Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] Splitter


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

od dluzszego czasu chodzilo mi po glowie,jak zrobic,zeby DV wydawala glosniejsze "pszzzzyt" i wyszlo-otoz zrobilem cos na wzor "splitter'a" dawca byl zawor DV-sprawny,ale nie uzywany z uwagi na zakup nowego

czas zrobienia,to kwestia,jak zostanie wykonany-ja uzylem w/w DV ,kroćca -o srednicy okolo 2mm i klej hydrauliczny ,do "spawania" plastikowych rurek... :wink4::decayed:

60b44cafebf6a986m.jpg 58bc1e941091fe0fm.jpg 312541e5ab7876fdm.jpg 8b0155d2c72fd4dcm.jpg 27a10980128af58fm.jpg

wywiercenie dziurki,wlozenie krućca i sklejenie-15 minut :gwizdanie: do wyschniecia pozostawilem kilka dni,bo zapomnialem o tym,ale juz po godzinie ten klej jest twardy jak plastik :decayed:

montaz w aucie-10 minut i testy-okolo pol godziny...

konkluzja,takowy splitter jest tanszy od tych z ebaya :tongue4: ,satysfakcja z wykonanego zadania do lansu po miescie :cool1: , no i "pszzzzt" :decayed:

tutaj jest dzwiek :naughty: dzwiek splittera najwazniejsze,ze ryk 1,8T nie zaglusza dzwieku, tylko odwrotnie...

a teraz jazda po mnie :kox:

Opublikowano

no Dominik to jeszce tylko czipsa Ci zostalo zapodac :kox:[br]Dopisany: 02 Sierpień 2009, 22:32_________________________________________________dzwiek fajny ,a jak ci autko na wolnych obrotach chodzi??

Opublikowano

elegancko,bo wiekszosc powietrza zastaje w ukladzie i silnik sie nie "meczy" z zassaniem przez intercooler,tylko "uzywa" powietrze ,ktore powrocilo do dolotu :wink4: nie ma zadnych skokow obrotow-po pol godzinnych testach powinno cos juz pokazac,bo ostatnio,jak odpialem wylot z DV-dzwiek byl klasyczny,ale silnik na wolnych obrotach falowal i gasl,trzeba bylo pomagac stopa,a tak jest ok...[br]Dopisany: 02 Sierpień 2009, 22:42_________________________________________________

o to teraz będziesz śmigał po mieście zamiast się z nami spotkać ..... swoją drogą mała rzecz a cieszy :evil:

wiesz,cieszy,bo zrobione i dziala-co najwazniejsze-druga DV lezy w bagazniku,jakby co... :wink4:
Opublikowano

czy z czasem komp nie "zglupieje" jak to bywa przy bowach w 1,8t?

Opublikowano

moglby "zglupiec",gdyby bylo,jak w Bov'ie-gdzie cala kompresja uchodzi w atmosfere,tutaj jest inaczej,bo duza dawka powietrza jednak wraca ,tam,gdzie powinna,a ta mala dziurka nie jest w stanie "upuscic" calej kompresji,wiec turbo caly czas sie kreci na tych samych obrotach i nie potrzebuje sie rozpedzac od nowa,przy kazdej zmianie biegu,zeby osiagnac potrzebne doladowanie do podanej dawki paliwa :wink4:

Opublikowano

w takim razie pomysł 1klasa :good:

Opublikowano

zawsze mozna to dopracowac,ulepszyc-to tylko pomysl :wink4:

Opublikowano

Ale wymysliliscie... Przeciez to jest milimetrowa dziura w ukladzie :wallbash: Bo oprocz tego ze upuszcza tamtedy to i zasysa powietrze na pewno i nie wmowicie mi ze nie ma wplywu na silnik...

Mam pomysl : to ja zamiast tracic na tego dupereka mosieznego nawierce dziurke w DV :) Efekt ten sam ... Pzdro. [br]Dopisany: 21 Wrzesień 2009, 23:46_________________________________________________O przepraszam przyjrzalem sie... To jest dwumilmetrowa dziura ... Ide wezme wieksze wiertlo :P:kox:

Opublikowano

oprocz tego ze upuszcza tamtedy to i zasysa powietrze na pewno i nie wmowicie mi ze nie ma wplywu na silnik...

gdyby mialo ujemny wplyw na silnik-Vag pokazalby blad,a tego nie robi-dziurka jest w powrocie do TIPa wiec nawet jesli zassa troche powietrza przez nia-to o ile mniej przeplywka Ci zmierzy?nic,bo powietrze powracajace nie jest mierzone jeszcze raz przez przeplywke ,tylko powraca do TIPa utrzymujac obroty turbiny na stalych obrotach,co zabobiega duzym wahaniom doladowania w poczatkowej fazie(przycisniecia gazu,po zmianie biegu),a co z kolei wplywa na zywotnosc turbiny... :wink4:

w B5,gdzie wazna jest ilosc zasysanego powietrza do ustalenia dawki paliwa-jest podobnie-zassanie,kompresja i nadmiar idzie przez DV z powrotem do turba-nic nie powoduje zaklocen w pomiarach przeplywki...

-robi roznice,jesli po otwarciu zaworu DV-zmierzona i skompresowana ilosc powietrza, zostala wypuszczona w atmosfere i nie powrocila z powrotem do ukladu i turbo musi jeszcze raz "napompowac" ,by utrzymac poziom powietrza w stosunku do paliwa-to sa wlasnie te zawirowania obrotow,bo mieszanka moze byc za bogata i ECU "zubaża" dawke paliwa-wtedy wywala blad o niesprawnosci zaworu DV,czasem o mieszance...taka mala dziurka-miesci sie w granicach tolerancji ECU,wieksza moze powodowac niedokladny pomiar i błąd :tongue4:

Opublikowano

Robta co chceta :P ja tam wole duze turbo i stozek :kox:

Opublikowano

domi gdzie dorwales taki kruciec ?? :) niegdzie nie umie znalezc

zostal mi,jak montowalem wskaznik doladowania-to jest jakiegos rodzaju reduktor
Opublikowano

ma macie moze jakies nagrania na YT czy gdzies jak to w praktyce swiszczy gwizdzy itd ?

no w pierwszym watku jest na czerwono :wink4:
Opublikowano

bardzo ciekawie to brzmi :) czyli generalnie jest to kawalek srubki z dziurka w srodku.

A ile ta dziurka ma ? 2 mm ?zeby nie kupic za malej ani za duzej :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...