Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Jak zaślepic EGR ?


waskiphoto

Rekomendowane odpowiedzi

seba1-2 z tego co ja tu widze to ty masz wywalony n18 i n239 tak ?

i co bangla ci to ok ?

ale bledy na bank są jakies w vagu co ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam wywalone te dwa n18 i n239, jeśli nie będzie ich to oczywiście w ecu będą ich błędy, ale z silnikiem nic się nie dzieje same korzyści :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po raz kolejny odsyłam cie abyś trochę poszukał bo jest multum informacji na temat zaworu EGR tu i na innych forach

korzyści to lepsza dynamika auta(o ile EGR jest nie sprawny i znajduje się w pozycji otwartej) czysty dolot, mniejsze dymienie... a negatywne skutki dla silnika to trochę wolniejsze nagrzewanie, twardsza praca silnika... i chyba tyle tych negatywnych

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=61781&postdays=0&postorder=asc&highlight=egr&start=20&sid=611f3ea0d08eaf743c03f3da92104fd3 [br]Dopisany: 03 Wrzesień 2009, 22:16_________________________________________________ale tu zacytuje naszego tunera rogalotti-ego

EGR tak samo jest po to aby studzić komore spalania (cylindry) kiedy silnik pracuje bez obciążenia. Moim zdaniem w aucie do codziennej jazdy (seryjnym bądz tylko z czipsem) EGR powinien zostać.

Problemy z zatykającym się dolotem oraz kolektorami biorą się z nie poprawnej pracy EGRu i filterka na górze głowicy silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może pytanie dziecinne

jak mozna fizycznie sprawdzic czy EGR jest w pozycji zamknietej??

odłaczając przewód gumowy i sprawdzajac fizycznie

u mnie nie działa zaworek N18

EGR wyglada na sprawny

jest zaslepiony górny węzyk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poczytam trochę i myślę że się na to zdecyduje tym bardziej że modzenie z silnikiem dopiero się zaczyna na dobre :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

seba1-2 dzis zrobilem mega rezanie pod klatką wywalilem 4 metry kabla podcisnieniowego i dwa czujniki n18 i n239 i co , furacz zapierdziala jak nigdy zadnych bledow - to znaczy myslame ze jak wywalem tez te czujniki to nic nie pokarze w vagu ale pokazuje wiedz wlaczylem ja tylko do gniazdek bez jakich kolwiek wezykow i nic zadnych bledow wszystko bangla a kupe metrow przewodow mam w piwnicy

wszystko ok seba wielkie dzieki :-)[br]Dopisany: 03 Wrzesień 2009, 22:47_________________________________________________

ja ci pokaże jak ja mam zrobione to co na czerwono wypad to co na zielono zostaje :good: tylko tak jak ja pisałem nie mam egr i klapy, jak chcesz mieć klapę gaszącą to zostawiasz zawór n239

5ff755f507a804bamed.jpg

a tu tylko bez egr

3ab7489d1fcd020amed.jpg

ZROBILEM TAK JA NA TYM ZDJECIU I WSZYSTKO CHULA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn u mnie byl najprawdopodobniej spierdziolony n18 bo go przycinalo przy mocnym bucie - po wywaleniu tego auto zapierdziala bez problemu

tylko tak jak mowilem czujniki mam ale bez wezyków , tylko dla tego zeby vag nie wykrywal bledów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

schemat wywalenia EGR w AFN/AHH/AVG[br]Dopisany: 04 Wrzesień 2009, 17:27_________________________________________________to co na czerwono zostaje

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f4efc1dd7255f1f0.html

f4efc1dd7255f1f0med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to jeżeli sobie tak chwalicie to biorę się na dniach za to i ja :gwizdanie:

dzięki Seba :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to jeżeli sobie tak chwalicie to biorę się na dniach za to i ja :gwizdanie:

dzięki Seba :good:

daj znać, jak ci poszło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można i tak, ja tak miałem w ahu, ale w avf mam go zaślepionego aby nie przerabiać węża na szybko złącze, jeśli chce ktoś takie przejścia można je tu znaleźć

http://moto.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=259443

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

150 zł za klawalek rorki :confused4: o 100 za duzo tak mi sie wydaje i widze ze jeszcze jest tam taki bolek rurkowy ze tak go nazwe on nie jest potrzebny wogule

popytam machera ktory mi bedzie rurki przerabial ile bedzie chcial za takie flansze

blanko czy ta opaska co trzyma ci ten dolocik nie spada ci ?

bo mi takie opaseczki to lecialy w mig

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blanko czy ta opaska co trzyma ci ten dolocik nie spada ci ?

bo mi takie opaseczki to lecialy w mig

nie spada bo na koncu flansza jest rozszerzona zakonczona takim wzgubieniem jakby zeby wlasnie sie nic nie zsuneło.. hmm nie wiem jak to nazwac i nie ma szans zeby sciagnelo kolanko z opaska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

były tańsze te flansze na allegro ale już ich nie mogę znaleźć, jaro4444 pisał raz że mógłby komuś zlecić takie coś do wykonania, ale to dawno temu było :gwizdanie: [br]Dopisany: 05 Wrzesień 2009, 19:06_________________________________________________o tutaj była rozmowa na ten temat http://www.a4-klub.pl/smf/all_montaz_kolektora_awxavf_do_slabszych_tdi_pomysl_na_przejsciowke-t72515.0.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...