Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Falowanie obrotów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szanownych forumowiczow mam problem z moim autkiem mianowicie wczoraj wieczorem zaczely mi falowac obroty od okolo 300 do 1300 pomyslalem ze to przeplywomierz wiec odlozylem czyszczenie az do dzis. Rano pojechalem do pracy okolo 6km wrocilem i po krotkim postoju okolo 30min auto nie chce juz zapalic tzn odpalil ale nie chcial wejsc na obroty trzymaml 1500 po chwili wskoczyl do 6000 spadly i zgasl od tamtej pory koniec niechce zagadac. Wyczyscilem przeplywomierz wymieniliem przewody i swiece sprawdzilem jest iskra kiedy krece smierdzi paliwem i kiedy dodam mu gazu zachowuje sie tak jak by probowal odpalic, ale nie mogl niestety nie mam dostepu do vaga zeby sprawdzic bledy. Z gory dziekuje za pomoc

Opublikowano

Bez podpięcia po kompa za dużo nie zdziałamy :confused4:

Sprawdzałeś przepustnice ? czyściłeś ja ?

Ale mimo wszytko , falowanie obrotów to domena przepustnicy. Niestety u Ciebie już całkiem padło coś i bez błędów nic nie wywróżymy :(

Poszukaj kogoś z forum kto ma kabel i jest z Twojej okolicy, w przeciwnym razie możesz rozbierać cały silnik po kolei i szukać ale to nie ma sensu :wallbash: [br]Dopisany: 28 Lipiec 2009, 08:55_________________________________________________widzę ze mieszkasz na wyspie :przebiegly: Odezwij się na PW to dam Ci namiary na chłopaków z forum passata , jest tam paru speców od vagowania :> Pytanie tylko czy mieszkają blisko Ciebie.

Opublikowano

Witam kolego aktualnie przebywam juz w ojczystym kraju za godzine bede mial kody wiec je wrzuce.

Juz mam

VCDS Version: Release 805.0

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 8D0 907 557 C

Component and/or Version: 1,8L R4/5V MOTR HS D07

Software Coding: 04001

Work Shop Code: WSC 00000

4 Faults Found:

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 35-10 - - - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

17734 - Knock-Control: Cylinder 2: Regulation Limit Exceeded

P1326 - 35-10 - - - Intermittent

00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

Opublikowano

Masz problem z czujnikiem halla (00515) jeśli jest uszkodzony to on bedzie przyczyną ciężkiego odpalania. Skasuj błedy i zobacz czy wrócą. Ten dziwny skok obrotów o którym pisałeś stawia w podejrzeniu również nastawnik przepustnicy tak czy owak jest ona bezwzględnie do czyszczenia skoro obroty falowały. Co do czyszczenia przepływomierza to chyba ci się on pomylił z przepustnicą która powinieneś wyczyścić zamiast niego :gwizdanie:

Opublikowano

problem w tym ze on wogole nie odpala :P jutro sie do tego wszystkiego zabiore tylko musze znalesc na forum instrukcje jak :P dziekuje bardzo jutro napisze czy sie udalo

Opublikowano

przy uszkodzonym czujnika halla odpalenie może byc bardzo trudne jesli do tego dojda jeszcze inne problemy typu przepustnica

Opublikowano

czujników sie nie naprawia tylko wymienia, no chyba ze sie kabelek gdzieś naderwał tylko, uzyj szukaczki to napewno cos wiecej znajdziesz na forum na temat tego czujnika

Opublikowano

Witam apropos tego czujnika to wielka lipa wymienilem na inny i dalej to samo podobno rozrzad jakis klin mogl sie zerwac auto jutro idzie do mechaniora zobaczymy co on zdziala :/

Opublikowano

ja miałem rozrząd przestawiony o jeden ząbek tez pokazywał bład halla ale po ustawieniu rozrządu było ok.ja to robiłem w aso więc mnie skasowali 300zł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...