pieckinn Opublikowano 27 Lipca 2009 Opublikowano 27 Lipca 2009 Witam. Jestem nowym użytkownikiem tego forum i mam pytanie, ciągle pokazuje mi się in1, znalazłem na forum sposób na kasowanie inspekcji przez vag-com ale gdy prubuje coś zmienić na kanale 6 to poprostu wyskakuje błąd, a kanału 8 wogle nie ma, próbowałem robić to programem vag-com 311.2 i nic, próbowałem również innymi wersjami, starszymi i to samo, drugi raz robiłem to programem vwtools 2.09 PL i także nic, nie wiem co już dalej robić, w najbliższym czasie miałem czyścic przepustnice, ale jednak zrezygnuje skoro nie będe mógł zrobić adaptacji. Pozdrawiam
pieckinn Opublikowano 27 Lipca 2009 Autor Opublikowano 27 Lipca 2009 Pełna wersja z crackiem[br]Dopisany: 27 Lipiec 2009, 16:50_________________________________________________Chciałbym dodać ze każdym programem którym próbowałem zrobić to, to dalej nic nie da się zrobić z inspekcją
andrzej_1970 Opublikowano 27 Lipca 2009 Opublikowano 27 Lipca 2009 A próbowls polskim vagiem 2,5 lub 4,9.Mam ten sam rocznik i tylko tymi programami da rade skasowac.
pieckinn Opublikowano 27 Lipca 2009 Autor Opublikowano 27 Lipca 2009 mam vag pod port com, polska wersja 4.9 nie działa bo jest pod usb ;/ a innej nie moge znalezc, chyba już czas zainwestować w vag na usb
Darev Opublikowano 27 Lipca 2009 Opublikowano 27 Lipca 2009 żeby było wiadomo o jaki program chodzi to czy to napewno ten? http://wrzucamy.pl/inne-programy/6213-polski-vag-diagnostyka-samochodow-vw-audi.html
pieckinn Opublikowano 27 Lipca 2009 Autor Opublikowano 27 Lipca 2009 tej wersji jeszcze nie miałem, ale w większości wersji programu nie mogłem zmienić kanału 6, a kanału 8 wogle nie było. Kupiłem niedawno vag na usb i czekam na przyjście, do tej pory miałem vag na port com kupiony kilka lat temu leżal bez użytku. Narazie mi sie nie spieszy więc poczekam troche na ten z usb, jak będzie wszystko działać to poinformuje was. Inspekcja wykasowana Polskim Vagiem, prosto i szybko, ale przepustnicy nie będe ruszać bo wszystkie węże są sztywne i troche boje sie ruszać jej, za tydzień będe miec dodatkowe narzędzia i osobe do pomocy i wtedy przeczyszcze, falowanie obrotów pojawiło się dopiero kiedy silnik nagrzał sie do 90 stopni i balansowało na poziomie 900-1500 obrotów, a potem ustało, dla pewności sprawdzałem błędy dwoma vagami i nie było zadnych.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się