Piotrek98igo Opublikowano 27 Lipca 2009 Opublikowano 27 Lipca 2009 maasakra ,konkretna seria ladny bonus
Wihajster Opublikowano 27 Lipca 2009 Opublikowano 27 Lipca 2009 wykres ładniejszy niż ori przynajmniej krzywa momentu znacznie lepsza
spanky Opublikowano 27 Lipca 2009 Opublikowano 27 Lipca 2009 wykres ładniejszy niż ori przynajmniej krzywa momentu znacznie lepsza dlatego robi sie softy ....
KENOiX Opublikowano 27 Lipca 2009 Opublikowano 27 Lipca 2009 Perfekcja UWAGA !!!W wątkach wypowiadamy sie tylko i wyłącznie merytorycznie. Za posty typu: super chip, gratki, rewelacja, ślicznie, wypas, emoty, szkoda, że to czy tamto oraz innego typu "spam" będą bezwzględnie dawane ostrzeżenia (patrz pkt 12 Regulaminu).
scrat Opublikowano 27 Lipca 2009 Opublikowano 27 Lipca 2009 rewelacja UWAGA !!!W wątkach wypowiadamy sie tylko i wyłącznie merytorycznie. Za posty typu: super chip, gratki, rewelacja, ślicznie, wypas, emoty, szkoda, że to czy tamto oraz innego typu "spam" będą bezwzględnie dawane ostrzeżenia (patrz pkt 12 Regulaminu).
Gość Trzeniu Opublikowano 27 Lipca 2009 Opublikowano 27 Lipca 2009 Jeden z najładniejszych wykresów jaki widziałem , chłopaki pokazali na co ich stać. Rewelacja!! . Mironek a jak spalanie? Była możliwość podciągnąć jeszcze coś wyżej?
Wihajster Opublikowano 27 Lipca 2009 Opublikowano 27 Lipca 2009 Czy jest DPF w końcu ? mówił,że nie ma
miron78 Opublikowano 27 Lipca 2009 Autor Opublikowano 27 Lipca 2009 Jeden z najładniejszych wykresów jaki widziałem , chłopaki pokazali na co ich stać. Rewelacja!! . Mironek a jak spalanie? Była możliwość podciągnąć jeszcze coś wyżej? spalanie - jak narazie nie miałem okazji sprawdzić, nawet na serii zbyt krótko miałem autko żeby porównać - myślę że tradycyjnie ( przy butowaniu 1l więcej, przy spokojnym lataniu 0,5l mniej ) Chyba początkowo nawet było więcej ale drżał drążek zmiany biegów i troche zeszli żeby było bezpiecznie [br]Dopisany: 27 Lipiec 2009, 13:52_________________________________________________ Czy jest DPF w końcu ? Brak
Gość Trzeniu Opublikowano 27 Lipca 2009 Opublikowano 27 Lipca 2009 Brak no to można i 300KM robić żeby mu drążek zęby powybijał? a tak na poważnie to trafiła Ci się ta motorownia jak ślepej kurze ziarno można chyba powiedzieć że to najszybsze 3.0 w klubie :gwizdanie: graty
poziek Opublikowano 27 Lipca 2009 Opublikowano 27 Lipca 2009 Brak no to można i 300KM robić żeby mu drążek zęby powybijał? a tak na poważnie to trafiła Ci się ta motorownia jak ślepej kurze ziarno można chyba powiedzieć że to najszybsze 3.0 w klubie :gwizdanie: graty śmiem twierdzić, że najmocniejsze co nie oznacza najszybsze :gwizdanie:
Cuber Opublikowano 27 Lipca 2009 Opublikowano 27 Lipca 2009 program programowi nie jest równy ......... 1/4 mili i kilka startów zweryfikuje Compotów
miron78 Opublikowano 27 Lipca 2009 Autor Opublikowano 27 Lipca 2009 Brak no to można i 300KM robić żeby mu drążek zęby powybijał? a tak na poważnie to trafiła Ci się ta motorownia jak ślepej kurze ziarno można chyba powiedzieć że to najszybsze 3.0 w klubie :gwizdanie: graty śmiem twierdzić, że najmocniejsze co nie oznacza najszybsze :gwizdanie: dokładnie [br]Dopisany: 27 Lipiec 2009, 14:43_________________________________________________ program programowi nie jest równy ......... 1/4 mili i kilka startów zweryfikuje Compotów właśnie niema się co napalać na cyferki wykresu ( to tylko papier ) Tak naprawdę czy ma sie program na 280 czy 260 to wg mnie kosmetyczna różnica ( co chyba zresztą na letnim było widać - 3x 3.0tdi i 3 różne, zaskakujące wyniki ) Jeden może być słabszy i pójdzie lepiej z dołu drugi zaś odwrotnie. Jeden kierowca jest oblatany na 1/4 inny nie i jeden drugiego wydyma mimo papierkowo niższej mocy. Tak więc wg mnie niema się co rozpisywać, porównywać czy weryfikować. Mi fura ma służyć do miłej/bezpiecznej jazdy z rodzinką i taka w tym momencie jest
Wihajster Opublikowano 27 Lipca 2009 Opublikowano 27 Lipca 2009 papatrz jaka masz temperature zasysania i otoczenia 33 celcjusze można sądzić,że w zimie jeszcze mocy i Nm przybędzie
miron78 Opublikowano 27 Lipca 2009 Autor Opublikowano 27 Lipca 2009 papatrz jaka masz temperature zasysania i otoczenia 33 celcjusze można sądzić,że w zimie jeszcze mocy i Nm przybędzie wiem wiem , upał się trafił niemożliwy w tym dniu a jak wiadomo są to warunki wpływającve niekorzystnie na pomiary. Dlatego też wynikiem byłem podwójnie zaskoczony ( pozytywnie oczywiście )
Flyer Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Hm.. Na tym syfiastym sofcie z DE miales 220@480, a w serii jeszcze lepiej? Oczywiscie wykres fajny, ciekaw jestem jakby to wygladalo na 1/4 z autem oniaka
Ataga Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 2xxPS .. ale chyba jeździ się tym co na niebiesko jest na wykresie a druga sprawa to temperatura otoczenia powinna na porządnej hamowni być korygowana i to pokazuje zdaje się pozycja wg Normy i po korekcie na silniku gratuluję
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się