fantastic Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 No to ja mam inny pomysl zasilanie chwilowe mozna by bylo sciagnac z impulsu jaki idzie na rozrusznik (przewarznie auta odpalaja tylko chwilke) ze stacyjki czyli plus,podpiac go do zegarow i podswietlania ,zmniejszyc jesli potrzeba napiecie i powinno sie wychylic na czas odpalenia i powrucic na wolne obroty jak silnik zapali . podswietlanie tez powinno zgasnac.no to moj pomysl a teraz trzeba kogos kto powie czy jest to mozliwe ,w miare latwe i proste.pozdr na forum jest zainstalowane sprawdzanie pisowni - używajcie go ! jak podświetli na czerwono tzn że jest błąd. Test zegarów ma robić po przekręceniu kluczyka na zapłon,a nie w momencie rozruchu
Ambro Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 Test zegarów ma robić po przekręceniu kluczyka na zapłon,a nie w momencie rozruchu No właśnie. W przeciwnym razie zajechałbyś rozrusznik zanim wskazówki przejadą się po tarczach
grzybek261 Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 no to ile maja wskazówki jechać po blacie? rozrusznik działa dosłownie 2 sek no chyba ze kros ma trupa wiec powinno dojechać do końca.no ale skoro lipa to trudno może kros wymyśli cos lepszego.pozdr[br]Dopisany: 25 Luty 2010, 21:23_________________________________________________A i jeszcze czy czsem wlaczajac w obieg urzadzenie trzecie vag nie wywali bledow??
Ambro Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 Mi np. odpala od razu bez zająknięcia po paru dniach stania tak więc wskazówki ledwo by się podniosły, straciły napięcie i od razu opadły
grzybek261 Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 a moze ktos wie jakie jest potrzebne napiecie zeby sie podniosly do konca i czy jest takie same jak na podswietlaniu??
bin85 Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 Podanie napięca na wejśćie obrotomierza czy prędkościomierza niec nieda wskazówka ani drgnie trzeba tam podać sygnał o przebiegu prostokątnym o częstotliwośći około 300Hz wtedy wskazówka wychyli się maksymalnie.
Mike_G_A4 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Widzę, że temat umarł śmiercią naturalną ale mam dla was ciekawostkę ponieważ na forum golfa zrobili program który w swoich zaawansowanych opcjach ma też test zegarów podrzucę wam link może współpraca czymś zaowocuje http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=80&t=404527
simon__75 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Widzę, że temat umarł śmiercią naturalną ale mam dla was ciekawostkę ponieważ na forum golfa zrobili program który w swoich zaawansowanych opcjach ma też test zegarów podrzucę wam link może współpraca czymś zaowocuje http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=80&t=404527 Całkiem ciekawe funkcje tam doszly... Fajna sprawa Ciekawe ile "zegarów" im poleciało zanim do tego doszli ... Tak czy inaczej :
Słonik1985 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Da sie zrobic napewno taki efekt testu zegarów przy zaplonie. jesli w 80tce sie da, a wiem ze sie da bo widzialem tak zrobione zegary, to w nowszych tymbardziej sie da, przypuszczam ze trzeba by magika od programowania i poprostu przeprogramowac flsh w zegarach tak zeby wykonywa test po przekreceniu zaplonu. Dokladnie taki efekt nazywa sie autokalibracja.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się