domjenick Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 od dluzszego czasu chodzilo mi po glowie,jak zrobic,zeby DV wydawala glosniejsze "pszzzzyt" i wyszlo-otoz zrobilem cos na wzor "splitter'a" dawca byl zawor DV-sprawny,ale nie uzywany z uwagi na zakup nowego czas zrobienia,to kwestia,jak zostanie wykonany-ja uzylem w/w DV ,kroćca -o srednicy okolo 2mm i klej hydrauliczny ,do "spawania" plastikowych rurek... wywiercenie dziurki,wlozenie krućca i sklejenie-15 minut :gwizdanie: do wyschniecia pozostawilem kilka dni,bo zapomnialem o tym,ale juz po godzinie ten klej jest twardy jak plastik montaz w aucie-10 minut i testy-okolo pol godziny... konkluzja,takowy splitter jest tanszy od tych z ebaya ,satysfakcja z wykonanego zadania do lansu po miescie , no i "pszzzzt" tutaj jest dzwiek dzwiek splittera najwazniejsze,ze ryk 1,8T nie zaglusza dzwieku, tylko odwrotnie... a teraz jazda po mnie
szkopek Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 no Dominik to jeszce tylko czipsa Ci zostalo zapodac [br]Dopisany: 02 Sierpień 2009, 22:32_________________________________________________dzwiek fajny ,a jak ci autko na wolnych obrotach chodzi??
domjenick Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2009 elegancko,bo wiekszosc powietrza zastaje w ukladzie i silnik sie nie "meczy" z zassaniem przez intercooler,tylko "uzywa" powietrze ,ktore powrocilo do dolotu nie ma zadnych skokow obrotow-po pol godzinnych testach powinno cos juz pokazac,bo ostatnio,jak odpialem wylot z DV-dzwiek byl klasyczny,ale silnik na wolnych obrotach falowal i gasl,trzeba bylo pomagac stopa,a tak jest ok...[br]Dopisany: 02 Sierpień 2009, 22:42_________________________________________________ o to teraz będziesz śmigał po mieście zamiast się z nami spotkać ..... swoją drogą mała rzecz a cieszy wiesz,cieszy,bo zrobione i dziala-co najwazniejsze-druga DV lezy w bagazniku,jakby co...
aju Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 czy z czasem komp nie "zglupieje" jak to bywa przy bowach w 1,8t?
domjenick Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2009 moglby "zglupiec",gdyby bylo,jak w Bov'ie-gdzie cala kompresja uchodzi w atmosfere,tutaj jest inaczej,bo duza dawka powietrza jednak wraca ,tam,gdzie powinna,a ta mala dziurka nie jest w stanie "upuscic" calej kompresji,wiec turbo caly czas sie kreci na tych samych obrotach i nie potrzebuje sie rozpedzac od nowa,przy kazdej zmianie biegu,zeby osiagnac potrzebne doladowanie do podanej dawki paliwa
domjenick Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2009 zawsze mozna to dopracowac,ulepszyc-to tylko pomysl
Nosb Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 Ale wymysliliscie... Przeciez to jest milimetrowa dziura w ukladzie Bo oprocz tego ze upuszcza tamtedy to i zasysa powietrze na pewno i nie wmowicie mi ze nie ma wplywu na silnik... Mam pomysl : to ja zamiast tracic na tego dupereka mosieznego nawierce dziurke w DV Efekt ten sam ... Pzdro. [br]Dopisany: 21 Wrzesień 2009, 23:46_________________________________________________O przepraszam przyjrzalem sie... To jest dwumilmetrowa dziura ... Ide wezme wieksze wiertlo
domjenick Opublikowano 21 Września 2009 Autor Opublikowano 21 Września 2009 oprocz tego ze upuszcza tamtedy to i zasysa powietrze na pewno i nie wmowicie mi ze nie ma wplywu na silnik... gdyby mialo ujemny wplyw na silnik-Vag pokazalby blad,a tego nie robi-dziurka jest w powrocie do TIPa wiec nawet jesli zassa troche powietrza przez nia-to o ile mniej przeplywka Ci zmierzy?nic,bo powietrze powracajace nie jest mierzone jeszcze raz przez przeplywke ,tylko powraca do TIPa utrzymujac obroty turbiny na stalych obrotach,co zabobiega duzym wahaniom doladowania w poczatkowej fazie(przycisniecia gazu,po zmianie biegu),a co z kolei wplywa na zywotnosc turbiny... w B5,gdzie wazna jest ilosc zasysanego powietrza do ustalenia dawki paliwa-jest podobnie-zassanie,kompresja i nadmiar idzie przez DV z powrotem do turba-nic nie powoduje zaklocen w pomiarach przeplywki... -robi roznice,jesli po otwarciu zaworu DV-zmierzona i skompresowana ilosc powietrza, zostala wypuszczona w atmosfere i nie powrocila z powrotem do ukladu i turbo musi jeszcze raz "napompowac" ,by utrzymac poziom powietrza w stosunku do paliwa-to sa wlasnie te zawirowania obrotow,bo mieszanka moze byc za bogata i ECU "zubaża" dawke paliwa-wtedy wywala blad o niesprawnosci zaworu DV,czasem o mieszance...taka mala dziurka-miesci sie w granicach tolerancji ECU,wieksza moze powodowac niedokladny pomiar i błąd
Nosb Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 Robta co chceta ja tam wole duze turbo i stozek
domjenick Opublikowano 21 Września 2009 Autor Opublikowano 21 Września 2009 nawet jeden przypadek w B5 sie znalazl http://www.a4-klub.pl/smf/b5_aeb_zawor_upustowy_blow_off-t95398.0.html;msg1092936#msg1092936 ja tam wole duze turbo i stozek
boniu Opublikowano 28 Września 2009 Opublikowano 28 Września 2009 domi gdzie dorwales taki kruciec ?? niegdzie nie umie znalezc
domjenick Opublikowano 28 Września 2009 Autor Opublikowano 28 Września 2009 domi gdzie dorwales taki kruciec ?? niegdzie nie umie znalezc zostal mi,jak montowalem wskaznik doladowania-to jest jakiegos rodzaju reduktor
boniu Opublikowano 28 Września 2009 Opublikowano 28 Września 2009 ja zamontowalem inny kruciec ciekawe jak bedzie chodzil
moro99 Opublikowano 28 Września 2009 Opublikowano 28 Września 2009 ma macie moze jakies nagrania na YT czy gdzies jak to w praktyce swiszczy gwizdzy itd ?
Krycha Opublikowano 28 Września 2009 Opublikowano 28 Września 2009 http://www.przeklej.pl/plik/nagranie-1-mp3-00032l7se96u Testowałem sama dziurkę w DV - raczej bez efektu. Może króciec/dysza robiła by tu robotę, ale nie chciało mi się bawić.
domjenick Opublikowano 28 Września 2009 Autor Opublikowano 28 Września 2009 ma macie moze jakies nagrania na YT czy gdzies jak to w praktyce swiszczy gwizdzy itd ? no w pierwszym watku jest na czerwono
moro99 Opublikowano 28 Września 2009 Opublikowano 28 Września 2009 bardzo ciekawie to brzmi czyli generalnie jest to kawalek srubki z dziurka w srodku. A ile ta dziurka ma ? 2 mm ?zeby nie kupic za malej ani za duzej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się