Rajmondo Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Dziś zamówiłem w ASO kostki do reflektorów - jutro je odbieram i mogę zabierać się do przerabiania. Odnośnie wymiany tylnych lamp nie mam wątpliwości, nie mam pytań, ale inaczej jest w przypadku lamp przednich. Przeszukałem forum i ... nie znalazłem informacji na temat podłaczenia elektrycznego nowych lamp przy przeróbce z dzielonych Valeo na zespolone Valeo. Potrzebny mi schemat jak podłączyć instalację do nowej kostki. Znalazłem jedynie informację, że trzeba przerobić trochę instalację aby światła mijania nie gasły po włączeniu drogowych. http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=879&postdays=0&postorder=asc&start=30 W wątku http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=2783 autor zapomniał o obietnicy dodania tabelki krosowania kabli ze starych lamp do nowych ... niestety. Czy ktoś może mi udostępnić tego typu informacje? Przeczytałem też, że stare lampy różnią się od nowych uchwytami, że w przypadku nowych konieczne jest dorobienie dodatkowego uchwytu. Czy ktoś coś wie więcej na ten temat?
Yelo Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Najprostszym rozwiązaniem byłaby mocna dioda Schottky'ego od długich do krótkich. Tylko nie wiem, czy przewody wytrzymają.
jasiek_a4 Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Kolego co do kabli to jest tak ostatnio przerabiałem u siebie : brązowy kabel ze starej kostki to masa świateł, szaro czerwony to plus pozycji, żółto biały to światła mijania a biało żółty to drogowe a 2 kostka to : brązowy masa, szaro czarny plus pozycji, żółto czarny mijania, biało czarny drogowe. Ale najlepiej to zrobisz jak weżmiesz miernik i posprawdzasz sobie sam bedziesz miał 100% pewności.
martin a4 Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Przeczytałem też, że stare lampy różnią się od nowych uchwytami, że w przypadku nowych konieczne jest dorobienie dodatkowego uchwytu. Czy ktoś coś wie więcej na ten temat? no ale co z tym jest to prawdA
dawajrapa Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Przeczytałem też, że stare lampy różnią się od nowych uchwytami, że w przypadku nowych konieczne jest dorobienie dodatkowego uchwytu. Czy ktoś coś wie więcej na ten temat? no ale co z tym jest to prawdA podpinam sie pod to pytanie. mam jedna zespolona valeo, wtyki, poluje teraz na druga i silniczki i mysle ze jakos po majowce tez sie zabiore za przerobke. ale o co chodzi z tym przerabianiem uchwytow? pierwsze slysze, moze wypowie sie ktos kto juz przerobil dzielone na zespolone?
Szewczenko7 Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Ja u siebie zadnych uchwytow nie dorabialem poniewaz lampa trzyma sie mocno i pewnie , jezeli ktos chce dodac 3 uchwyt moze to zrobic ja nie widzie potrzeby :twisted:
Rajmondo Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Cieszy mnie fakt, że nie ma konieczności kombinowania z uchwytami :biggrin: Damos uaktualnił juz wątek http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=2783 za co dziękuję. Schemat podłaczenia dotyczy przeróbki z lamp Bosch (z halogenami) na zespolone Valeo. Czy układ podłączenia w lampach Bosch jest taki sam jak w dzielonych (starych) Valeo? Ktoś wie? [ Dodano: 27-04-2007, 16:06 ] Właśnie miałem demontować stare lampy ... ale pojawił się problem. Kupiłem kostki w ASO, ale w środku są puste. Co jeszcze potrzebuję, a by można było zainstalować przewody w nowej kostce? Pilne!
damos Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Właśnie miałem demontować stare lampy ... ale pojawił się problem. Kupiłem kostki w ASO, ale w środku są puste. Co jeszcze potrzebuję, a by można było zainstalować przewody w nowej kostce? Pilne! W tym samym ASO musisz zakupić tzw. "konektorki" - są to styki metalowe do tych wtyczek. Te styki są razem z przewodami: na obu końcach każdego przewodu jest metalowy "styk" z zatrzaskiem, który wkładasz do wtyczki. Na dwie wtyczki wystarczy ci 8 (faktycznie to siedem - jeden styk nie jest używany) przewodów.
Rajmondo Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2007 W tym samym ASO musisz zakupić tzw. "konektorki" - są to styki metalowe do tych wtyczek. Te styki są razem z przewodami: na obu końcach każdego przewodu jest metalowy "styk" z zatrzaskiem, który wkładasz do wtyczki. Na dwie wtyczki wystarczy ci 8 (faktycznie to siedem - jeden styk nie jest używany) przewodów. No tak, teraz wiem - dzwoniłem do ASO i w poiedziałek mam je odebrać. Nikt wcześniej nie wspominał o tym
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się