Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] Dymienie przy starcie


FiodoRR

Rekomendowane odpowiedzi

Powoli moje BRD zaczyna mnie wkur.... co chwila coś.

Tym razem pojawiło sie dymienie.Jak odpalam auto (nie ma zanczenia czy po długiej trasie czy po krótkiej) 1 na 8 startów z tu pokazuje sie CHMURA białego dymu, tak duża ze za pierwszym razem myślałem ze mi sie coś pali. Na początku myślałem ze to wina moze beznadziejnego paliwa ale lałem juz Ulitemate na BP i V-power diesel na shellu i nic ciagle to samo. Po paru dniach wlączyl się wskaźnik temperatury, okazało sie ze płynu w chłodnicy juz prawie nie było. Dziwne, bo jakies 1,5 mca temu w aso zalali mi do pełna zbiornik. W tak krótkim czasie nie powinien wychalać calego płynu z chłodnicy

Czy to moze byc początek pękania glowicy lub uszkodzenia chłodnicy od głowicy?

[br]Dopisany: 17 Sierpień 2009, 21:33_________________________________________________dzis skontrolowałem poziom płynu w chłodnicy jest juz minimalny, czyli na pewno bieze płyn z chłodnicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba glowica powiedziala papa .... czym predzej do mechanika

ciekawe czy pekla zy poszla uszczelka ... ?

jaki przelot ma auto ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może OT, a może nie. Dobrze ze trafił się taki temat. Sprawdź czy Twój silnik ma chłodnice spalin. Ostatnio znajomy walczył z ubytkiem G12+ i chmurą białego dymu poprzez remont głowicy. A okazało się ze za EGR jest chłodnica spalin, która popuszczała płyn do dolotu. Przypadek dotyczył VW Passata, a ja nie wiem czy w AUDI montowali to ustrojstwo. Jak ktoś może sprawdzić, to niech sprawdzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może OT, a może nie. Dobrze ze trafił się taki temat. Sprawdź czy Twój silnik ma chłodnice spalin. Ostatnio znajomy walczył z ubytkiem G12+ i chmurą białego dymu poprzez remont głowicy. A okazało się ze za EGR jest chłodnica spalin, która popuszczała płyn do dolotu. Przypadek dotyczył VW Passata, a ja nie wiem czy w AUDI montowali to ustrojstwo. Jak ktoś może sprawdzić, to niech sprawdzi.

z tego co pamietam to tez jest ... moze rzeczywiscie warto sprawdzic ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche wiedzy w temacie:

Co maja stare 1.9 PD do nowych 2.0?

2.0 1.6v to całkiem inna bajka!

Czy silniki ATJ, AJM (jako pierwsze PD) są bardziej narazone niż AWX/AVF oraz cała seria BXX(PD) ?

Tak, silniki AJM (ATJotów jest mniej, przynajmniej w moich oczach) wiodą zdecydowany prym - co zresztą widać tez po lekturze forum (szczególnie A4 i Passata).

Teraz powiedzcie ile to AJM na forum a4 miało uszkodzona uszczelkę i głowicę,bo na Passacie pamiętam może z jednego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz powiedzcie ile to AJM na forum a4 miało uszkodzona uszczelkę i głowicę,bo na Passacie pamiętam może z jednego.

Tez nie pamietam zadnego AJM'a. :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto ma przebieg 167tys

ostanio wymienialem turbine, pompowtryski i zawor recyrkulacji spalin.

poprzedni wlasciciel wymienial w nim juz głowice przy ok 50tys km. chyba trafił mi sie felerny egzemplarz audi..

dzieki za podowiedzi.

jutro jade do aso zostawic ja u zaprzyjaznionego mechanika zobaczymy co powie..[br]Dopisany: 18 Sierpień 2009, 21:40_________________________________________________wymieniona została chłodnica przy głowicy i po kłopocie :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniona została chłodnica przy głowicy i po kłopocie :>

