marekg Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Witam, Po dłuższej nieobecności w tym dziale spowodowanej brakiem usterek pojawiam się znowu. Problem dotyczy rozruchu - niezależnie czy zimny czy ciepły raz pali na dotyk a innym razem musi kręcić kilka sekund. Nie ma tu wpływu temperetura ani czas postoju. Filtr paliwa wymienony razem z "trójnikiem" - bez efektu. Na VAG brak błędów, aku sprawdzony i działa bez zarzutu. Odczyty temperertur nie wskazują na głupawke któregoś z czujników. Co jest u licha? na co zwrócić uwagę? jak sprawdzić pompy paliwa? Auto jest z 2001r, czy tam nie było jakiegoś problemu z króćcami na vacum pompie? Układ wtryskowy wg wskazań na VAG jest w normie z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi
jacuś Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Mam ten sam problem wymieniłem filtr i przez jeden dzień było ok na drugi na nowo się zaczęło niezależnie od temperatury raz pali na dotyk raz trzeba go pokręcić
spanky Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 przed wymiana filtra problem wystepowal ?
marekg Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Nie wiem czy pytanie do mnie ale odpowiem, że problem zaczął się pojawiać jakieś 3 tygodnie temu a wymiana filtra była pierwszym krokiem próby diagnozowania problemu. Auto dziś stoi u magika od elektryki i VAG-a, na poczekaniu posprawdzał i potwierdził brak błędów i prawidłowe parametry w blokach wartości rzeczywistych. ZObaczymy co będzie jak podłubie...[br]Dopisany: 12 Sierpień 2009, 11:36_________________________________________________No i nikt nic nie wie, jeden mechanik nie chce sie nawet brać za to bo nie ma pojęcia co się dzieje a magik od VAG stwierdził, że wszystkie parametry pracy, logi zarówno statyczne jak i dynamiczne wyglądają podręcznikowo. Trzeba bedzie jeździć tak długo aż w końcu nie odpali albo stanie...
hipppek Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Może odcięcie zapłonu - alarm szwankuje? tak tylko gdybam...
Jarol Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Ja mialem podobny problem jak kupilem auto, raz odpalalo od razu a za chwile trzeba było troche pokręcić żeby zaskoczył. Powodem okazał się akumulator który nie miał juz odpowiedniej wydajności chodź na pierwszy rzut oka wyglądal na dobry. Dopiero po podlaczeniu odpowiedniego miernika okazało się że ma tylko 40% swojej wydajności. Po wymianie na nowy auto za każdym razem pali na dotyk.
marekg Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Wygląda na to, że przy włączonych światłach pali bez problemu... był już wątek z czymś takim i podejrzanym był aku. U mnie jednak aku był sprawdzany i jest ok. Co za licho...[br]Dopisany: 14 Sierpień 2009, 20:09_________________________________________________Wyczyścilem klemy bo troche zaśniedziałe to były, zobaczymy chociaż cudów się nie spodziewam. Kilka razy go odpalałem to nawet było dobrze ale okaże się przez najbliższe kilka dni. A tak przy okazji to ktoś ma pojęcie co to jest za rurka elastyczna z tworzywa wetknięta w akumulator i poprzypinana dalej do mechanizmu wycieraczek i znikająca gdzieś w czeluściach samochodu??? nie mam pojęcia co to, w środku puste czyli żaden przewód...
studziany Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 A tak przy okazji to ktoś ma pojęcie co to jest za rurka elastyczna z tworzywa wetknięta w akumulator i poprzypinana dalej do mechanizmu wycieraczek i znikająca gdzieś w czeluściach samochodu??? nie mam pojęcia co to, w środku puste czyli żaden przewód... Odpowietrznik, przelew??
rikardo Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Ta rurka to odpowietrznik. Ma za zadanie odprowadzić zgromadzone gazy z akumulatora zabezpieczając go przed ewentualnym wybuchem.
jacuś Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 też zauważyłem ,że na włączonych światłach pali na dotyk jak mi się zapomni włączyć światła to muszę go kręcić ale akumulator kupowałem nowy przed zimą ale to tylko bateria może jest trefna,a może to coś innego???
marekg Opublikowano 26 Października 2009 Autor Opublikowano 26 Października 2009 też zauważyłem ,że na włączonych światłach pali na dotyk jak mi się zapomni włączyć światła to muszę go kręcić ale akumulator kupowałem nowy przed zimą ale to tylko bateria może jest trefna,a może to coś innego??? Ja jeszcze nie doszedlem co jest grane. U kolegow pomagala wymiana aku ale moj tez specjalnie stary nie jest wiec podejrzewam, ze wymiana aku pomoze doraznie ale inna usterka moze powodowac jego przyspieszone padanie. Z drugiej strony trzeba sie przyjzec ukladowi paliwowemu. Jak narazie nikt nie doszedl od ktorej strony jeszcze to ugryzc. W kazdym razie diagnostyka vagiem nic nie wykazala, z analiza graficzna odczytow z czujnikow wlacznie. Nie mam sily i czasu jezdzic po mechanikach. U mnie to jest loteria, wczoraj raz chechlal a raz palil na dotyk i to bez swiatel. dzisiaj rano na dotyk bez swiatel, nie wiem co jest. [br]Dopisany: 21 Sierpień 2009, 09:48_________________________________________________Napięcie rozruchowe 10.84V - dobre?[br]Dopisany: 09 Wrzesień 2009, 19:54_________________________________________________W końcu jest diagnoza... uszkodzony przełącznik świateł. Tego epokowego odkrycia dokonano u Pana Sopy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się