Johanus Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 równomiernie zaczyna piszczeć, raczej któras z rolek. sądze, że to nie jest żaden z pasków. piszczenie ma mianowicie powtarzalny dzwiek w takich samych odstepach czasu. rozrzad wymieniony był 40 tys km wstecz kompletny wraz z pompa wody i innymi rolkami. co to może być i czy moge jeszcze troche na tym pojezdzic? szykuje mi sie dalsza trasa...
Krzysztof Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Mam ostatnio u siebie podobny problem.. a piszczy na wyzszych obrotach?
marg0 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 WIESZ RYZYKO NALEŻY DO CIEBIE JEŻELI TO ROLKA OD ROZRZĄDU TO WIESZ MOŻE PRZEJEDZIESZ JESZCZE Z 15 TYS ALBO SPADNIE Z PASKIEM PO 200km TEGO NIKT CI NIE POWIE
Johanus Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2009 armistead jesli nie masz nic sensownego do napisania, aby w rzeczowy sposób spróbować pomóc, proszę Cię nie wtrącaj się... Testowałem wodą z mydłem lejąc na pasek alternatora- efekt: jakby mniej przez moment piszczało. Co do wyższych obrotów, piszczenie jest zagłuszane pracą silnika, ale wydaje mi się, że też niestety ma miejsce.[br]Dopisany: 11 Sierpień 2009, 19:19_________________________________________________ktoś mi może wytłumaczyć wynik testu z wodą z mydłem.Po polaniu paska alternatora piszczenie ustaje na moment
zen64 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 sprawdź czy napinacz paska idzie odciągnąć miałem podobny przypadek ale piszczenie było tylko po odpaleniu auta przez chwilę, jak wymieniałem rozrząd okazało się że napinacz zastał się na amen trochę się namęczyłem żeby go rozruszać
rikardo Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 równomiernie zaczyna piszczeć, raczej któras z rolek. sądze, że to nie jest żaden z pasków. piszczenie ma mianowicie powtarzalny dzwiek w takich samych odstepach czasu. rozrzad wymieniony był 40 tys km wstecz kompletny wraz z pompa wody i innymi rolkami. co to może być i czy moge jeszcze troche na tym pojezdzic? szykuje mi sie dalsza trasa... Czy sprawdzałeś sprawność sprzęgiełka w kole pasowym alternatora. Może masz je uszkodzone co powoduje zużycie paska alternatora. Łatwo to sprawdzić jedna osoba gasi silnik a druga w tym czasie obserwuje czy wirnik w alternatorze się jeszcze kręci co widać w szczelinach przedniej pokrywy alternatora.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się