Lukaszxxx 4 Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Panowie wiec jak trzeba zaslepiac blaszka czy wystarczy zaslepic wezyk sterujacy podcisnieniem?? Nawiasem mowiac nie posiada ktos sprawnego silownika klapy gaszacej?? w moim niestety padla membrana.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vctra11 0 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Panowie jak wstawię blaszkę to muszę dać jeszcze jakąś uszczelkę przy kolektorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba1-2 2 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 tak daj uszczelkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vctra11 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 A gdzie dostanę taką uszczelkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin248 0 Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 witam ja wczoraj zaślepiłem EGR u siebie w AFN+ i czuje różnice w jezdzie na plus teraz szybciej reaguje na gaz i lepiej od dołu ciągnie takie przynajmniej mam wrazenie, błędów mi jeszcze nie wywaliło a po zaślepieniu robiłem kpl logów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś 2 Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 witam ja wczoraj zaślepiłem EGR u siebie w AFN+ i czuje różnice w jezdzie na plus teraz szybciej reaguje na gaz i lepiej od dołu ciągnie takie przynajmniej mam wrazenie, błędów mi jeszcze nie wywaliło a po zaślepieniu robiłem kpl logów Kolego poka poka w ktorym miejscu zaslepiles Egr w afn-e Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin248 0 Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 zapomniałem o tym temacie zaślepiłem blaszką (nie od puszki) od strony kolektora wydechowego idzie rura do EGRa przed nim wstawiłem blaszkę i zauważyłem różnice na + od dołu po logach zauważyłem że przepływka pokazuje więcej zasysanego powietrza chyba ,ale i zauważyłem że EGR się poci po kilku miesiącach fakt że pękła mi rura gumowa dolotu6x6 z która sobie poradziłem powycierałem też wszystko i dalej Egr się pocił wiec wsadziłem drugą zaślepkę EGR od dolotu czyli zaślepiony jest z dwóch stron od kolektora wydechowego i ssącego powycierałem ślady oleju(popuszczającej turbiny) i jazda na większy + niedawno miałem paliwo gazowane z bąbelkami ale jakoś dało rade (coś z zaworkiem zwrotnym paliwa) teraz lata chyba jak nigdy i ciągnie od dołu elegancko i na wyższe obroty też bardzo chętnie się wkręca jak inne auto ale na zimę pozdejmuje chyba niech się lepiej szybciej dogrzewa wiadomo o co kaman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas551 3 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Mam pytanie...jezeli zaślepilem rurkę podciśnienia doprowadzoną do EGR to musze koniecznie zaslepiac blaszka EGR-a i czy beda jakies skutki uboczne jezeli go nie zaslepie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Lepiej i tu i tu. Ja mam zdjęte podcisnienie z elektrozaworu i pominięty cały układ. Sony Xperia Tapatalk 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas551 3 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Dzieki.A zaslepic od tej rurki powyginanej jak harmonijka czy od kolektora wyd?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Jak masz tylko jedna zaślepke to od kolektora bo w tej róże zbiera się nagar i ci może turbinę zasyfic VTG. Sony Xperia Tapatalk 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się