Dev Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Opublikowano 22 Sierpnia 2009 ja nie zalecam nikomu zmieniac płynu codziennie czy raz w tygodniu to jest indywidualna sprawa każdego z nas uważam ze tak samo jak olej silnikowy (1 rok) czy przekładniowy, płyn hamulcowy w zaleznosci od swojej charakterystyki powinien być bezwzglednie wymieniany i w całości usuwany z układu co 2 lata lub 6otkm, pamiętająć o tym ze w żadnym wypadku nie powinien wracać z zacisku przez układ ABS (ESP) do zbiorniczka, płyn w zacisku jest najbardziej narazony na wysokie temperatury i starzenie zresztą to tylko 30 minut pracy a koszt 20-25 zł za litr dobrego płynu nikomu nie zrujnuje kieszeni
samu Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2009 a ile tego plynu wogole wchodzi?
sq8esz Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Cześć Nie wspominasz o plynie hamulcowym ,który znajduje się ukladzie wspomagania sprzegla.
Dev Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 w silowniku sprzegla tez trzeba wymieniac plyn, trzeba uwazac na odpowietrznik bo jest plastikowy I latwo go uszkodzic aby dokladnie przeplukac uklad hamulcowy I sprzegla potrzeba 1.25l plynu
Jasiu- Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 moja praca magisterska była na własnie ten temat + jego wpływ na układ napedowy i odwrotnie została wyrózniona ale to tak na marginesie U mnie na studiach jak ktoś powiedział płyn hamulcowy to dostawał od ręki pałę. Zgodnie z naszym profesorem poprawna techniczna nazwa to: ciecz hamulcowa, podobnie ma się rzecz z cieczą do mycia naczyń, to wszystko są ciecze, a nie płyny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się