 Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 i jak się skończyły testy? można składać zamówienia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toma2701 0 Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Witam niedawno kupiłem a4 2005 bęzyna 2 litry 130km. z junkersem własnie mam taki sam problem przez 2 sonde zapala mi sie ta żółta kontrolka.Mechanior podpioł i wyskoczył mu błąd skaczące napiecie na 2 sondzie (poprostu sterowanie gazu jest za wolne do tego auta instalacja zenit sekwencja,, i kat za duzo mial do dopalania mieszanki i przez to zaczoł szwankowac twierdził jeszcze ze wymiana kata nie do konca wykluczy bład bo te sondy sa bardzo czule i delikatne odchylenie od normy zaraz wywala bład . Nie chce pakowac wiecej kasy do niego . a katalizator oreginalny to duzy wydatek stad moje pytanie czy mozna jakos to obejsc i czy przypadek wyzej wymieniony zadziala w 100% pozdrawiam i byłbym wdzieczny za odp . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 szukaj kata z sondami ostatnio kolega z forum kupił z alledrogo kpl za 300pln :oklaski: :oklaski: :oklaski: w Twoim przypadku zrobiłbym dokładna dioagnostyke silnika a potem regulację gazu jezeli masz uszkodzoną sondę to niestety musisz ja wymienic poniewaz uszkodzenie którejkolwiek powoduje znaczny wzrost zuzycia paliwa (nawet o 100%) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 22 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 poniewaz uszkodzenie którejkolwiek powoduje znaczny wzrost zuzycia paliwa (nawet o 100%) uszkodzenie pierwszej sondy owszem uszkodzenie 2 sondy nie wpływa na spalanie bo 2 sonda nie bierze udziału w ustalaniu składu mieszanki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 tutaj akurat jestes w błedzie druga sonda jest tak samo wazna jak pierwsza, inaczej nie byłoby jej równiez uszkodzenie katalizatora z dwiema sondami powoduje takie same objawy czyli zalewanie paliwem przykro mi Kolego nie myle sie ani trochę przerabiałem to już wiele razy najczęsciej w seicento MPi zasilanymi LPG, temperatura na wydechu jest tak wysoka poprzez zubazanie mieszanki że wypala kata a sondy dostają ostro w d..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 22 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 seicento MPI to nie audi 2 sonda w audi jest sondą WYŁĄCZNIE diagnostyczną to jest fakt, który potwierdzi każdy tuner benzyn w Polsce a nie podejrzenie na podstawie obserwacji fiatów na LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 owszem śmierdzace SC MPi to nie audi ale zasada działania silnika z dwiema sondami jest niestety taka sama podałem tutaj tylko przykład auta z EOBD tuner zajmuje sie typowo "poprawianiem" mocy i Nm a rzadko kiedy naprawą odłacz prosze 2 lambde i zobacz co sie dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 22 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 odłacz prosze 2 lambde i zobacz co sie dzieje naprawdę nie masz racji jeździłem z odpiętą sondą ba są osoby które jeżdżą z podpiętą sondą do wtyczki a sonda sobie dynda na trytytce w komorze silnika i nie ma żadnych sensacji ze spalaniem jedyny efekt uboczny to check engine na desce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elkowalo 0 Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 W każdym razie patent działa, zrobiłem już jakies 9000 km i narazie spokój. Jakis czas temu wywaliło mi błąd 17522 - nie jestem pewien, ale chyba sonda padła. Trzeba się jeszcze zastanowić jak zredukować wspomnianą już temperaturę i syf - ten sposób w wełną mineralną sprawdził się? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najkpio 0 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Witam . Mam ostrzeżenie dla posiadaczy amerykanskich wersji A4. Pod żadnym pozorem nie wyrzucajcie kata jesli macie instalacje LPG!!!!! Na 100% pojawi się wam check . Temat osobiście przerabiałem mimo zapewnień Pozka po czym finał był taki że kat wrócił na swoje miejsce a ja zostałem biedniejszy o 800zł . Wszystko w firmie El-Tec. Właściciel sam stwierdził że amerykańce są chyba bardziej czułe na temperature itp. Stosowali różne położenia drugiej sondy ..niestety to nie pomagało...wróciła fabryka . Dokładnie chodzi o silnik AMB 170KM. Pozdrawiam wszystkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
udy 3 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 dziwne, ja nie mam wprawdzie instalacji, ale kata też nie mam i wprawdzie błąd jest w pamięci jak podepne vaga ale check sie nie pojawia na blacie, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Jak komuś wyskakuje check mimo tulejki to nie pozostaje nic innego jak wyłączenie 2 sondy w sofcie :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Jak komuś wyskakuje check mimo tulejki to nie pozostaje nic innego jak wyłączenie 2 sondy w sofcie :gwizdanie: to jest najlepszym rozwiazaniem :good: :good: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikasz 0 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Jeżdrzę z tulejką i wełną mineralną w środku od paru miesięcy i jest OK. Jedynie raz wydmuchało mi wełnę i odrazu check wyskoczył. A co do spalania to kurcze jak pali się check chociaż nie powinien to chyba pali więcej:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tommylee 3 Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 a propo wyłączenia sondy 2 w sofcie, jak to można zrobić? poprzez VAG czy jakieś specjal interfejs? Czym grozi wyłączenie 2 sondy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się