Andrez Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Witam! Niedawno stalem sie posiadaczem A4 1.8T AEB rocznik '98 (przebieg 179.000km). Moje szczescie nie trwalo dlugo... Dzis zauwazylem ze auto "dymi"... Przy wejsciu na obroty (powyzej 3000obr/min) mozna zauwazyc ze minimalnie dymi, raz czarnym a raz bialym dymem. Nie ma zadnego spadku mocy, turbo wkreca sie tak jak powinno i nie ma zadnych podejrzanych dzwiekow z silnika czy turbo. Zauwazylem rowniez ze temperatura zamiast byc na 90stopniach jest najczesciej na 75stopniach. Czy to ma cos wspolnego ze soba? Nie ma zadnych wyciekow oleju itp. Czy to turbo czy uszczelka pod glowica? Jak to wszystko sprawdzic i w jakiej kolejnosci? Prosze o rady! Pozdrawiam, Andrez
udy Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 sprawdź płyn w chłodnic czy nie ma w nim śladów oleju, czy płyn nie kipi ze zbiornika jak odkręcisz na rozgrzanym silniku, i odwrotnie czy w oleju nie zbiera się taki kremowy nalot, na bagnecie lub na korku, pozdro ps poszukaj bo wszystko już było nie jednokrotnie
HarryH Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 moim zdaniem termostat, i masz niedogrzany silnik który dostaje większe dawki paliwa i może to być przyczyną pozdro
sylwiasty Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Witam! Jak kolega wyżej napisał - termostat zaliczył zgon. Silnik jest niedogrzany i daje wyższe dawki paliwa co skutkuje czasem czarnym bączkiem. Miałem to samo u siebie, po wymianie trzyma 90* jak zaklęty.
Andrez Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Termostat i czujnik temperatury do komputera i wskaznika zamowiony! Czy mozna jezdzic z rozwalonym termostatem? Moze to glupie pytanie ale nie mam pojecia. Temperatura jest najczesciej na 65° do 90°. Po tych problemach nie przekraczam 3000obr/min do czasu wymiany termostatu i czujnikow... Czy wiecie moze gdzie znajduje sie czujnik temperatury zewnetrznej? Moj pokazuje mi -10° gdy na zewnatrz jest 26° Z gory THX za pomoc!
wesz82 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Puki nie zmienisz termostatu i czujnika auto dostaje nie właściwą mieszankę paliwa więc nie katuj jej Co do czujnika to nie jestem pewny ale chyba koło chłodnicy pod zderzakiem
HarryH Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 tak czujnik temp zewnętrznej jest pomiędzy chłodnicą a zderzakiem na takim małym "wysięgniku" na pewno znajdziesz rzuca się w oczy pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się