Czyli BRD na pewno ma to gówno. Wymieniles na nówkę, czy same uszczelki etc.? Jakie koszty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymienilem na nowke, cena aso ok 1200 pln ja mam po ukladzie - 600pln(na gwarancje innego auta) , sprobuj zagadac z jakims mechanikiem w aso to moze tez ci sie uda. samo aso to j**ani zdziercy

Oddali Ci ten uszkodzony element? Może da się rozebrać i zrobić jakieś foty? Zapytam kolesia, ktory podsunął mi ten pomysł, jak u niego to rozwiązali, bo z tego co pamietam to naprawa kosztowała go polowe tego co Twoja :mysli: Może wystarczy zmienic jakies uszczelniacze...

PS. Ja mam AVF, nie BRD :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam pytania do autora, czy miałeś problemy z mocą , ja mam brd z 2007r 100 tys km. i na chamowni pokazał 160 km i 310 Nm z tego co wyczytałem na forum to muszę wyczyscić pompowtryski i jesli miałeś taki problem to czy robiłeś to w servisie w toruniu i czy ich polecasz ja w tym tygidniu chce to zrobic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc,

ja nie czyścilem, ogólnie jak każde aso są nastawieni na wymianę części na nowe. z tego co wiem koszt takiej uslugi to 700pln (MUSZA CI JESZCZE USZCZELKI WYMIENIC ITP) na pw dam ci numer do mojego znajomego mechanika z aso w trń dogadacie sie

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam :hi:

ja przy 185km przebiegu pekla glowica wlasnie rozebrane auto i glowica wyslana na przeglond szczelnosci ,zawiodlem sie strasznie na audi i po remoncie sprzedaje badzieje i zegnam firme audi ,nastepna niunia bmw lub seat leon cupra oczywiscie benzyna koledzy maja bmw 3,0 diesel i smigaja hhhooohoho :wallbash:

BLB to nic dziwnego. Ale jak bede moze kiedyś B7 targał dla siebie to chyba 1.9 TDI 115 km. I to chyba dla świętego spokoju będzie dobra opcja.

pozdro

ZC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam :hi:

ja przy 185km przebiegu pekla glowica wlasnie rozebrane auto i glowica wyslana na przeglond szczelnosci ,zawiodlem sie strasznie na audi i po remoncie sprzedaje badzieje i zegnam firme audi ,nastepna niunia bmw lub seat leon cupra oczywiscie benzyna koledzy maja bmw 3,0 diesel i smigaja hhhooohoho :wallbash:

super ale co to ma wspolnego z tematem :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam :hi:

ja przy 185km przebiegu pekla glowica wlasnie rozebrane auto i glowica wyslana na przeglond szczelnosci ,zawiodlem sie strasznie na audi i po remoncie sprzedaje badzieje i zegnam firme audi ,nastepna niunia bmw lub seat leon cupra oczywiscie benzyna koledzy maja bmw 3,0 diesel i smigaja hhhooohoho :wallbash:

Trafiles na strucla to sie zawiodłes... :)

no tak bmw sie nie psują...

EOT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiadomo zresztą jak tą audicę eksploatowałeś,

Jak dawałeś jej w czambo po 5 minutach to głowica musiała pójść,

:read:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze super dla ciebie dla mnie nic fajnego 5tys poszlo ho ho a wspolnego z tematem ma bo audi

uwierz mi doskonale wiem jak to boli bo mielem "przyjemnosc" posiadania BLB i kosztowało mnie to jeszcze więcej niż ciebie , ale to watek techniczny gdzie ludzie szukaja konkretnych inf. na temat problemu a nie dywagują jakie to następne auto sobie kupią bądź nie.W takich celach jest np: Na Każdy Temat , lub Zakup kontrolowany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam i mam pytanko turdzi????

czy po wymianie glowicy i tych innych zeczy teraz moge spokojnie jezdzic czy lepiej sprzedac audika????

boje sie tego silnika teraz??? co robic

pozdrawiam :hi:

a to ze ja niby mam ci na to odpowiedziec ?

no doprowadziles gore ale jeszcza dalej jest fatalny dol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...